Ik ben nu net aan Super Monkey Ball begonnen, en ik merk dat ik de 3D slider daarin beduidend hoger kan zetten dan in Pilotwings. En ik heb ook bij dit spel pas het eerste "wow" gevoelquote:
Ik heb alleen Pilotwings en daar heb ik hem dus redelijk hoogquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:27 schreef Redah het volgende:
[..]
Ik ben nu net aan Super Monkey Ball begonnen, en ik merk dat ik de 3D slider daarin beduidend hoger kan zetten dan in Pilotwings. En ik heb ook bij dit spel pas het eerste "wow" gevoel
Wel jammer dat Nintendo dat zelf niet gelukt is
Of gewoon een voortzetting van de DS, een typische Nintendo handheld met prima games in alle soorten en maten. Ik verwacht dit eigenlijk eerder.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:35 schreef Catch_me het volgende:
Tja de 3ds, ik weet niet wat ik er van moet vinden. Aan alle filmpjes en reviews te zien zijn het gewoon weer lelijke en simpele spelletjes. De graphics komen in de buurt van de psp graphics van 4 jaar terug...
Ik voorspel een zelfde toekomst als de Wii, games voor de casual gamer die zich graag met gimmicks wilt vermaken, aka spellen zonder diepgang.
Je moet 'm ook in de winkel pre-orderenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:08 schreef Kriegel het volgende:
Lekker typisch trouwens dat zoveel mensen 'm al gewoon uit de winkel hebben, weet ik ook weer waarom online pre-orderen negen van de tien keer nutteloos is.
Lekker wachten tot morgen.
Tof ideequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:16 schreef Redah het volgende:
En, wie heeft er al foto's van beroemde mensen (van internet) in face raiders geplakt?
Viel wel mee hier, nog geen minuutje bezig geweest. Ik denk een uurtje geleden bijgewerkt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:20 schreef Jesse_ het volgende:
Hoe groot is die eerste firmware update?
Duurt namelijk erg lang
Het idee kwam in me op omdat ik per ongeluk de verkeerde camera (buitenkant) aan had staan, en de 3DS ineens besloot dat Lucile Werner (al Lingo presenterend) ook een gezicht had. En voordat ik nog iets kon doen was de foto al gemaaktquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:20 schreef Jesse_ het volgende:
Tof idee
Hoe groot is die eerste firmware update?
Duurt namelijk erg lang
Net even de Charlie Sheen eindbaas verslagen op Stage 2quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:16 schreef Redah het volgende:
En, wie heeft er al foto's van beroemde mensen (van internet) in face raiders geplakt?
Ik wacht met je mee. En ik doe normaal nooit aan pre-orders. Bah...quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:08 schreef Kriegel het volgende:
Lekker typisch trouwens dat zoveel mensen 'm al gewoon uit de winkel hebben, weet ik ook weer waarom online pre-orderen negen van de tien keer nutteloos is.
Lekker wachten tot morgen.
Fixed.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strakjes ga ik beginnen aan PilotWings. Ben benieuwd of het deMIJN hype waard was
same here!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:30 schreef RaymanNL het volgende:
Ben nu al op het moment dat ik me niet meer in kan denken om te gamen in 2D. 3D is echt geniaal. Al moet ik nog steeds na het gamen op de 3DS even m'n ogen neutraliseren
Dit inderdaad. Ik verbaasde me echt wat voor een toevoeging aan gamen heeftquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:30 schreef RaymanNL het volgende:
Ben nu al op het moment dat ik me niet meer in kan denken om te gamen in 2D. 3D is echt geniaal. Al moet ik nog steeds na het gamen op de 3DS even m'n ogen neutraliseren
Zoals al eerder gezegd zat ik ook vrij laag vanmiddag. Ik weet niet of het komt doordat het nu donkerder hier in huis is, of dat ik nu pas de 'sweet spot' heb gevonden, maar het 3D is nu echt geniaal, ook in Pilotwingsquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
3D is even wennen, maar wel super gaafVliegen in PilotWings krijgt écht een extra dimensie op deze manier. Wel verschilt het per game hoe hoog ik de slider moet instellen, ik zit vrij laag volgens mij.
Dat weet niemandquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:08 schreef Tuurrr het volgende:
Waar kun je nou dat t-shirt krijgen? Of zijn die allemaal al weg??
Bij Mission Mode in de Silver categorie krijg je de straaljager en het eekhoornpak.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer krijg je de andere voertuigen in PW?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:25 schreef arkkey het volgende:
Heb t zelf wel al gezien met het ding nu ik wat retail games geprobeerd heb, ik hou ff in de gaten wat ze qua prijs doen op marktplaats komende week en als dat beetje ok is gaat ie de deur weer uit
De website n1ntendo.nl heeft Nintendo er over gemaild en meld:quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat weet niemandIk heb geen melding gekregen bij het registreren. Sommigen zeggen dat het morgen pas ingaat en er is al iemand geweest die heeft gemeld dat hij een bevestiging voor het shirt kreeg.
Dus.
quote:"De eerste 3000 registranten, ongeacht het tijdstip van registratie, zullen binnen enkele dagen een e-mail ontvangen. In deze mail kunnen ze dan lezen hoe ze het t-shirt kunnen ontvangen.
Het is uitsluitend een consumenten actie."
Check, dan denk ik wel dat ik er bij zit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:31 schreef nomar83 het volgende:
[..]
De website n1ntendo.nl heeft Nintendo er over gemaild en meld:
[..]
ga er wel vanuit dat het niet alelen voor nieuwe leden is toch? ik registreer hem onder een account die ik al langer hebquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Check, dan denk ik wel dat ik er bij zit.
Lol. Ik kan ook niet wachten op metal gear solid, dat was zo tof om te zienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:50 schreef Chaos-Zero het volgende:
Nou niet echt geschrokken, maar een beetje opschrikt van iets wat naar je toevliegt in eens.
Bij faceraiders is het net alsof het geluid om je heen zit! Of dat kwam door m'n grieproesquote:
Nee hoor, zelfs bij Ridge Racer merkte ik het verbeterde geluid al op.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Bij faceraiders is het net alsof het geluid om je heen zit! Of dat kwam door m'n grieproes
Kan je puzzelstukjes en heroes mee kopenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:11 schreef RethXoth het volgende:
[..]Heb er inmiddels 8, geen idee wat ik er mee moet doen overigens..
Ps3 heeft betere graphics dan de 3ds. No shit sherlock.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
CNN: "PS3 graphics beter dan 3DS"
It's over. Sell your 3DS!
Kloptquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Als er een demostand is, en je hebt tijd, probeer dan Rayman 3d eens.
Ik vond het 3D effect heel overtuigend overkomen in het spel.
Verder is het gewoon de oude Rayman 2 die ook voor PC/N64/DC/PSX uitgekomen is.
Terug naar de winkel en omruilen. Niet twijfelen, gewoon doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:35 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik heb een vraag. Gister laadde mijn 3DS gewoon op, maar nu als ik de stekker erin steek *Zowel direct als via die cradle* laadt hij niet op.. ik heb ook de charger van mijn dsi geprobeerd, maar die doet ook niets.
Ik neem aan dat dit een hardware fout is van de 3DS en dat ik hem moet gaan wisselen?*Raar dat hij het gister gewoon deed en nu ineens niet meer.....*
Inderdaad gewoon terug naar de winkel. Kapot is kapot. Wel even opletten of de stekker erin zitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:35 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik heb een vraag. Gister laadde mijn 3DS gewoon op, maar nu als ik de stekker erin steek *Zowel direct als via die cradle* laadt hij niet op.. ik heb ook de charger van mijn dsi geprobeerd, maar die doet ook niets.
Ik neem aan dat dit een hardware fout is van de 3DS en dat ik hem moet gaan wisselen?*Raar dat hij het gister gewoon deed en nu ineens niet meer.....*
Kopen. Met PilotWings.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:24 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
KUTKUTKUT.... Wat moet ik doen?
Heb een 3DS in mijn handen gehad, onwijs cool enzo, maar er is maar 1 game die me boeit.....
Kopen of wachten......
Mijn hart zegt wachten, maar mijn gadget-bone zegt KOPEN!
Ja maar, ja maar....... Godverdomme!!!! Ik heb besloten even te wachten..... Heb nog een backlog aan PS3 games die ik moet uitspelen en eind Mei kan ik m meteen kopen met een hoesje e.dquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon terug naar de winkel. Kapot is kapot. Wel even opletten of de stekker erin zit
[..]
Kopen. Met PilotWings.
Hoezo? iedereen heeft toch ocarina of time gespeeld?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:37 schreef nomar83 het volgende:
Is er hier iemand die Ocarina of Time wel heeft gespeeld? Heb de game al in bezit sinds de releasedag in 1998 en toch is de 3D-versie voor mij dé reden om die 3DS te scoren.
Wel balen dat ik 'm pas vrijdag krijg, zo te zien zijn er nog aardig wat winkels die 'm al vandaag leveren.
Majora's mask was prut vergeleken met OoT, maar das mijn mening.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:07 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Hoezo? iedereen heeft toch ocarina of time gespeeld?
ik wil dat ze ook majora's mask gaan remaken, voor alleen ocarina of time ga ik die ds niet halen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:16 schreef Catch_me het volgende:
Heb er denet ook maar 3 aangeschaft. Ik hou ze eventjes vast tot volgende week en dan gooi ik ze op marktplaatsMet de Wii en psp heb ik toen ook een leuk centje verdiend
quote:Nintendo has guaranteed that you'll be able to walk into a shop today, this weekend and next week, and buy a 3DS.
Sukkel. Ze zijn volop te krijgen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:16 schreef Catch_me het volgende:
Heb er denet ook maar 3 aangeschaft. Ik hou ze eventjes vast tot volgende week en dan gooi ik ze op marktplaatsMet de Wii en psp heb ik toen ook een leuk centje verdiend
Mwoah die belofte heb ik eerder gehoord dus daar geloof ik niet zo inquote:
ey newbie kap ff met achtervolgen en ga in de ONZ zandbak spelen totdat je wel normaal kan doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:34 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Sukkel. Ze zijn volop te krijgen.FAAL!!!
Klop jezelf niet teveel op je schouder, je bent niet interessant genoeg om te achtervolgen. Je maakt gewoon in elk topic waar ik ook kom achterlijke opmerkingen. Kan ik niks aan doen, alleen jij.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef Catch_me het volgende:
[..]
ey newbie kap ff met achtervolgen en ga in de ONZ zandbak spelen totdat je wel normaal kan doen
fixedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:54 schreef Kriegel het volgende:
Die handleiding van Rayman trouwens!!!
Het is wat Roy Bernie al zei, echt meerdere pagina's die gewoon rechtstreeks uit de Dreamcast of PSone-manual komen. Verschrikkelijk, wat een kutzooi is dat Ubisoft toch. De NTSC versie lijkt er trouwens geen last van te hebben, meerdere Yanks die beweren dat het bij hun gewoon klopt.
Zag ik daar op 6:01 een HELE jonge Miyamoto!?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
fixed
Wie trouwens wil zien hoe het vroeger met Nintendo-games en launches ging moet op FOK!games even gaan kijkenReportage uit 1988 over onder andere de tekorten van Super Mario Bros. 2
Nintendo
Nuts for Nintendo, 1988quote:
Ik bedoelde rechts, sorry..... Volgens mij is dat wel 1 van de Nintendo bonzen nu......quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:20 schreef Kriegel het volgende:
Nee, ik vroeg waar je het zag, maar toen had je een ninja-edit gedaan en stond er ineens 6:01. In ieder geval, dat lijkt volgens mij totaal niet op Shiggy.
quote:
Kom eens effe langs en laat me Pilotwings proberen ik werk tot 4 uur.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze lijken ook allemaal op elkaar
En ja, hoezo?
Ik heb de hele Waverace serie links laten liggen..... Doet me niks.quote:
heb precies hetzelfde godverdommequote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:35 schreef Noppie2000 het volgende:
mee terug gaan ...quote:
Gewoon teruggaan inderdaad. Ook al kan je het verhelpen, het hoort niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:45 schreef matthijst het volgende:
Hier ook geen probleem met laden....
Je zou voor de gein de accu er eens af kunnen halen, misschien dat dat ding zich dan reset ofzo, maar eigenlijk gewoon met terug gaan
nee hij knippert in het rood, en als ik hem aan doe staat er dat hij bijna op is. Ga nu maar ff terug naar de mediamarkt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:06 schreef Jesse_ het volgende:
Misschien is de batterij vol?
Dan wil hij ook niet laden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |