Succes!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:02 schreef DaMart het volgende:
Ik ga Leiden weer afsluiten voor de overstap op de laptop.
Ik ga kijkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neuh.. Geen tijd verderMaar als ge een rode auto voorbij ziet flitsen; that's me
![]()
Tschuuuuuss ! Tot straks
Fiat Croma ! Hou het in de gaten *vertrekt nu*quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga kijken! En zwaaien!
Tot straks!!!!!
tot morgenquote:
raampje openenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:08 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe de fuck wil je dat doen als je op 20km hoogte vliegt ????
laters miniquote:
een roodbruine zekerquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Fiat Croma ! Hou het in de gaten *vertrekt nu*
laters angelquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook naar huis
Ik denk wel tot vanavondGa even rustig aan doen
Taartquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
Wat zullen we eens gaan eten
oh en weekend![]()
![]()
Photoshopquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:08 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe de fuck wil je dat doen als je op 20km hoogte vliegt ????
quote:
Oeh, spannendquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
taart komt vanavond
en J. heeft een kadootje![]()
Wat jij wilquote:
Ooow, dan pizzaquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
taart komt vanavond
en J. heeft een kadootje![]()
Dat was mijn volgende voorstel geweestquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm nee geen zin in, gaan wel patat halen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was mijn volgende voorstel geweest.
Frietjuhhhhhhhhs![]()
Met frikkedelle.
Juust'm!quote:
Hoezo?quote:
Kom je bij ons eten muckje?quote:
Nouja, het is weer beter weer, dus minder last van pijn in m'n lijf... en dan word ik overenthousiast en nu heb ik overal pijn en kan ik morgen waarschijnlijk helemaal niksquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nouja, het is weer beter weer, dus minder last van pijn in m'n lijf... en dan word ik overenthousiast en nu heb ik overal pijn en kan ik morgen waarschijnlijk helemaal niks
Alleen als ik meemagquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom je bij ons eten muckje?
na vandaag kan je wel wat afleiding gebruiken
Ben je nog opgeschoten bij juridisch loket?
Doet niksquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kusje op je pijn
En als je nu lekker warm gaat douchen ??
Ahj ahj, eerst goed nadenken voordat je weer aan de slag gaat, herkenbaar van m'n vader met z'n hernia.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nouja, het is weer beter weer, dus minder last van pijn in m'n lijf... en dan word ik overenthousiast en nu heb ik overal pijn en kan ik morgen waarschijnlijk helemaal niks
Dat is wel balenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doet niksGa ik wel zo doen, maar gewrichtjes vonden vandaag geen leuke dag
Mja, is ook wel deels mn eigen schuldquote:
laterquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:31 schreef Trevland het volgende:
Ik ben naar judo en zo, Bis Later Lui![]()
Liefquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom je bij ons eten muckje?
na vandaag kan je wel wat afleiding gebruiken
Ja!quote:Ben je nog opgeschoten bij juridisch loket?
gaan we scheiden?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Lief
Maar ik ben al pilav aan het maken
[..]
Ja!
Ze vond het gewoon belachelijk zoals ik behandeld en telkens van het kastje naar de muur gestuurd ben. Ik heb een advocaat toegewezen gekregen, en deze is alles aan het uitzoeken
Gadverdammequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |