overtreding van dresscode als je hem voor 6 uur savonds draagtquote:
Ga je morgen? Je kan op Groupon kaartjes voor ¤7 bestellen die geldig zijn van 20 t/m 23 april.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:32 schreef Repeating het volgende:
Leuk leuk.
Dat wordt dus met de trein gaan. Vriend van me vader durft / wil niet in onze auto te rijden... En pap kan zelf niet rijden omdat zijn rijbewijs is ingevorderd.
Opnieuw maar kaarten bestellen incl. NS-coupon.
Word een duur dagje uit.
Denk dat jij het aantal lease-auto's overschat. Ongeveer 10% van het nederlandse wagenpark is een zakelijke auto. Daarvan zal ongeveer 2/3 geleased zijn. Er zullen dus meer BMW's privé eigendom zijn dan zakelijk..quote:Op maandag 18 april 2011 19:31 schreef Repeating het volgende:
[..]
Verder overschat jij ook het aantal mensen dat daadwerkelijk een BMW koopt. Bijna elke auto onder de 550i word geleased. Waardoor de doelgroep ook al een stuk uitdunt.
10:00 Toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wtf de RAI gaat pas 12:00 open. Stelletje kloothommels
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:24 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik ga donderdag avond.
kijken of ik en me vader weer de zelfde streek uit kunnen halen, normaal/goed gekleed gaan en bij duren merken naar binnen mogen terwijl mensen voor ons weg gestuurd worden
Kijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:24 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik ga donderdag avond.
kijken of ik en me vader weer de zelfde streek uit kunnen halen, normaal/goed gekleed gaan en bij duren merken naar binnen mogen terwijl mensen voor ons weg gestuurd worden
meerijden met tesla/ 4×4 SUV (inschrijven op buitenterrein tegenover ingang K)quote:Op woensdag 20 april 2011 23:51 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik ga morgen, nog bezienswaardigheden die ik gezien móet hebben?
Gelet op dit draadje: linpunt.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:51 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik ga morgen, nog bezienswaardigheden die ik gezien móet hebben?
Totaal niet op gelet.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:44 schreef linpunt het volgende:
[..]
jawel hoor, maar heb je me niet gezien?
Ik wil niet arrogant overkomen maar dat soort auto's heb ik al zo vaak gezienquote:
najaa zeg, ik ben zelf ontzettend verliefd op de grills van de bentley/bugatti/rolls royce.. er is verder geen auto waarvan ik heb "nah, das een mooie voorkant."quote:Op donderdag 21 april 2011 11:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik wil niet arrogant overkomen maar dat soort auto's heb ik al zo vaak gezienDie hele stand ben ik zo voorbij gelopen.
Rolls Royce is mooi ja, Bentley enzo vind ik persoonlijk tè chroom. Maar mijn broertje vind het bijvoorbeeld weer prachtig.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:35 schreef linpunt het volgende:
[..]
najaa zeg, ik ben zelf ontzettend verliefd op de grills van de bentley/bugatti/rolls royce.. er is verder geen auto waarvan ik heb "nah, das een mooie voorkant."
sowieso jammer dat weinig auto's suicide doors hebben..quote:Op donderdag 21 april 2011 11:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Rolls Royce is mooi ja, Bentley enzo vind ik persoonlijk tè chroom. Maar mijn broertje vind het bijvoorbeeld weer prachtig.
Ik heb je gisteren niet gezien in elk geval. Nou moet ik zeggen dat ik ook niet uitgebreid bij de Hessing stand heb gestaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:44 schreef linpunt het volgende:
[..]
jawel hoor, maar heb je me niet gezien?
Sowieso mensen die foto's maken.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb me trouwens kapotgelachen om die faalhazen die met hun iphones en blackberry allerlei close-up foto's gingen maken van Veyrons en SLS AMG'sof van die mensen die wel een DSLR hebben maar alles op automatisch met flits doen.
Precies. 12-jarige jochies met hun BlackBerry's die foto's nemen, of Canon camera's uit 2001.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb me trouwens kapotgelachen om die faalhazen die met hun iphones en blackberry allerlei close-up foto's gingen maken van Veyrons en SLS AMG'sof van die mensen die wel een DSLR hebben maar alles op automatisch met flits doen.
Idd, heb ik ook altijd met mijn Fiat Punto. Vervelende mensenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:55 schreef DS4 het volgende:
Ieder zijn hobby... Veel idioter zijn figuren die je auto rijdend in de auto willen fotograferen. Die gewoon voor je gaan rijden, omkijken en schieten maar...
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:16 schreef JohnB52 het volgende:
Wat voor auto heb je dan? Had iets over porsche gelezen...
Een rijdende Punto is ook bijzonder!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:32 schreef Barcaconia het volgende:
Idd, heb ik ook altijd met mijn Fiat Punto. Vervelende mensen
Rode RS5 stond gewoon bij de Audi stand en de RS6 stond bij de chiptuning stand, als je de RAI inging gelijk rechtdoor, voorbij Peugeot en dan in dat hoekje waar je ook die RC-shit had en modelauto's kon kopen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:57 schreef JohnB52 het volgende:
Die stond daar ook niet... Wel n rode rs5
Buiten bij de Deli2Go is het beter de zuipen. En als je eerst binnen naar de Shell stand gaat, krijg je mogelijk een dingetje om daar gratis koffie te halen. Als echte Nederlander zijnde, is gratis koffie per definitie beter dan betaalde koffie natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:06 schreef linpunt het volgende:
ohja dat was ik helemaal vergeten, vlakbij de rai en naast station amsterdam rai is er een AH en de koffie in de rai is niet te zuipen, dus neem maar zelf mee van huis in zo'n burgelijk thermoskannetje
en sowieso omdat de rai dat slootwater koffie blijft noemen als het maar bruin was..quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:41 schreef Cybje het volgende:
[..]
Buiten bij de Deli2Go is het beter de zuipen. En als je eerst binnen naar de Shell stand gaat, krijg je mogelijk een dingetje om daar gratis koffie te halen. Als echte Nederlander zijnde, is gratis koffie per definitie beter dan betaalde koffie natuurlijk
De koffie bij Saab was goed binnen te houden moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:22 schreef linpunt het volgende:
[..]
en sowieso omdat de rai dat slootwater koffie blijft noemen als het maar bruin was..
Klopt. Sowieso goed positieve stemming daarzo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:48 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
De koffie bij Saab was goed binnen te houden moet ik zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |