HAHAHA! sorry....quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Bij de Gamemania hebben mensen die gepreorderd hebben niet eens een 3DS omdat er te weinig zijn ..
Heeft geen zin, die krengen zijn al uitverkocht zodra je naar binnen loopt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:16 schreef michael1986 het volgende:
Misschien handig om een lijstje te maken met welke winkels hem al verkopen?
quote:Hey Astrid,
Ik kreeg net te horen dat je 3DS morgen word verstuurd, dus je hebt hem als het goed is overmorgen in huis.
Groet,
[deleted]
Ik zou spelen tot ie leeg is en dan pas laden. Beter voor de accu.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:21 schreef Jesse_ het volgende:
Oke
Wat doen jullie trouwens, eerst opladen en dan spelen of direct spelen aan de lader?
Ik heb hem juist vrij hoogquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:44 schreef Redah het volgende:
Dan maar meteen de vraag der vragen: Waar vinden jullie de 3D slider comfortabel staan?Ik merk dat ik em vrij laag heb, nog onder het midden...
Ik wil er ook HEEEEL graag 1, maar er zijn nog geen games uit die me boeien. Ik wacht nog effe.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen sorry hoor ... ik heb em binnen
Ja, dat had ik gisteren ook. Honden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:08 schreef Jesse_ het volgende:
Registreer ik dat ding bij club nintendo voor dat t-shirt, is er niks meer over te vinden
dat dus .... er stond bij dat het vanaf vrijdag was ,,quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:48 schreef DrParanoid het volgende:
wachten tot vrijdag, anders ding je niet mee naar het t-shirt.
I challenge you!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:18 schreef Haerrem het volgende:
Net naar de Intertoys gefietst en meteen een 3DS gehaald met SuperStreet Fighter
Een echte die-hard schijt gewoon zn broek vol terwijl hij op de fiets zit. Pussy.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
En net als ik thuis ben bellen ze dat HK tóch akkoord geeftHup, ff poepen en dan stap ik weer op de fiets
Komt wel, alles is te overweldigend nogquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:49 schreef RaymanNL het volgende:
Rayman is tofSorry Roy, heb Pilotwings er ook bij gekocht, maar kan me nog niet bekoren
Heb 'r gisteravond al goed voor gezetenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Komt wel, alles is te overweldigend nogNieuw apparaat, Rayman in 3D, Augmented Reality. Ga er vanavond maar eens goed voor zitten, ga ik ook doen!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Mooi hoor. Eindelijk Gamecube graphics op een handheld.Niet echt. Wat probeer je te zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi hoor. Eindelijk Gamecube graphics op een handheld.Ach, het is 10 keer beter dan de oude ds en daar ben ik blij mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
Je moet eerst dat vraagtekending schieten en dan kan je die charactercards gebruiken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:36 schreef Haerrem het volgende:
[..]
Kom maar op
En kan het zijn dat sommige AR-kaarten niet werken?
Mooi hoor. Eindelijk Gamecube graphics op een handheld.Ik vind het er goed uitzien hoor. De 3DS kan flink wat aan. Lego Pirates 3DS wordt een direct port van de Wii versie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |