Nee, ze wist nog helemaal niet dat mijn pols was opgezwollen, was van mijn fiets gepleurt, onderweg naar school, en na even flink geschreeuwd te hebben gewoon doorgefietst naar schoolquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woon je nog thuis of zo? Kutmoeder
Laat gewoon doorschemeren dat je zwanger "geraakt" bent of zo. Kajjelachejongequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, ze wist nog helemaal niet dat mijn pols was opgezwollen, was van mijn fiets gepleurt, onderweg naar school, en na even flink geschreeuwd te hebben gewoon doorgefietst naar school
Hee LL Gefeliciteerd met je rijbewijsquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady ploft neer .............
Dat word een gezellige boel hiero danquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat gewoon doorschemeren dat je zwanger "geraakt" bent of zo. Kajjelachejonge
Dank je welquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hee LL Gefeliciteerd met je rijbewijs
Hey meisjemeisjequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Summer, ik zou ook gewoon gaan
Hai LL meisjeEn hoi Sol
Hey Summerquote:
Hai Marijkequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Summer, ik zou ook gewoon gaan
Hai LL meisjeEn hoi Sol
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
LL rijbewijs gehaald??![]()
Hoeeen tofte![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Toen sliep ik netquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vanmorgen om 8 uur was ik aan de beurt
![]()
![]()
Dank je wel
Avondquote:
Hoe kan dat nou?quote:
trutjes ?quote:
He tutjequote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Avond![]()