Dat is wel balenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doet niksGa ik wel zo doen, maar gewrichtjes vonden vandaag geen leuke dag
Mja, is ook wel deels mn eigen schuldquote:
laterquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:31 schreef Trevland het volgende:
Ik ben naar judo en zo, Bis Later Lui![]()
Liefquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom je bij ons eten muckje?
na vandaag kan je wel wat afleiding gebruiken
Ja!quote:Ben je nog opgeschoten bij juridisch loket?
gaan we scheiden?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Lief
Maar ik ben al pilav aan het maken
[..]
Ja!
Ze vond het gewoon belachelijk zoals ik behandeld en telkens van het kastje naar de muur gestuurd ben. Ik heb een advocaat toegewezen gekregen, en deze is alles aan het uitzoeken
Gadverdammequote:
Echt gewoon, bah, iel, hoe kom je ook maar op het idee om zoiets afschuwelijks hier te postenquote:
Het spijt mijquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Echt gewoon, bah, iel, hoe kom je ook maar op het idee om zoiets afschuwelijks hier te posten
We zullen hem een factuur sturen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
Woah TFM je hebt de 20000 posts gehaald zie ik
Tss, echt zo van, uuhhh, verwaand ofzoquote:
echt? Oh, woesj, feestje?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
Woah TFM je hebt de 20000 posts gehaald zie ik
Verzekering dekt het wel...quote:
Zo van pfffffffft tsssssquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tss, echt zo van, uuhhh, verwaand ofzo
[ afbeelding ]
ik kan het heel gezellig met mezelf hebben hoorquote:
Of je nodigt je vriendin uitquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik kan het heel gezellig met mezelf hebben hoor![]()
![]()
was al met touw op mijn nek en een lamp aan dit apenpand op de dakrand gaan staanquote:
Jeuj, hé, schoonheid, in om bij mij thuis te vieren dat ik 20.000x een berichtje hebt geplaatst op een internetforum?quote:
Hahaha dat dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jeuj, hé, schoonheid, in om bij mij thuis te vieren dat ik 20.000x een berichtje hebt geplaatst op een internetforum? [ afbeelding ]
* Barretje80 zwaait zo wel even..quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
was al met touw op mijn nek en een lamp aan dit apenpand op de dakrand gaan staan
waar ben je dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 zwaait zo wel even..
Mafkeesquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
was al met touw op mijn nek en een lamp aan dit apenpand op de dakrand gaan staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |