Kan je puzzelstukjes en heroes mee kopenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:11 schreef RethXoth het volgende:
[..]Heb er inmiddels 8, geen idee wat ik er mee moet doen overigens..
Ps3 heeft betere graphics dan de 3ds. No shit sherlock.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
CNN: "PS3 graphics beter dan 3DS"
It's over. Sell your 3DS!
Kloptquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Als er een demostand is, en je hebt tijd, probeer dan Rayman 3d eens.
Ik vond het 3D effect heel overtuigend overkomen in het spel.
Verder is het gewoon de oude Rayman 2 die ook voor PC/N64/DC/PSX uitgekomen is.
Terug naar de winkel en omruilen. Niet twijfelen, gewoon doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:35 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik heb een vraag. Gister laadde mijn 3DS gewoon op, maar nu als ik de stekker erin steek *Zowel direct als via die cradle* laadt hij niet op.. ik heb ook de charger van mijn dsi geprobeerd, maar die doet ook niets.
Ik neem aan dat dit een hardware fout is van de 3DS en dat ik hem moet gaan wisselen?*Raar dat hij het gister gewoon deed en nu ineens niet meer.....*
Inderdaad gewoon terug naar de winkel. Kapot is kapot. Wel even opletten of de stekker erin zitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:35 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik heb een vraag. Gister laadde mijn 3DS gewoon op, maar nu als ik de stekker erin steek *Zowel direct als via die cradle* laadt hij niet op.. ik heb ook de charger van mijn dsi geprobeerd, maar die doet ook niets.
Ik neem aan dat dit een hardware fout is van de 3DS en dat ik hem moet gaan wisselen?*Raar dat hij het gister gewoon deed en nu ineens niet meer.....*
Kopen. Met PilotWings.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:24 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
KUTKUTKUT.... Wat moet ik doen?
Heb een 3DS in mijn handen gehad, onwijs cool enzo, maar er is maar 1 game die me boeit.....
Kopen of wachten......
Mijn hart zegt wachten, maar mijn gadget-bone zegt KOPEN!
Ja maar, ja maar....... Godverdomme!!!! Ik heb besloten even te wachten..... Heb nog een backlog aan PS3 games die ik moet uitspelen en eind Mei kan ik m meteen kopen met een hoesje e.dquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon terug naar de winkel. Kapot is kapot. Wel even opletten of de stekker erin zit
[..]
Kopen. Met PilotWings.
Hoezo? iedereen heeft toch ocarina of time gespeeld?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:37 schreef nomar83 het volgende:
Is er hier iemand die Ocarina of Time wel heeft gespeeld? Heb de game al in bezit sinds de releasedag in 1998 en toch is de 3D-versie voor mij dé reden om die 3DS te scoren.
Wel balen dat ik 'm pas vrijdag krijg, zo te zien zijn er nog aardig wat winkels die 'm al vandaag leveren.
Majora's mask was prut vergeleken met OoT, maar das mijn mening.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:07 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Hoezo? iedereen heeft toch ocarina of time gespeeld?
ik wil dat ze ook majora's mask gaan remaken, voor alleen ocarina of time ga ik die ds niet halen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:16 schreef Catch_me het volgende:
Heb er denet ook maar 3 aangeschaft. Ik hou ze eventjes vast tot volgende week en dan gooi ik ze op marktplaatsMet de Wii en psp heb ik toen ook een leuk centje verdiend
quote:Nintendo has guaranteed that you'll be able to walk into a shop today, this weekend and next week, and buy a 3DS.
Sukkel. Ze zijn volop te krijgen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:16 schreef Catch_me het volgende:
Heb er denet ook maar 3 aangeschaft. Ik hou ze eventjes vast tot volgende week en dan gooi ik ze op marktplaatsMet de Wii en psp heb ik toen ook een leuk centje verdiend
Mwoah die belofte heb ik eerder gehoord dus daar geloof ik niet zo inquote:
ey newbie kap ff met achtervolgen en ga in de ONZ zandbak spelen totdat je wel normaal kan doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:34 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Sukkel. Ze zijn volop te krijgen.FAAL!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |