Klop jezelf niet teveel op je schouder, je bent niet interessant genoeg om te achtervolgen. Je maakt gewoon in elk topic waar ik ook kom achterlijke opmerkingen. Kan ik niks aan doen, alleen jij.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef Catch_me het volgende:
[..]
ey newbie kap ff met achtervolgen en ga in de ONZ zandbak spelen totdat je wel normaal kan doen
fixedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:54 schreef Kriegel het volgende:
Die handleiding van Rayman trouwens!!!
Het is wat Roy Bernie al zei, echt meerdere pagina's die gewoon rechtstreeks uit de Dreamcast of PSone-manual komen. Verschrikkelijk, wat een kutzooi is dat Ubisoft toch. De NTSC versie lijkt er trouwens geen last van te hebben, meerdere Yanks die beweren dat het bij hun gewoon klopt.
Zag ik daar op 6:01 een HELE jonge Miyamoto!?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
fixed
Wie trouwens wil zien hoe het vroeger met Nintendo-games en launches ging moet op FOK!games even gaan kijkenReportage uit 1988 over onder andere de tekorten van Super Mario Bros. 2
Nintendo
Nuts for Nintendo, 1988quote:
Ik bedoelde rechts, sorry..... Volgens mij is dat wel 1 van de Nintendo bonzen nu......quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:20 schreef Kriegel het volgende:
Nee, ik vroeg waar je het zag, maar toen had je een ninja-edit gedaan en stond er ineens 6:01. In ieder geval, dat lijkt volgens mij totaal niet op Shiggy.
quote:
Kom eens effe langs en laat me Pilotwings proberen ik werk tot 4 uur.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze lijken ook allemaal op elkaar
En ja, hoezo?
Ik heb de hele Waverace serie links laten liggen..... Doet me niks.quote:
heb precies hetzelfde godverdommequote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:35 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik heb een vraag. Gister laadde mijn 3DS gewoon op, maar nu als ik de stekker erin steek *Zowel direct als via die cradle* laadt hij niet op.. ik heb ook de charger van mijn dsi geprobeerd, maar die doet ook niets.
Ik neem aan dat dit een hardware fout is van de 3DS en dat ik hem moet gaan wisselen?*Raar dat hij het gister gewoon deed en nu ineens niet meer.....*
mee terug gaan ...quote:
Gewoon teruggaan inderdaad. Ook al kan je het verhelpen, het hoort niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:45 schreef matthijst het volgende:
Hier ook geen probleem met laden....
Je zou voor de gein de accu er eens af kunnen halen, misschien dat dat ding zich dan reset ofzo, maar eigenlijk gewoon met terug gaan
nee hij knippert in het rood, en als ik hem aan doe staat er dat hij bijna op is. Ga nu maar ff terug naar de mediamarkt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:06 schreef Jesse_ het volgende:
Misschien is de batterij vol?
Dan wil hij ook niet laden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |