Zoals al eerder gezegd zat ik ook vrij laag vanmiddag. Ik weet niet of het komt doordat het nu donkerder hier in huis is, of dat ik nu pas de 'sweet spot' heb gevonden, maar het 3D is nu echt geniaal, ook in Pilotwingsquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
3D is even wennen, maar wel super gaafVliegen in PilotWings krijgt écht een extra dimensie op deze manier. Wel verschilt het per game hoe hoog ik de slider moet instellen, ik zit vrij laag volgens mij.
Dat weet niemandquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:08 schreef Tuurrr het volgende:
Waar kun je nou dat t-shirt krijgen? Of zijn die allemaal al weg??
Bij Mission Mode in de Silver categorie krijg je de straaljager en het eekhoornpak.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer krijg je de andere voertuigen in PW?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:25 schreef arkkey het volgende:
Heb t zelf wel al gezien met het ding nu ik wat retail games geprobeerd heb, ik hou ff in de gaten wat ze qua prijs doen op marktplaats komende week en als dat beetje ok is gaat ie de deur weer uit
De website n1ntendo.nl heeft Nintendo er over gemaild en meld:quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat weet niemandIk heb geen melding gekregen bij het registreren. Sommigen zeggen dat het morgen pas ingaat en er is al iemand geweest die heeft gemeld dat hij een bevestiging voor het shirt kreeg.
Dus.
quote:"De eerste 3000 registranten, ongeacht het tijdstip van registratie, zullen binnen enkele dagen een e-mail ontvangen. In deze mail kunnen ze dan lezen hoe ze het t-shirt kunnen ontvangen.
Het is uitsluitend een consumenten actie."
Check, dan denk ik wel dat ik er bij zit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:31 schreef nomar83 het volgende:
[..]
De website n1ntendo.nl heeft Nintendo er over gemaild en meld:
[..]
ga er wel vanuit dat het niet alelen voor nieuwe leden is toch? ik registreer hem onder een account die ik al langer hebquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Check, dan denk ik wel dat ik er bij zit.
Lol. Ik kan ook niet wachten op metal gear solid, dat was zo tof om te zienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:50 schreef Chaos-Zero het volgende:
Nou niet echt geschrokken, maar een beetje opschrikt van iets wat naar je toevliegt in eens.
Bij faceraiders is het net alsof het geluid om je heen zit! Of dat kwam door m'n grieproesquote:
Nee hoor, zelfs bij Ridge Racer merkte ik het verbeterde geluid al op.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Bij faceraiders is het net alsof het geluid om je heen zit! Of dat kwam door m'n grieproes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |