Openingstijdenquote:Van 13 tot 23 april keert de AutoRAI weer terug zoals we hem gewend waren. In 2009 zaten we volop in de crisis en mochten we blij zijn dat de beurs evengoed doorging. De vele afzeggingen van fabrikanten leidde tot de 'zeecontainereditie', waarbij de modellen waren opgedeeld in belevingspaviljoens. De bezoekersaantallen bleven steken op 220.000, waar de AutoRAI in zijn beste jaren een half miljoen mensen trok.
Bij de 2011-editie keert alles weer terug bij het oude. De merkenstands keren terug en omdat de beurs wordt gehouden een maand nadat Genève de poorten sluit, wordt er op veel primeurs gerekend.
Of succes hiermee gegarandeerd is, durft de organisatie niet te zeggen. Een prognose van het aantal bezoekers wordt namelijk niet gegeven. “Het moeten er in elk geval aanzienlijk meer worden dan in het vorige jaar.”
Da's al een dagtaak am sich om allemaal te gaan bekijkenquote:Op zondag 27 maart 2011 14:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja, ik ga er heen.
Aanwezig primeurs:
Abarth 500C esseesse
Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm ECO
Alfa Romeo Giulietta TCT
Aston Martin Cygnet
Aston Martin DB9 Carbon Black
Aston Martin Rapide
Aston Martin Vantage S
Aston Martin V12 Vantage Limited Edition
Audi A6
Audi RS3
BMW 1 Serie M Coupé
BMW X1 xDrive28i
BMW 320d Touring EfficientDynamics
BMW M3 Coupé Track Edition
BMW 6 Serie Cabrio
Burton Electric (wereldprimeur)
Caterham SP-300R
Chevrolet Aveo (hatchback & sedan)
Chevrolet Cruze hatchback
Chevrolet Captiva SUV
Chevrolet Camaro convertible
Chevrolet Volt
Citroën DS4
Citroën Survolt
Dacia Duster Andros Trophy
Dacia Logan MCV LPG
Donkervoort 270
Donkervoort D8GT(4)
Donkervoort GT
Ferrari FF
Ferrari 458 Italia
Ferrari 458 Challenge
Ferrari 458 HELE
Fiat 500 TwinAir Dualogic
Fiat Doblò 1.4 T-Jet Natural Power
Fiat Freemont
Fisker Karma
Ford Focus 5-deurs hatchback
Ford Focus 4-deurs sedan
Ford Focus Wagon
Ford Focus Electric
Ford Focus ST
Ford B-MAX
Ford Mondeo ECOnetic 20%
Ford S-MAX en Galaxy 1.6 TDCi Auto-Start-Stop
Ford Transit Connect Electric
Heynsdyk
Hyundai i40CW
Hyundai Veloster
Hyundai Genesis Coupé
Infiniti M35 HYBRID
Jeep Wrangler
Jeep Compass
Jeep Grand Cherokee
Kia Picanto
Kia Rio
Landwind CV9
Lancia Delta
Lancia Thema
Lancia Grand Voyager
Lancia Ypsilon
Land Rover Freelander 2 Sport
Land Rover Discovery 4 Black & White
Land Rover Range Rover Autobiography Ultimate Edition
Land Rover Range Rover Evoque
Land Rover Range Rover Sport Luxury
Lexus CT 200h Hybrid
Lexus LFA
Mazda MX-5 Kaminari
Mazda MX-5 Superlight Versie
Mercedes SLK
Mercedes C-Klasse facelift
Mercedes E200 NGT BlueEFFICIENCY
Mercedes C-Klasse Coupé
Mercedes CLS
Mercedes SLS AMG E-CELL
MINI 10 Years Edition
MINI Cooper SD
MINI Roadster Concept
Opel Ampera
Opel GTC Paris
Opel Flextreme GT/E Concept
Peugeot 308
Peugeot 3008 HYbrid4
Peugeot SR1
Peugeot iOn
Porsche Cayman R
Porsche 911 Black Edition
Renault CAPTUR
Renault Fluence Z.E.
Renault Kangoo Z.E.
Renault Laguna Coupé Série Limitée Monaco GP
Renault Twizy
Saab 9-3 Cabriolet Independence Edition
Saab 9-3 Griffin
Saab 9-4X
Saab 9-5
Saab 9-5 Estate
Skoda Fabia Combi Greenline
Skoda Octavia Combi Scout
Skoda Fabia RS
Skoda Octavia Combi RS
Volkswagen Golf Cabrio
Volkswagen Jetta
Volkswagen Passat
Volvo C70
Volvo V70 Limited Edition
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:38 schreef NextTVH het volgende:
17 april ben ik aanwezig, zo juist mijn kaartje laten kopen!![]()
The same for mequote:Op zondag 27 maart 2011 22:38 schreef NextTVH het volgende:
17 april ben ik aanwezig, zo juist mijn kaartje gekocht
Zaterdag, mijn eerste keerquote:
Dat is jammerquote:Op woensdag 13 april 2011 01:16 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik hóop te gaan, als ik iemand kan vinden die meegaat. In m'n eentje vind ik ook zo saai, maar hier in de buurt ken ik weinig autoliefhebbers.
Mooie blog, ik hield autoweek altijd in de gaten.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:22 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Dat is jammer
Heb een blog gevonden die pics gaat posten:
http://autorai2011.blogspot.com/
Of iemand een betere ?
Aston martin komt, donkervoort, Fisker, Lotus, Jaguar, Infiniti, Porsche, triumph. Dat zijn de apartere zo uit m'n hoofd.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:42 schreef Iemand91 het volgende:
Ik ga misschien zaterdag. Ben er alleen nog niet over uit. De zoveelste Opel/Renault/Kia etc. hoef ik niet te zien; zie ik wel later op straat en zijn gewoon saai. Zijn er nog bijzondere dingen te zien?
Oh en als ik ga, gaat de slr mee, voor het eerst écht gebruiken dan.
En idd parkeren, een beetje te doen? Kunnen best even (lees: 5 min.) lopen eventueel.
Helaas zullen de volgende merken er niet zijn:quote:Op woensdag 13 april 2011 02:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Aston martin komt, donkervoort, Fisker, Lotus, Jaguar, Infiniti, Porsche, triumph. Dat zijn de apartere zo uit m'n hoofd.
En mazda en mitsubishi staan op mijn perosonlijke lijstje ook, maar die zijn niet zo bijzonder.
Ja en da's jammer, zitten ook wel wat toffe merken tussen.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:28 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Helaas zullen de volgende merken er niet zijn:
Cadillac, Daihatsu, Honda, Maserati, Maybach, McLaren, Morgan, Nissan, SsangYong, Subaru, Suzuki, Toyota en Westfield
De vrouwen zijn niet het mooiste van het mooiste imo, hier staan er wat:quote:Op woensdag 13 april 2011 13:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik ga ook weer heen, maar enkel omdat ik vrijkaartjes heb gekregen.
Zijn er nu wel mooie vrouwen te zien of hoe zit dat?
quote:
Ja, bij heel wat stands lopen verkopers met iPads.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:41 schreef Pino112 het volgende:
Stikt het op de RAI ook van de iPads bij alle stands?
Gefeli danquote:Op woensdag 13 april 2011 13:58 schreef pgrferrari het volgende:
Volgende week zaterdag, kaartjes gewonnen hier op Fok
Ga met samen met iemand andere en koop een NSlentetourquote:Op woensdag 13 april 2011 18:42 schreef Supperboeren het volgende:
Ik ben te arm om naar de Rai te gaan.....
Een auto heb ik al.
Dan zou ik hier voor gaan.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:54 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Ga met samen met iemand andere en koop een NSlentetour
Huh, kaarten zijn maar 16,50. Ik dacht serieus dat die rond de 70 euro lagen.quote:
Dat weet ik niet. Ik zou het mooi meegenomen vinden, ik kan hier een dorpje verderop 4 voor 15 euro ophalen. Scheelt meer dan 50 euro, daar kan ik 2x voor rijden.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:22 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Huh, kaarten zijn maar 16,50. Ik dacht serieus dat die rond de 70 euro lagen.
Waarom zou ik voor die 16,50 op marktplaats kijken?
Genève overtreft alles.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:28 schreef ForumGek het volgende:
Kweenie, 2 jaar terug naar Genève geweest en dan is dit toch echt wel een stuk minder qua bijzondere merken!
Via de live-webcam de onthulling van de nieuwe infiniti gezienquote:Op woensdag 13 april 2011 23:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Genève overtreft alles..
Ben ik dus dit jaar geweest, hoe vet.
Daarom vroeg ik ook over de iPads, die had je daar echt in enorme overvloeden.
Coolquote:Op woensdag 13 april 2011 23:46 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Via de live-webcam de onthulling van de nieuwe infiniti gezien
Da's dan weer zonde, volgens mij kun je in Geneve best een dag volmaken?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Cool
Ik weet het niet meer, in twee uur zijn we de hele beurs over geracet, meer tijd hadden we niet
Zat, maar we waren met school, en hadden dus beperkt de tijd.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:59 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Da's dan weer zonde, volgens mij kun je in Geneve best een dag volmaken?
Daar had ik ook al naar gekeken, maar dan moet je wel al ergens in de buurt van Amsterdam wonen wil het met 40% korting goedkoper zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 21:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dan zou ik hier voor gaan.
Kun je als je student ov hebt (week) dan ook met z'n 3-en (inclusief mij dus) ook alle 40% korting?
Laat maar; korting van studentov en meereiskorting is nog steeds niet goedkoper dan die ¤34 van de autorai op zaterdag...
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik zit te twijfelen. Ik wil op een woensdag gaan, maar wat is fijner, overdag of ;s avonds? Ga normaal altijd overdag maar dan is het aardig druk.
Weinig aansprekende modellen eerlijk gezegd. B.v. Aston: behalve de überlelijke cygnet is er niets te vinden wat ook niet gewoon bij de dealer staat. Waarom niet de One-77 op de stand?quote:
Nouja of we gaan 's ochtends rond een uur of 10 of dan die avondkaarten. Is het dan rustiger, 's avonds?quote:
Ik heb er niet echt veel aandacht aan besteed, maar alle gangbare modellen zoals de 2, 3 en 6 stonden er.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:11 schreef Faxie het volgende:
Iemand die al geweest is die toevallig iets te melden heeft over Mazda? Of waren het alleen maar die MX5'en?
Er is toch niemand die echt nieuws in Nederland brengt?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:32 schreef Faxie het volgende:
Oke geen wankel-nieuws?
Ik word helemaal gek van alleen maar speculaties en concept tekeningen... Wat officieel Mazda nieuws zou wel eens leuk zijn...
Ferrari heeft een primeur, zag ik net op de site.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er is toch niemand die echt nieuws in Nederland brengt?
De FF (want daar zal het dan wel om gaan) een primeur? Die stond toch gewoon in Geneve?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:06 schreef 08gnoT. het volgende:
Ferrari heeft een primeur, zag ik net op de site.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
De FF (want daar zal het dan wel om gaan) een primeur? Die stond toch gewoon in Geneve?
Dan zullen ze wel eerste keer in NL bedoelenquote:Ferrari komt naar AutoRAI en toont alle modellen, inclusief de nieuwe Ferrari FF (Nederlandse primeur!), op de nieuw ontworpen Ferrari fabrieksstand!
Ben ik ook nog steeds benieuwd naarquote:Op donderdag 14 april 2011 21:58 schreef Palomar het volgende:
Ik ga morgenavondIemand een idee of daar in de buurt ook te parkeren is? Twee jaar geleden zijn we volgens mij op goede vrijdag geweest en toen konden we gewoon ergens op een bedrijventerrein parkeren in de buurt. Weet iemand of dat nu op vrijdagavond nog steeds kan? Heb niet zo'n zin om met een pendelbus te gaan.
Waar rijden die dingen allemaal heen dan, en hoe vaak? Naar welke parkeerplaatsen bedoel ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Pendelbus is toch niet verkeerd? Tot op heden geen problemen mee gehad.
Wel een keer gedaan. Was vanaf de Amsterdam Arena. Niet heel ver weg, maar moet je weer op zo'n bus wachten enzoquote:Op donderdag 14 april 2011 23:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Waar rijden die dingen allemaal heen dan, en hoe vaak? Naar welke parkeerplaatsen bedoel ik.
Vast een stomme vraag, maar ik ben totaal nietbekend in A'dam.
ja, dat is wel zo, maar trein op vrijdagavond zit hier altijd helemaal vol (studenten die naar huis gaan e.d.), zodat je lekker 2 uur kunt staan. Is voor mij echt een reden om de trein te vermijden. Misschien dat ik op een rustiger tijdstip wel met de trein zou zijn gegaan...quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:10 schreef Tankiej het volgende:
Verder geen idee of daar andere parkeerplaatsen in de buurt zijn.. Parkeren bij de RAI kost al meer dan een retourtreinkaartje dat ze aanbieden voor 17,50
vandaag vrijdag is geen goede vrijdagquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:48 schreef Tankiej het volgende:
Ach, volgende week vrijdag is goede vrijdag. Volgens mij zijn 95% van de scholen gesloten dus het zal lekker rustig zijn dan qua studenten
Staat aangegeven als je de snelweg afkomt.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Waar rijden die dingen allemaal heen dan, en hoe vaak? Naar welke parkeerplaatsen bedoel ik.
Vast een stomme vraag, maar ik ben totaal nietbekend in A'dam.
Mooi eten is geregeld dus. Jas is ook niet nodig denk ik (kom met de trein/auto).quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:44 schreef linpunt het volgende:
om half 8 zijn de laatste dingen te doen op het buitenterrein, om 8 is het gewoon dicht.
maar je kan je rond laten rijden in een SUV of , zelf rijden in een elektrische auto (m.u.v. teslaaa).
Voor het zelfrijden; 23, rijbewijs bij je en inschrijven daar.
Verder hebben ze buiten ook lekkere kaasbroodjes
of loop gewoon gelijk door naar hal 11/8
maar, je kan daar niet pinnen ¬¬quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:59 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mooi eten is geregeld dus. Jas is ook niet nodig denk ik (kom met de trein/auto).
ik werk daar, maar heb wel gister en eergisteren binnen gekeken savonds omdat ik een bandje hebquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wauw meisjes die voor hun eigen plezier naar de RAI gaan?
Ah zodoende.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:02 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik werk daar, maar heb wel gister en eergisteren binnen gekeken savonds omdat ik een bandje heb
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:02 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik werk daar, maar heb wel gister en eergisteren binnen gekeken savonds omdat ik een bandje heb
quote:Beroep daydreamer
Maar wat doe je voor'n werk dan daar? Catering ofzo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:05 schreef linpunt het volgende:
[..]
vond het wel leuk hoor, vooral bij de bugatti, aston martins en bentleys
nee, promo, maar ik ga ook niet weggeven waar ik sta.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Maar wat doe je voor'n werk dan daar? Catering ofzo?
Hahaha dus jij staat voor zo'n auto?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:09 schreef linpunt het volgende:
[..]
nee, promo, maar ik ga ook niet weggeven waar ik sta.
laat ik dat open houden, want anders ben ik traceerbaarquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hahaha dus jij staat voor zo'n auto?
Haha ik zie je wellicht wel staanquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:16 schreef linpunt het volgende:
[..]
laat ik dat open houden, want anders ben ik traceerbaar
maar t is hartstikke leuk, dus kom vooral kijken
ik sta er maar tot en met maandag, misschien ben ik er verder nog een dag op eigen gelegenheidquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha ik zie je wellicht wel staan![]()
En maak je geen zorgen: Ik ga echt wel. Waarschijnlijk woensdag, ben benieuwd. Hopelijk is het niet zo druk, kan ik nog enkele foto's maken.
Ach ik had je waarschijnlijk toch niet eens gezien/herkentquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:22 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik sta er maar tot en met maandag, misschien ben ik er verder nog een dag op eigen gelegenheid
maar kijk vooral in hal 11 en 8
tja, herkennen.. Ik lijk op die ene van mijn UI..quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ach ik had je waarschijnlijk toch niet eens gezien/herkent![]()
Maar wat is er in hal 11 en 8? Ik las elders dat het vooral heel veel kleine/zuinige auto's waren. Maargoed ik zal mij desondanks alsnog wel vermaken, als het niet leuk is dan maken we het leuk.
Aston zit zelfs iets te heerlijk... voor een sportwagen. De kuipen is een ander verhaal, maar de gewone zetels mogen meer zijdelingse steun bieden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:15 schreef linpunt het volgende:
Jaguar en Aston Martin.. Zitten heerlijk..
eruit komen is voor sommige lange heren t probleem.. En niet snappen hoe je de deur open krijgt.. Eerst drukken, people..quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Aston zit zelfs iets te heerlijk... voor een sportwagen. De kuipen is een ander verhaal, maar de gewone zetels mogen meer zijdelingse steun bieden.
ja die chiks bij de veronica zijn goed te doenquote:Op zondag 17 april 2011 11:50 schreef Brandblussert het volgende:
Ik ben er nu, de vrouwen bij de Veronica stand zijn een aanrader!
Ik ging met niks wegquote:Op zondag 17 april 2011 12:26 schreef pindaplukker het volgende:
Nog leuke goodies die er te scoren vallen ?
Zoals dat audi balletje van een paar jaar geleden
Vrijwel niks, vorige edities was er veel meer!quote:Op zondag 17 april 2011 12:26 schreef pindaplukker het volgende:
Nog leuke goodies die er te scoren vallen ?
Zoals dat audi balletje van een paar jaar geleden
Idem, aan de ene kant ook niet erg, meeste spultroep gebruik/zie je toch nooit meer...quote:
Dat was inderdaad wel een welkom geschenk. Al had ik er eentje moeten weggooien omdat ik geen tas/zak had, en ik mijn kleine mannetje voor het grootste gedeelte moest tillen want zijn korte beentjes hielden het niet lang volquote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Idem, aan de ene kant ook niet erg, meeste spultroep gebruik/zie je toch nooit meer...
Wel lekker drinken werd bij het station uitgedeeld...
...en door velen direct weggepleurd en overvolle afvalbakken.
Hij stond sowieso op een kutplek, heel ver van het omgezette gedeelte af, je kon hem amper zien.quote:Op zondag 17 april 2011 21:20 schreef Repeating het volgende:
Wij gaan woensdag! Ferrari FF staat er niet meer dan ofwel?
Stelletje idioten bij Ferrari... Betalende klanten bevoordelen boven dromers...quote:Op zondag 17 april 2011 21:32 schreef RacerDKB het volgende:
Een of ander verwend jochie mocht er zelfs inzittenOmdat z'n pappie rijk is waarschijnlijk.
Ik vond hem niet zoveel bijzondersquote:Op zondag 17 april 2011 21:28 schreef Bargehassus het volgende:
De vraag is of je er treurig om moet zijn. Ik vond 'em tegenvallen.
Vader zal dan wel een Ferrarri hebben. Een vriend van me kon namelijk op deze manier ook overal inzitten..quote:Op zondag 17 april 2011 21:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Stelletje idioten bij Ferrari... Betalende klanten bevoordelen boven dromers...
Nee, dat verwende jochie zal wel geen collectie hebben, dat snap ik.quote:Op maandag 18 april 2011 16:26 schreef Repeating het volgende:
Vader zal dan wel een Ferrarri hebben. Een vriend van me kon namelijk op deze manier ook overal inzitten..
Op de Rai is het gewoon een kwestie van kennen/uitgenodigd zijn. Anders heb je pech, tenzij je een bekende kop hebt lijkt me.quote:Op maandag 18 april 2011 18:41 schreef Repeating het volgende:
Lol, aan waaraan zie je dat ze een potentiële klant zijn? Aan hun streepjes pak?
BMW is wel erg gewoontjes om daarmee indruk te maken bij de Ferrari verkoper.quote:Op maandag 18 april 2011 18:47 schreef Repeating het volgende:
Een belletje met BMW zal ook volstaan.
Daarom rijdt ook iedereen een 760Li hier...quote:Op maandag 18 april 2011 18:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
BMW is wel erg gewoontjes om daarmee indruk te maken bij de Ferrari verkoper.
Je hoopt altijd dat het goede smaak is die dat verhindert, maar dat is natuurlijk niet zo.quote:Op maandag 18 april 2011 18:54 schreef Repeating het volgende:
Daarom rijdt ook iedereen een 760Li hier...
Daardoor zeg ik ook, als een persoon daadwerkelijk interesse heeft een zo'n auto, maar de Ferrari verkoper niet kan overtuigen, deze nog altijd even met BMW Nederland kan bellen.quote:Op maandag 18 april 2011 18:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je hoopt altijd dat het goede smaak is die dat verhindert, maar dat is natuurlijk niet zo.
Probleem is alleen dat die Ferrariverkoper aan jouw neus niet kan zien of je een 116i of een 760Li rijdt.
Maar zoals gezegd: ik neem aan dat een cliënt van de Ferrariverdelers in NL gewoon een uitnodiging krijgt voor de Rai en ook de Ferraristand, net zoals ik die krijg van Porsche.
Ik zie dat niet helemaal gebeuren. Ik denk dat ik mijzelf gewoon zou melden bij de stand en hoop dan maar op iemand die een beetje kijk heeft op de situatie. Maar dan merk ik ook wel op dat je aan mij ook zonder dat pak wel kan zien dat ik meer dan gemiddeld te besteden heb...quote:Op maandag 18 april 2011 19:04 schreef Repeating het volgende:
Daardoor zeg ik ook, als een persoon daadwerkelijk interesse heeft een zo'n auto, maar de Ferrari verkoper niet kan overtuigen, deze nog altijd even met BMW Nederland kan bellen.
Het zou nogal druk worden bij BMW als ze iedereen uit gingen nodigen.quote:Klopt, de vader van een vriendin van mij krijgt altijd een uitnodiging van Ferrari zelf, waardoor ze overal in en op kunnen.
Wij krijgen helemaal niks van BMW, 2 auto's van hun van +85k, is voor hun nog te weinig blijkbaar voor een leuk VIP kaartje..
Denk het niet, iedereen kan zijn haartjes wel mooi in de plooi doen, zijn beste pak aandoen met glimmende van Bommels en een nep Rolex aan de linker pols. Ja want zo is Nederland.quote:Op maandag 18 april 2011 19:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik zie dat niet helemaal gebeuren. Ik denk dat ik mijzelf gewoon zou melden bij de stand en hoop dan maar op iemand die een beetje kijk heeft op de situatie. Maar dan merk ik ook wel op dat je aan mij ook zonder dat pak wel kan zien dat ik meer dan gemiddeld te besteden heb...
[..]
Het zou nogal druk worden bij BMW als ze iedereen uit gingen nodigen.En het is lullig als je een 550i rijdt dat de buurman met een 760i wel wordt uitgenodigd. Voel je je weer een beetje in je kruis getast. Het is dus OF iedereen OF niemand.
Van Bommels..quote:Op maandag 18 april 2011 19:31 schreef Repeating het volgende:
Denk het niet, iedereen kan zijn haartjes wel mooi in de plooi doen, zijn beste pak aandoen met glimmende van Bommels en een nep Rolex aan de linker pols. Ja want zo is Nederland.
Ik ken toch verdomd veel mensen die gewoon een BMW gekocht hebben ipv geleased.quote:Verder overschat jij ook het aantal mensen dat daadwerkelijk een BMW koopt. Bijna elke auto onder de 550i word geleased. Waardoor de doelgroep ook al een stuk uitdunt.
Het zijn jouw woorden, maar ik zal ze niet tegenspreken.quote:Maar verder maakt het mij ook niet uit, we zijn tenslotte Limburgers, en dus boeren.
O, dat kan best voor degenen die niet een uitnodiging hebben gekregen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:19 schreef Iemand91 het volgende:
Was het bij de Porsche stand niet een kwestie van even je sleuteltjes laten zien?
Zoiets heb ik daar namelijk gezien.
Offtopic: Geniale topicreeks in jouw sigquote:
overtreding van dresscode als je hem voor 6 uur savonds draagtquote:
Ga je morgen? Je kan op Groupon kaartjes voor ¤7 bestellen die geldig zijn van 20 t/m 23 april.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:32 schreef Repeating het volgende:
Leuk leuk.
Dat wordt dus met de trein gaan. Vriend van me vader durft / wil niet in onze auto te rijden... En pap kan zelf niet rijden omdat zijn rijbewijs is ingevorderd.
Opnieuw maar kaarten bestellen incl. NS-coupon.
Word een duur dagje uit.
Denk dat jij het aantal lease-auto's overschat. Ongeveer 10% van het nederlandse wagenpark is een zakelijke auto. Daarvan zal ongeveer 2/3 geleased zijn. Er zullen dus meer BMW's privé eigendom zijn dan zakelijk..quote:Op maandag 18 april 2011 19:31 schreef Repeating het volgende:
[..]
Verder overschat jij ook het aantal mensen dat daadwerkelijk een BMW koopt. Bijna elke auto onder de 550i word geleased. Waardoor de doelgroep ook al een stuk uitdunt.
10:00 Toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wtf de RAI gaat pas 12:00 open. Stelletje kloothommels
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:24 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik ga donderdag avond.
kijken of ik en me vader weer de zelfde streek uit kunnen halen, normaal/goed gekleed gaan en bij duren merken naar binnen mogen terwijl mensen voor ons weg gestuurd worden
Kijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:24 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik ga donderdag avond.
kijken of ik en me vader weer de zelfde streek uit kunnen halen, normaal/goed gekleed gaan en bij duren merken naar binnen mogen terwijl mensen voor ons weg gestuurd worden
meerijden met tesla/ 4×4 SUV (inschrijven op buitenterrein tegenover ingang K)quote:Op woensdag 20 april 2011 23:51 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik ga morgen, nog bezienswaardigheden die ik gezien móet hebben?
Gelet op dit draadje: linpunt.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:51 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik ga morgen, nog bezienswaardigheden die ik gezien móet hebben?
Totaal niet op gelet.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:44 schreef linpunt het volgende:
[..]
jawel hoor, maar heb je me niet gezien?
Ik wil niet arrogant overkomen maar dat soort auto's heb ik al zo vaak gezienquote:
najaa zeg, ik ben zelf ontzettend verliefd op de grills van de bentley/bugatti/rolls royce.. er is verder geen auto waarvan ik heb "nah, das een mooie voorkant."quote:Op donderdag 21 april 2011 11:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik wil niet arrogant overkomen maar dat soort auto's heb ik al zo vaak gezienDie hele stand ben ik zo voorbij gelopen.
Rolls Royce is mooi ja, Bentley enzo vind ik persoonlijk tè chroom. Maar mijn broertje vind het bijvoorbeeld weer prachtig.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:35 schreef linpunt het volgende:
[..]
najaa zeg, ik ben zelf ontzettend verliefd op de grills van de bentley/bugatti/rolls royce.. er is verder geen auto waarvan ik heb "nah, das een mooie voorkant."
sowieso jammer dat weinig auto's suicide doors hebben..quote:Op donderdag 21 april 2011 11:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Rolls Royce is mooi ja, Bentley enzo vind ik persoonlijk tè chroom. Maar mijn broertje vind het bijvoorbeeld weer prachtig.
Ik heb je gisteren niet gezien in elk geval. Nou moet ik zeggen dat ik ook niet uitgebreid bij de Hessing stand heb gestaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:44 schreef linpunt het volgende:
[..]
jawel hoor, maar heb je me niet gezien?
Sowieso mensen die foto's maken.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb me trouwens kapotgelachen om die faalhazen die met hun iphones en blackberry allerlei close-up foto's gingen maken van Veyrons en SLS AMG'sof van die mensen die wel een DSLR hebben maar alles op automatisch met flits doen.
Precies. 12-jarige jochies met hun BlackBerry's die foto's nemen, of Canon camera's uit 2001.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb me trouwens kapotgelachen om die faalhazen die met hun iphones en blackberry allerlei close-up foto's gingen maken van Veyrons en SLS AMG'sof van die mensen die wel een DSLR hebben maar alles op automatisch met flits doen.
Idd, heb ik ook altijd met mijn Fiat Punto. Vervelende mensenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:55 schreef DS4 het volgende:
Ieder zijn hobby... Veel idioter zijn figuren die je auto rijdend in de auto willen fotograferen. Die gewoon voor je gaan rijden, omkijken en schieten maar...
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:16 schreef JohnB52 het volgende:
Wat voor auto heb je dan? Had iets over porsche gelezen...
Een rijdende Punto is ook bijzonder!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:32 schreef Barcaconia het volgende:
Idd, heb ik ook altijd met mijn Fiat Punto. Vervelende mensen
Rode RS5 stond gewoon bij de Audi stand en de RS6 stond bij de chiptuning stand, als je de RAI inging gelijk rechtdoor, voorbij Peugeot en dan in dat hoekje waar je ook die RC-shit had en modelauto's kon kopen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:57 schreef JohnB52 het volgende:
Die stond daar ook niet... Wel n rode rs5
Buiten bij de Deli2Go is het beter de zuipen. En als je eerst binnen naar de Shell stand gaat, krijg je mogelijk een dingetje om daar gratis koffie te halen. Als echte Nederlander zijnde, is gratis koffie per definitie beter dan betaalde koffie natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:06 schreef linpunt het volgende:
ohja dat was ik helemaal vergeten, vlakbij de rai en naast station amsterdam rai is er een AH en de koffie in de rai is niet te zuipen, dus neem maar zelf mee van huis in zo'n burgelijk thermoskannetje
en sowieso omdat de rai dat slootwater koffie blijft noemen als het maar bruin was..quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:41 schreef Cybje het volgende:
[..]
Buiten bij de Deli2Go is het beter de zuipen. En als je eerst binnen naar de Shell stand gaat, krijg je mogelijk een dingetje om daar gratis koffie te halen. Als echte Nederlander zijnde, is gratis koffie per definitie beter dan betaalde koffie natuurlijk
De koffie bij Saab was goed binnen te houden moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:22 schreef linpunt het volgende:
[..]
en sowieso omdat de rai dat slootwater koffie blijft noemen als het maar bruin was..
Klopt. Sowieso goed positieve stemming daarzo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:48 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
De koffie bij Saab was goed binnen te houden moet ik zeggen.
Zo lang je niet naar de auto's kijkt wel ja...quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:48 schreef PeeJay1980 het volgende:
De koffie bij Saab was goed binnen te houden moet ik zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zo lang je niet naar de auto's kijkt wel ja...Nee, je zat achter een groot schermSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het was even wandelen van de hal met VAG naar de hal met Saab, dus mijn maag was ook alweer rustig
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
Logisch toch, SAAB 9-5 Estate is pas leverbaar vanaf september.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:48 schreef Hoogheid het volgende:
Koffiebonen konden ze dan weer wél op tijd leveren. Maar als je een auto wilde kopen kreeg je al september/oktober te horen, en dan hebben ze nog niet eens het hele gezeik met de leveranciers meegenomen.
Naja, ik vond hem in het goud/zilver wel mooi zoals hij daar stond, maar mijn vriendin wil per se een rode. Dus dat is nog even afwachten. Wel met (donker)bruin leer.quote:
Haha, zo is het maar net.quote:
Mag je misschien wel weer in eentje zitten op de RAI 2031quote:
Je kan altijd nog een schaalmodelletje kopenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:21 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Haha, zo is het maar net.
Maar helaas. Ik ben 19 jaar oud en heb nog maar een jaar een rijbewijs. Daarnaast heb ik niet even 2,5 ton klaar liggen voor een leuk autootje.
Het is wel een prachtwagen. Net als die 458 die er stond. Later, als ik groot ben...
Ik heb d'r 195 genomen. Denk niet dat ik die allemaal ga plaatsenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:02 schreef 08gnoT. het volgende:
Foto's, dat miste dit topic nog inderdaad
Close, het zit wel in die klasse.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dus...![]()
De 7 hybrid. Zooooooon vette bak. Die prijzen ook.![]()
Vanafprijs iets van ¤80.000. Uitvoering die daar staat (inclusief btw en shit): ¤180.000
Talking about options...
Om hier op terug te komen: Ik weet niet welke voorstelling je precies bedoelt (ik gok de demo spul), maar dat was meestal enkele keren per dag.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:34 schreef 08gnoT. het volgende:
Waren er heel de dag voorstellingen eigenlijk? Ik zie op youtube nogal wat video's van de RAI.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |