Morgenmiddag, toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb echt heel veel werk verzet deze week en vandaag de kruimeltjes opgeruimd.
En dan komt de dag echt niet om...
en het moet gewoon snel weekend zijn verdorie
Chill symphquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb echt heel veel werk verzet deze week en vandaag de kruimeltjes opgeruimd.
ja dan gaat de dag lekker snelquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Whehe
Jij ook al zo verslaafd er aan?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dan gaat de dag lekker snel![]()
Wanneer komt-ie?
quote:De iBOOD Hunt komt er weer aan! Volg ons op @ibood want hier ben je al eerste op de hoogte van de Hunt! #ibood #hunt
ja snelquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:50 schreef Symphonic het volgende:
doe eerst maar vrijdagavondquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Morgenmiddag, toch?
Want volgens mij doe ik je er geen plezier mee als ik zeg: "was het maar vast zaterdagavond"
Jupquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de hond ophalen ?
En onze hond gaat op vliegen jacht
wel een goede oplossingquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupDie zit op dinsdag en donderdag de hele dag bij de uitlaatservice (voor werk zet ik em daar af, na werk haal ik hem weer op). Zijn de enige dagen in de week waar ie anders de volle 8u thuis zou moeten zitten alleen en dat vonden we te zielig. Vandaar dus deze keuze
ik zag het netquote:
aah okquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupDie zit op dinsdag en donderdag de hele dag bij de uitlaatservice (voor werk zet ik em daar af, na werk haal ik hem weer op). Zijn de enige dagen in de week waar ie anders de volle 8u thuis zou moeten zitten alleen en dat vonden we te zielig. Vandaar dus deze keuze
Ik hoop van het weekend, maar ik denk vannacht en morgen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop op een vrijdag ofzo
quote:We hebben zelfs een product in de #hunt wat morgen wordt gelanceerd! #ibood #hunt #veelgoedkoper
Echtquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik hoop van het weekend, maar ik denk vannacht al.
Want ze zeggen dat de Nintendo 3DS voorbij komt:
[..]
Ik zou de computer uit het raam gooien en de auto naar Zwolle brengen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:58 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn auto uitgooien en mijn computer naar huis brengen.
Of was het nou andersom?
toekquote:
miniquote:
Benieuwd wat dat brengt iddquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:58 schreef Symphonic het volgende:
Of was het nou andersom?
ligt eraan waar je in gaat zittenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:58 schreef Symphonic het volgende:
Of was het nou andersom?
Kom anders een bakkie doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Benieuwd wat dat brengt idd
Ik ga even langs MPG (ik zwaai wel even als ik langs je kom) naar mijnen hond
![]()
Neuh.. Geen tijd verderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |