Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
waarom kan jij dat niet?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:41 schreef Crazy-M het volgende:
Ik kan de wiki niet aanpassen, als ff iemand dit topic erbij kan zetten
donequote:Op donderdag 24 maart 2011 16:41 schreef Crazy-M het volgende:
Ik kan de wiki niet aanpassen, als ff iemand dit topic erbij kan zetten
Bami, ik heb om 6 uur judo en daarna is de jaarvergadering, wil niet wachten tot 10 uur om te etenquote:
Nee dat is waarquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bami, ik heb om 6 uur judo en daarna is de jaarvergadering, wil niet wachten tot 10 uur om te eten
thanksquote:
Smakelijkquote:
de hond ophalen ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
Nog 15 minuutjes en dan de hond ophalen en naar huus
Eet smakelijk!quote:
Jawel hoor. Nog een klein uurtje...quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:49 schreef Symphonic het volgende:
`Pfffff deze dag komt echt niet om geloof ik
Ik heb er ook last van.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:49 schreef Symphonic het volgende:
ik heb er ook last vanquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:49 schreef Symphonic het volgende:
Morgenmiddag, toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb echt heel veel werk verzet deze week en vandaag de kruimeltjes opgeruimd.
En dan komt de dag echt niet om...
en het moet gewoon snel weekend zijn verdorie
Chill symphquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb echt heel veel werk verzet deze week en vandaag de kruimeltjes opgeruimd.
ja dan gaat de dag lekker snelquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Whehe
Jij ook al zo verslaafd er aan?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dan gaat de dag lekker snel![]()
Wanneer komt-ie?
quote:De iBOOD Hunt komt er weer aan! Volg ons op @ibood want hier ben je al eerste op de hoogte van de Hunt! #ibood #hunt
ja snelquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:50 schreef Symphonic het volgende:
doe eerst maar vrijdagavondquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Morgenmiddag, toch?
Want volgens mij doe ik je er geen plezier mee als ik zeg: "was het maar vast zaterdagavond"
Jupquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de hond ophalen ?
En onze hond gaat op vliegen jacht
wel een goede oplossingquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupDie zit op dinsdag en donderdag de hele dag bij de uitlaatservice (voor werk zet ik em daar af, na werk haal ik hem weer op). Zijn de enige dagen in de week waar ie anders de volle 8u thuis zou moeten zitten alleen en dat vonden we te zielig. Vandaar dus deze keuze
ik zag het netquote:
aah okquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupDie zit op dinsdag en donderdag de hele dag bij de uitlaatservice (voor werk zet ik em daar af, na werk haal ik hem weer op). Zijn de enige dagen in de week waar ie anders de volle 8u thuis zou moeten zitten alleen en dat vonden we te zielig. Vandaar dus deze keuze
Ik hoop van het weekend, maar ik denk vannacht en morgen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop op een vrijdag ofzo
quote:We hebben zelfs een product in de #hunt wat morgen wordt gelanceerd! #ibood #hunt #veelgoedkoper
Echtquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik hoop van het weekend, maar ik denk vannacht al.
Want ze zeggen dat de Nintendo 3DS voorbij komt:
[..]
Ik zou de computer uit het raam gooien en de auto naar Zwolle brengen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:58 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn auto uitgooien en mijn computer naar huis brengen.
Of was het nou andersom?
toekquote:
miniquote:
Benieuwd wat dat brengt iddquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:58 schreef Symphonic het volgende:
Of was het nou andersom?
ligt eraan waar je in gaat zittenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:58 schreef Symphonic het volgende:
Of was het nou andersom?
Kom anders een bakkie doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Benieuwd wat dat brengt idd
Ik ga even langs MPG (ik zwaai wel even als ik langs je kom) naar mijnen hond
![]()
Neuh.. Geen tijd verderquote:
Succes!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:02 schreef DaMart het volgende:
Ik ga Leiden weer afsluiten voor de overstap op de laptop.
Ik ga kijkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neuh.. Geen tijd verderMaar als ge een rode auto voorbij ziet flitsen; that's me
![]()
Tschuuuuuss ! Tot straks
Fiat Croma ! Hou het in de gaten *vertrekt nu*quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga kijken! En zwaaien!
Tot straks!!!!!
tot morgenquote:
raampje openenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:08 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe de fuck wil je dat doen als je op 20km hoogte vliegt ????
laters miniquote:
een roodbruine zekerquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Fiat Croma ! Hou het in de gaten *vertrekt nu*
laters angelquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook naar huis
Ik denk wel tot vanavondGa even rustig aan doen
Taartquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
Wat zullen we eens gaan eten
oh en weekend![]()
![]()
Photoshopquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:08 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe de fuck wil je dat doen als je op 20km hoogte vliegt ????
quote:
Oeh, spannendquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
taart komt vanavond
en J. heeft een kadootje![]()
Wat jij wilquote:
Ooow, dan pizzaquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
taart komt vanavond
en J. heeft een kadootje![]()
Dat was mijn volgende voorstel geweestquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm nee geen zin in, gaan wel patat halen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was mijn volgende voorstel geweest.
Frietjuhhhhhhhhs![]()
Met frikkedelle.
Juust'm!quote:
Hoezo?quote:
Kom je bij ons eten muckje?quote:
Nouja, het is weer beter weer, dus minder last van pijn in m'n lijf... en dan word ik overenthousiast en nu heb ik overal pijn en kan ik morgen waarschijnlijk helemaal niksquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nouja, het is weer beter weer, dus minder last van pijn in m'n lijf... en dan word ik overenthousiast en nu heb ik overal pijn en kan ik morgen waarschijnlijk helemaal niks
Alleen als ik meemagquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom je bij ons eten muckje?
na vandaag kan je wel wat afleiding gebruiken
Ben je nog opgeschoten bij juridisch loket?
Doet niksquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kusje op je pijn
En als je nu lekker warm gaat douchen ??
Ahj ahj, eerst goed nadenken voordat je weer aan de slag gaat, herkenbaar van m'n vader met z'n hernia.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nouja, het is weer beter weer, dus minder last van pijn in m'n lijf... en dan word ik overenthousiast en nu heb ik overal pijn en kan ik morgen waarschijnlijk helemaal niks
Dat is wel balenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doet niksGa ik wel zo doen, maar gewrichtjes vonden vandaag geen leuke dag
Mja, is ook wel deels mn eigen schuldquote:
laterquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:31 schreef Trevland het volgende:
Ik ben naar judo en zo, Bis Later Lui![]()
Liefquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom je bij ons eten muckje?
na vandaag kan je wel wat afleiding gebruiken
Ja!quote:Ben je nog opgeschoten bij juridisch loket?
gaan we scheiden?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Lief
Maar ik ben al pilav aan het maken
[..]
Ja!
Ze vond het gewoon belachelijk zoals ik behandeld en telkens van het kastje naar de muur gestuurd ben. Ik heb een advocaat toegewezen gekregen, en deze is alles aan het uitzoeken
Gadverdammequote:
Echt gewoon, bah, iel, hoe kom je ook maar op het idee om zoiets afschuwelijks hier te postenquote:
Het spijt mijquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Echt gewoon, bah, iel, hoe kom je ook maar op het idee om zoiets afschuwelijks hier te posten
We zullen hem een factuur sturen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
Woah TFM je hebt de 20000 posts gehaald zie ik
Tss, echt zo van, uuhhh, verwaand ofzoquote:
echt? Oh, woesj, feestje?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
Woah TFM je hebt de 20000 posts gehaald zie ik
Verzekering dekt het wel...quote:
Zo van pfffffffft tsssssquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tss, echt zo van, uuhhh, verwaand ofzo
[ afbeelding ]
ik kan het heel gezellig met mezelf hebben hoorquote:
Of je nodigt je vriendin uitquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik kan het heel gezellig met mezelf hebben hoor![]()
![]()
was al met touw op mijn nek en een lamp aan dit apenpand op de dakrand gaan staanquote:
Jeuj, hé, schoonheid, in om bij mij thuis te vieren dat ik 20.000x een berichtje hebt geplaatst op een internetforum?quote:
Hahaha dat dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jeuj, hé, schoonheid, in om bij mij thuis te vieren dat ik 20.000x een berichtje hebt geplaatst op een internetforum? [ afbeelding ]
* Barretje80 zwaait zo wel even..quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
was al met touw op mijn nek en een lamp aan dit apenpand op de dakrand gaan staan
waar ben je dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 zwaait zo wel even..
Mafkeesquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
was al met touw op mijn nek en een lamp aan dit apenpand op de dakrand gaan staan
Skateboarden ook goed?quote:
Nee, gewoon skatenquote:
Ja, beetje voorzichtig doen want mn armen zijn stuk, maar niks mis met de beentjesquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:05 schreef TheFamousMan het volgende:
En Pien, kan je nog wel skaten dan?
Succesquote:
als ik maar genoeg te drinken krijg zal dat zeker wel lukkenquote:
'Avondquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:49 schreef summer2bird het volgende:
AvondWas het voor jullie ook een rotdag?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
'Avond![]()
Best wel ja, wat dan?
Sorry dat ik het zeg, maar je moeder doet echt ongelooflijk dom. Als ik jou was zou ik tegen je moeder zeggen dat je het hebt afgezegd, en toch gewoon gaan. You'll never know, later krijg je er misschien spijt van als je het niet hebt gedaan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vanochtend herinnerde ik mijn moedertje eraan dat ik binnenkort een afspraak had bij KNO arts. Omdat ze vorige keer zo boos was dat ik in mijn eentje ging zei ik het maar. Vervolgens zegt ze dat het pure onzin is dat ik ga.
Ik moest 2 weken terug ook al een vervolgafspraak maken bij huisarts maar dit ook niet gedaan omdat mijn lieve moeder zei dat het onzin was en er helemaal niks mis met me was, want je ziet het toch niet
Dus ik ga ook de afspraak met de KNO arts afzeggen.
Leuk, krijg ik daar ook weer ruzie over
Das een goed plan, was ik zelf nog niet eens op gekomenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar je moeder doet echt ongelooflijk dom. Als ik jou was zou ik tegen je moeder zeggen dat je het hebt afgezegd, en toch gewoon gaan. You'll never know, later krijg je er misschien spijt van als je het niet hebt gedaan.
Waarvoor zou je naar de KNO arts moeten? Ik neem aan dat die afspraak niet voor niets gemaakt is toch? Laat die arts anders je moeder even bellen en uitleggen waarom je gaat...quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vanochtend herinnerde ik mijn moedertje eraan dat ik binnenkort een afspraak had bij KNO arts. Omdat ze vorige keer zo boos was dat ik in mijn eentje ging zei ik het maar. Vervolgens zegt ze dat het pure onzin is dat ik ga.
Ik moest 2 weken terug ook al een vervolgafspraak maken bij huisarts maar dit ook niet gedaan omdat mijn lieve moeder zei dat het onzin was en er helemaal niks mis met me was, want je ziet het toch niet
Dus ik ga ook de afspraak met de KNO arts afzeggen.
Leuk, krijg ik daar ook weer ruzie over
En nu vraagt ze de hele tijd waarom ik zo stil ben.
Omdat ze denkt dat ik mij aanstel. Ik stel mij nooit aan, toen ik mijn pols zwaar kneusde fietste ik gewoon door naar school en pas nadat iedereen om mij zo geschrokken reageerde op mijn opgezwollen pols en knie smste ik moeder even of dat opgezwollen normaal was.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zie de waarom niet... Hoezo zou je moeder je verbieden naar een arts te gaan?
Dan gaat ze zeggen (ervaring) dat ik haar wil vernederen ofzo. Dat ze het heel goed weet (yeahquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarvoor zou je naar de KNO arts moeten? Ik neem aan dat die afspraak niet voor niets gemaakt is toch? Laat die arts anders je moeder even bellen en uitleggen waarom je gaat...
Woon je nog thuis of zo? Kutmoederquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Omdat ze denkt dat ik mij aanstel. Ik stel mij nooit aan, toen ik mijn pols zwaar kneusde fietste ik gewoon door naar school en pas nadat iedereen om mij zo geschrokken reageerde op mijn opgezwollen pols en knie smste ik moeder even of dat opgezwollen normaal was.
Nee, ze wist nog helemaal niet dat mijn pols was opgezwollen, was van mijn fiets gepleurt, onderweg naar school, en na even flink geschreeuwd te hebben gewoon doorgefietst naar schoolquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woon je nog thuis of zo? Kutmoeder
Laat gewoon doorschemeren dat je zwanger "geraakt" bent of zo. Kajjelachejongequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, ze wist nog helemaal niet dat mijn pols was opgezwollen, was van mijn fiets gepleurt, onderweg naar school, en na even flink geschreeuwd te hebben gewoon doorgefietst naar school
Hee LL Gefeliciteerd met je rijbewijsquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady ploft neer .............
Dat word een gezellige boel hiero danquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat gewoon doorschemeren dat je zwanger "geraakt" bent of zo. Kajjelachejonge
Dank je welquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hee LL Gefeliciteerd met je rijbewijs
Hey meisjemeisjequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Summer, ik zou ook gewoon gaan
Hai LL meisjeEn hoi Sol
Hey Summerquote:
Hai Marijkequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Summer, ik zou ook gewoon gaan
Hai LL meisjeEn hoi Sol
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
LL rijbewijs gehaald??![]()
Hoeeen tofte![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Toen sliep ik netquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vanmorgen om 8 uur was ik aan de beurt
![]()
![]()
Dank je wel
Avondquote:
Hoe kan dat nou?quote:
trutjes ?quote:
He tutjequote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Avond![]()
[..]
Hoe kan dat nou?
[..]
trutjes ?![]()
![]()
Hoiquote:
quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
en zich afvragen waarom hij alleen is
nou, ik doe het nog 1 keer voorquote:
Jajaquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, ik doe het nog 1 keer voor![]()
Goedenavond liefelijke schone dames
Goedenavond aardige Wokquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, ik doe het nog 1 keer voor![]()
Goedenavond liefelijke schone dames
zomersvogeltjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Zo kan ik het ook zeg.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jaja![]()
Avond liefelijke schone dames
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zomersvogeltje
Ik zag de editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Twiddel
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zomersvogeltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik zeg vaak aardig gedag hoor
![]()
Oh do tellquote:
hoiquote:
Lievvvquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:39 schreef pgrferrari het volgende:
Knuf Lovely![]()
Heb je wel verdient vandaag
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jaja![]()
Avond lelijke schoonmaakdames
![]()
Nog 1 laatste dagquote:
TJAKKA!quote:
Jaah ik zag je ninja edit welquote:
quote:
And sugar on topquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
aaaahhhwwww pwetty pleeeeeeeease *pruillip*
Dat is scheißequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet eigenlijk Duits leren, maar ik heb er zoooo geen zin in dat ik geen een woord kan onthouden
LL, dat heb ik helemaal gemistquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hee LL Gefeliciteerd met je rijbewijs
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Whiskjen![]()
![]()
Nu ga ik echt even plat hoor. Heb de hele dag nog niet gelegen
doe je goedquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Whiskjen![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Whiskjen![]()
![]()
Je was niet de enige hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
LL, dat heb ik helemaal gemist![]()
![]()
GEFELICITEERD!!!!
![]()
Nu ben ik NOG blijer dat het gisteren zo goed ging.. Heeft je vast zelfvertrouwen gegeven voor vandaagquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je was niet de enige hoorbijna niemand wist het
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
Heb ik van mijn lieffie een autootje gehad voor mijn pandora-armband![]()
![]()
Lieeeefffffff
Volgende week, ambtenaren hequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja![]()
Wanneer ga je je auto inwijden (de grote bedoel ik)?
aanvragen rijbewijs duurt tegenwoordig net zolang als een ID/paspoort aanvragen dus ik vrees pas ergens volgende weekquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja![]()
Wanneer ga je je auto inwijden (de grote bedoel ik)?
Klopt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het kan wel sneller maar dan betaal je veel meer bij die afzetters
Ik denk ergens volgende week ofzo weer eensquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Symph bij ONZ-radio![]()
Wanneer draai jij weer LL??
Da's balenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
aanvragen rijbewijs duurt tegenwoordig net zolang als een ID/paspoort aanvragen dus ik vrees pas ergens volgende week
(of ik had 33 euro meer moeten betalendan had ik morgen al kunnen rijden)
biijjjnaquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je was niet de enige hoorbijna niemand wist het
Laat je het ff weten? Heb door omstandigheden de vorige keer gemistquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk ergens volgende week ofzo weer eens
Draai je 2 uur??quote:
achter elkaar dit keerquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Draai je 2 uur??Achter elkaar of verdeeld over 2 sessies??
whahaha jaaquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
WOK heeft zo'n grote glazen bol naast zijn toetsenbord staan
quote:
rechercheren, its part of the jobquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
achter elkaar dit keer
en dit is ook gelijk het kortste nummer van vanavond
Okquote:
Hij is HEEL leuk jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het autootje, voor heeft hij witte zirkoniaatjes als lampjes en achter roze/rode
Tegek toch
Mooiquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het autootje, voor heeft hij witte zirkoniaatjes als lampjes en achter roze/rode
Tegek toch
Whaoh!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Tegek toch
die zijn gaaf, Pandorra is sowieso mooi spulquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Tegek toch
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die zijn gaaf, Pandorra is sowieso mooi spul
Niet beschikbaar.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:14 schreef wel.o.k het volgende:
is het alleen bij mij of is www.tele2.nl niet bereikbaar?
Hier ook niet hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:14 schreef wel.o.k het volgende:
is het alleen bij mij of is www.tele2.nl niet bereikbaar?
en rust in de tentquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:15 schreef Koen66 het volgende:
Zow ff kids echt laten slapen
En dan een bakkie
Ik nu ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan wel gewoon op de site van tele2
Friemelquote:
hufterproof maken dat dingquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:22 schreef friemelaar het volgende:
Ben er maar even hoor, over 12 minuten moet ik weer naar een klant![]()
Nieuwe Pc voor de eerste keer opstarten / installeren / back - uppen voor een digibeet
Jammerquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:22 schreef friemelaar het volgende:
Ben er maar even hoor, over 12 minuten moet ik weer naar een klant![]()
Nieuwe Pc voor de eerste keer opstarten / installeren / back - uppen voor een digibeet
quote:
Hopelijk duurt het niet de hele avond en kan ik later jullie weer komen vervelenquote:
Hoop het ook!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hopelijk duurt het niet de hele avond en kan ik later jullie weer komen vervelen
Hij draait tot 22:00 uur op ONZ iigquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:30 schreef friemelaar het volgende:
@Sym :
Ging jij vandaag de KSC-radio nog overnemen ?
Klinkt super goedquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb het volgende in gedachten, graag jullie mening
KSC BBQ-MEET Zaterdag 18 Juni 2011:
15.00 uur op het terras: Afternoon Tea (zoete hapjes en koffie of thee): 7,50 pp
18.00 uur op het terras: BBQ door S.: 15 euro pp
Aansluitend vanaf 21.30 uur verder borrelen, weerwolven en prostitueren in de lounge.
Overnachting + Ontbijt (op indeling): 45 euro pp
Overige drankjes: 1,80 euro pp
Wat vinden jullie ervan? Idee is dat alles dus ook los te boeken is, dan kan iedereen zelf bepalen hoeveel ze willen uitgeven.
OK dan zie ik het vanavond wel, zal wel voor een andere keer zijn danquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij draait tot 22:00 uur op ONZ iig
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
15.00 uur op het terras: Afternoon Tea (zoete hapjes en koffie of thee): 7,50 pp
Aansluitend vanaf 21.30 uur verder borrelen, weerwolven en prostitueren in de lounge.
Wat vinden jullie ervan? Idee is dat alles dus ook los te boeken is, dan kan iedereen zelf bepalen hoeveel ze willen uitgeven.
Oh wat tof weerquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tot straksquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
OK dan zie ik het vanavond wel, zal wel voor een andere keer zijn dan![]()
Ben er nu als een haas vandoor, ff de boter op m'n brood erbij verdienen
Laterssss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |