Nee, ze wist nog helemaal niet dat mijn pols was opgezwollen, was van mijn fiets gepleurt, onderweg naar school, en na even flink geschreeuwd te hebben gewoon doorgefietst naar schoolquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woon je nog thuis of zo? Kutmoeder
Laat gewoon doorschemeren dat je zwanger "geraakt" bent of zo. Kajjelachejongequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, ze wist nog helemaal niet dat mijn pols was opgezwollen, was van mijn fiets gepleurt, onderweg naar school, en na even flink geschreeuwd te hebben gewoon doorgefietst naar school
Hee LL Gefeliciteerd met je rijbewijsquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady ploft neer .............
Dat word een gezellige boel hiero danquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat gewoon doorschemeren dat je zwanger "geraakt" bent of zo. Kajjelachejonge
Dank je welquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hee LL Gefeliciteerd met je rijbewijs
Hey meisjemeisjequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Summer, ik zou ook gewoon gaan
Hai LL meisjeEn hoi Sol
Hey Summerquote:
Hai Marijkequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Summer, ik zou ook gewoon gaan
Hai LL meisjeEn hoi Sol
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
LL rijbewijs gehaald??![]()
Hoeeen tofte![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Toen sliep ik netquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vanmorgen om 8 uur was ik aan de beurt
![]()
![]()
Dank je wel
Avondquote:
Hoe kan dat nou?quote:
trutjes ?quote:
He tutjequote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Avond![]()
[..]
Hoe kan dat nou?
[..]
trutjes ?![]()
![]()
Hoiquote:
quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
en zich afvragen waarom hij alleen is
nou, ik doe het nog 1 keer voorquote:
Jajaquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, ik doe het nog 1 keer voor![]()
Goedenavond liefelijke schone dames
Goedenavond aardige Wokquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, ik doe het nog 1 keer voor![]()
Goedenavond liefelijke schone dames
zomersvogeltjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Zo kan ik het ook zeg.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jaja![]()
Avond liefelijke schone dames
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zomersvogeltje
Ik zag de editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Twiddel
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zomersvogeltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik zeg vaak aardig gedag hoor
![]()
Oh do tellquote:
hoiquote:
Lievvvquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:39 schreef pgrferrari het volgende:
Knuf Lovely![]()
Heb je wel verdient vandaag
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jaja![]()
Avond lelijke schoonmaakdames
![]()
Nog 1 laatste dagquote: