Skateboarden ook goed?quote:
Nee, gewoon skatenquote:
Ja, beetje voorzichtig doen want mn armen zijn stuk, maar niks mis met de beentjesquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:05 schreef TheFamousMan het volgende:
En Pien, kan je nog wel skaten dan?
Succesquote:
als ik maar genoeg te drinken krijg zal dat zeker wel lukkenquote:
'Avondquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:49 schreef summer2bird het volgende:
AvondWas het voor jullie ook een rotdag?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
'Avond![]()
Best wel ja, wat dan?
Sorry dat ik het zeg, maar je moeder doet echt ongelooflijk dom. Als ik jou was zou ik tegen je moeder zeggen dat je het hebt afgezegd, en toch gewoon gaan. You'll never know, later krijg je er misschien spijt van als je het niet hebt gedaan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vanochtend herinnerde ik mijn moedertje eraan dat ik binnenkort een afspraak had bij KNO arts. Omdat ze vorige keer zo boos was dat ik in mijn eentje ging zei ik het maar. Vervolgens zegt ze dat het pure onzin is dat ik ga.
Ik moest 2 weken terug ook al een vervolgafspraak maken bij huisarts maar dit ook niet gedaan omdat mijn lieve moeder zei dat het onzin was en er helemaal niks mis met me was, want je ziet het toch niet
Dus ik ga ook de afspraak met de KNO arts afzeggen.
Leuk, krijg ik daar ook weer ruzie over
Das een goed plan, was ik zelf nog niet eens op gekomenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar je moeder doet echt ongelooflijk dom. Als ik jou was zou ik tegen je moeder zeggen dat je het hebt afgezegd, en toch gewoon gaan. You'll never know, later krijg je er misschien spijt van als je het niet hebt gedaan.
Waarvoor zou je naar de KNO arts moeten? Ik neem aan dat die afspraak niet voor niets gemaakt is toch? Laat die arts anders je moeder even bellen en uitleggen waarom je gaat...quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vanochtend herinnerde ik mijn moedertje eraan dat ik binnenkort een afspraak had bij KNO arts. Omdat ze vorige keer zo boos was dat ik in mijn eentje ging zei ik het maar. Vervolgens zegt ze dat het pure onzin is dat ik ga.
Ik moest 2 weken terug ook al een vervolgafspraak maken bij huisarts maar dit ook niet gedaan omdat mijn lieve moeder zei dat het onzin was en er helemaal niks mis met me was, want je ziet het toch niet
Dus ik ga ook de afspraak met de KNO arts afzeggen.
Leuk, krijg ik daar ook weer ruzie over
En nu vraagt ze de hele tijd waarom ik zo stil ben.
Omdat ze denkt dat ik mij aanstel. Ik stel mij nooit aan, toen ik mijn pols zwaar kneusde fietste ik gewoon door naar school en pas nadat iedereen om mij zo geschrokken reageerde op mijn opgezwollen pols en knie smste ik moeder even of dat opgezwollen normaal was.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zie de waarom niet... Hoezo zou je moeder je verbieden naar een arts te gaan?
Dan gaat ze zeggen (ervaring) dat ik haar wil vernederen ofzo. Dat ze het heel goed weet (yeahquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarvoor zou je naar de KNO arts moeten? Ik neem aan dat die afspraak niet voor niets gemaakt is toch? Laat die arts anders je moeder even bellen en uitleggen waarom je gaat...
Woon je nog thuis of zo? Kutmoederquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Omdat ze denkt dat ik mij aanstel. Ik stel mij nooit aan, toen ik mijn pols zwaar kneusde fietste ik gewoon door naar school en pas nadat iedereen om mij zo geschrokken reageerde op mijn opgezwollen pols en knie smste ik moeder even of dat opgezwollen normaal was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |