Ik ben nu net aan Super Monkey Ball begonnen, en ik merk dat ik de 3D slider daarin beduidend hoger kan zetten dan in Pilotwings. En ik heb ook bij dit spel pas het eerste "wow" gevoelquote:
Ik heb alleen Pilotwings en daar heb ik hem dus redelijk hoogquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:27 schreef Redah het volgende:
[..]
Ik ben nu net aan Super Monkey Ball begonnen, en ik merk dat ik de 3D slider daarin beduidend hoger kan zetten dan in Pilotwings. En ik heb ook bij dit spel pas het eerste "wow" gevoel
Wel jammer dat Nintendo dat zelf niet gelukt is
Of gewoon een voortzetting van de DS, een typische Nintendo handheld met prima games in alle soorten en maten. Ik verwacht dit eigenlijk eerder.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:35 schreef Catch_me het volgende:
Tja de 3ds, ik weet niet wat ik er van moet vinden. Aan alle filmpjes en reviews te zien zijn het gewoon weer lelijke en simpele spelletjes. De graphics komen in de buurt van de psp graphics van 4 jaar terug...
Ik voorspel een zelfde toekomst als de Wii, games voor de casual gamer die zich graag met gimmicks wilt vermaken, aka spellen zonder diepgang.
Je moet 'm ook in de winkel pre-orderenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:08 schreef Kriegel het volgende:
Lekker typisch trouwens dat zoveel mensen 'm al gewoon uit de winkel hebben, weet ik ook weer waarom online pre-orderen negen van de tien keer nutteloos is.
Lekker wachten tot morgen.
Tof ideequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:16 schreef Redah het volgende:
En, wie heeft er al foto's van beroemde mensen (van internet) in face raiders geplakt?
Viel wel mee hier, nog geen minuutje bezig geweest. Ik denk een uurtje geleden bijgewerkt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:20 schreef Jesse_ het volgende:
Hoe groot is die eerste firmware update?
Duurt namelijk erg lang
Het idee kwam in me op omdat ik per ongeluk de verkeerde camera (buitenkant) aan had staan, en de 3DS ineens besloot dat Lucile Werner (al Lingo presenterend) ook een gezicht had. En voordat ik nog iets kon doen was de foto al gemaaktquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:20 schreef Jesse_ het volgende:
Tof idee
Hoe groot is die eerste firmware update?
Duurt namelijk erg lang
Net even de Charlie Sheen eindbaas verslagen op Stage 2quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:16 schreef Redah het volgende:
En, wie heeft er al foto's van beroemde mensen (van internet) in face raiders geplakt?
Ik wacht met je mee. En ik doe normaal nooit aan pre-orders. Bah...quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:08 schreef Kriegel het volgende:
Lekker typisch trouwens dat zoveel mensen 'm al gewoon uit de winkel hebben, weet ik ook weer waarom online pre-orderen negen van de tien keer nutteloos is.
Lekker wachten tot morgen.
Fixed.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strakjes ga ik beginnen aan PilotWings. Ben benieuwd of het deMIJN hype waard was
same here!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:30 schreef RaymanNL het volgende:
Ben nu al op het moment dat ik me niet meer in kan denken om te gamen in 2D. 3D is echt geniaal. Al moet ik nog steeds na het gamen op de 3DS even m'n ogen neutraliseren
Dit inderdaad. Ik verbaasde me echt wat voor een toevoeging aan gamen heeftquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:30 schreef RaymanNL het volgende:
Ben nu al op het moment dat ik me niet meer in kan denken om te gamen in 2D. 3D is echt geniaal. Al moet ik nog steeds na het gamen op de 3DS even m'n ogen neutraliseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |