overtreding van dresscode als je hem voor 6 uur savonds draagtquote:
Ga je morgen? Je kan op Groupon kaartjes voor ¤7 bestellen die geldig zijn van 20 t/m 23 april.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:32 schreef Repeating het volgende:
Leuk leuk.
Dat wordt dus met de trein gaan. Vriend van me vader durft / wil niet in onze auto te rijden... En pap kan zelf niet rijden omdat zijn rijbewijs is ingevorderd.
Opnieuw maar kaarten bestellen incl. NS-coupon.
Word een duur dagje uit.
Denk dat jij het aantal lease-auto's overschat. Ongeveer 10% van het nederlandse wagenpark is een zakelijke auto. Daarvan zal ongeveer 2/3 geleased zijn. Er zullen dus meer BMW's privé eigendom zijn dan zakelijk..quote:Op maandag 18 april 2011 19:31 schreef Repeating het volgende:
[..]
Verder overschat jij ook het aantal mensen dat daadwerkelijk een BMW koopt. Bijna elke auto onder de 550i word geleased. Waardoor de doelgroep ook al een stuk uitdunt.
10:00 Toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wtf de RAI gaat pas 12:00 open. Stelletje kloothommels
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:24 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik ga donderdag avond.
kijken of ik en me vader weer de zelfde streek uit kunnen halen, normaal/goed gekleed gaan en bij duren merken naar binnen mogen terwijl mensen voor ons weg gestuurd worden
Kijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:24 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik ga donderdag avond.
kijken of ik en me vader weer de zelfde streek uit kunnen halen, normaal/goed gekleed gaan en bij duren merken naar binnen mogen terwijl mensen voor ons weg gestuurd worden
meerijden met tesla/ 4×4 SUV (inschrijven op buitenterrein tegenover ingang K)quote:Op woensdag 20 april 2011 23:51 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik ga morgen, nog bezienswaardigheden die ik gezien móet hebben?
Gelet op dit draadje: linpunt.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:51 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik ga morgen, nog bezienswaardigheden die ik gezien móet hebben?
Totaal niet op gelet.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:44 schreef linpunt het volgende:
[..]
jawel hoor, maar heb je me niet gezien?
Ik wil niet arrogant overkomen maar dat soort auto's heb ik al zo vaak gezienquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |