nee, promo, maar ik ga ook niet weggeven waar ik sta.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Maar wat doe je voor'n werk dan daar? Catering ofzo?
Hahaha dus jij staat voor zo'n auto?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:09 schreef linpunt het volgende:
[..]
nee, promo, maar ik ga ook niet weggeven waar ik sta.
laat ik dat open houden, want anders ben ik traceerbaarquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hahaha dus jij staat voor zo'n auto?
Haha ik zie je wellicht wel staanquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:16 schreef linpunt het volgende:
[..]
laat ik dat open houden, want anders ben ik traceerbaar
maar t is hartstikke leuk, dus kom vooral kijken
ik sta er maar tot en met maandag, misschien ben ik er verder nog een dag op eigen gelegenheidquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha ik zie je wellicht wel staan![]()
En maak je geen zorgen: Ik ga echt wel. Waarschijnlijk woensdag, ben benieuwd. Hopelijk is het niet zo druk, kan ik nog enkele foto's maken.
Ach ik had je waarschijnlijk toch niet eens gezien/herkentquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:22 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik sta er maar tot en met maandag, misschien ben ik er verder nog een dag op eigen gelegenheid
maar kijk vooral in hal 11 en 8
tja, herkennen.. Ik lijk op die ene van mijn UI..quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ach ik had je waarschijnlijk toch niet eens gezien/herkent![]()
Maar wat is er in hal 11 en 8? Ik las elders dat het vooral heel veel kleine/zuinige auto's waren. Maargoed ik zal mij desondanks alsnog wel vermaken, als het niet leuk is dan maken we het leuk.
Aston zit zelfs iets te heerlijk... voor een sportwagen. De kuipen is een ander verhaal, maar de gewone zetels mogen meer zijdelingse steun bieden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:15 schreef linpunt het volgende:
Jaguar en Aston Martin.. Zitten heerlijk..
eruit komen is voor sommige lange heren t probleem.. En niet snappen hoe je de deur open krijgt.. Eerst drukken, people..quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Aston zit zelfs iets te heerlijk... voor een sportwagen. De kuipen is een ander verhaal, maar de gewone zetels mogen meer zijdelingse steun bieden.
ja die chiks bij de veronica zijn goed te doenquote:Op zondag 17 april 2011 11:50 schreef Brandblussert het volgende:
Ik ben er nu, de vrouwen bij de Veronica stand zijn een aanrader!
Ik ging met niks wegquote:Op zondag 17 april 2011 12:26 schreef pindaplukker het volgende:
Nog leuke goodies die er te scoren vallen ?
Zoals dat audi balletje van een paar jaar geleden
Vrijwel niks, vorige edities was er veel meer!quote:Op zondag 17 april 2011 12:26 schreef pindaplukker het volgende:
Nog leuke goodies die er te scoren vallen ?
Zoals dat audi balletje van een paar jaar geleden
Idem, aan de ene kant ook niet erg, meeste spultroep gebruik/zie je toch nooit meer...quote:
Dat was inderdaad wel een welkom geschenk. Al had ik er eentje moeten weggooien omdat ik geen tas/zak had, en ik mijn kleine mannetje voor het grootste gedeelte moest tillen want zijn korte beentjes hielden het niet lang volquote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Idem, aan de ene kant ook niet erg, meeste spultroep gebruik/zie je toch nooit meer...
Wel lekker drinken werd bij het station uitgedeeld...
...en door velen direct weggepleurd en overvolle afvalbakken.
Hij stond sowieso op een kutplek, heel ver van het omgezette gedeelte af, je kon hem amper zien.quote:Op zondag 17 april 2011 21:20 schreef Repeating het volgende:
Wij gaan woensdag! Ferrari FF staat er niet meer dan ofwel?
Stelletje idioten bij Ferrari... Betalende klanten bevoordelen boven dromers...quote:Op zondag 17 april 2011 21:32 schreef RacerDKB het volgende:
Een of ander verwend jochie mocht er zelfs inzittenOmdat z'n pappie rijk is waarschijnlijk.
Ik vond hem niet zoveel bijzondersquote:Op zondag 17 april 2011 21:28 schreef Bargehassus het volgende:
De vraag is of je er treurig om moet zijn. Ik vond 'em tegenvallen.
Vader zal dan wel een Ferrarri hebben. Een vriend van me kon namelijk op deze manier ook overal inzitten..quote:Op zondag 17 april 2011 21:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Stelletje idioten bij Ferrari... Betalende klanten bevoordelen boven dromers...
Nee, dat verwende jochie zal wel geen collectie hebben, dat snap ik.quote:Op maandag 18 april 2011 16:26 schreef Repeating het volgende:
Vader zal dan wel een Ferrarri hebben. Een vriend van me kon namelijk op deze manier ook overal inzitten..
Op de Rai is het gewoon een kwestie van kennen/uitgenodigd zijn. Anders heb je pech, tenzij je een bekende kop hebt lijkt me.quote:Op maandag 18 april 2011 18:41 schreef Repeating het volgende:
Lol, aan waaraan zie je dat ze een potentiële klant zijn? Aan hun streepjes pak?
BMW is wel erg gewoontjes om daarmee indruk te maken bij de Ferrari verkoper.quote:Op maandag 18 april 2011 18:47 schreef Repeating het volgende:
Een belletje met BMW zal ook volstaan.
Daarom rijdt ook iedereen een 760Li hier...quote:Op maandag 18 april 2011 18:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
BMW is wel erg gewoontjes om daarmee indruk te maken bij de Ferrari verkoper.
Je hoopt altijd dat het goede smaak is die dat verhindert, maar dat is natuurlijk niet zo.quote:Op maandag 18 april 2011 18:54 schreef Repeating het volgende:
Daarom rijdt ook iedereen een 760Li hier...
Daardoor zeg ik ook, als een persoon daadwerkelijk interesse heeft een zo'n auto, maar de Ferrari verkoper niet kan overtuigen, deze nog altijd even met BMW Nederland kan bellen.quote:Op maandag 18 april 2011 18:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je hoopt altijd dat het goede smaak is die dat verhindert, maar dat is natuurlijk niet zo.
Probleem is alleen dat die Ferrariverkoper aan jouw neus niet kan zien of je een 116i of een 760Li rijdt.
Maar zoals gezegd: ik neem aan dat een cliënt van de Ferrariverdelers in NL gewoon een uitnodiging krijgt voor de Rai en ook de Ferraristand, net zoals ik die krijg van Porsche.
Ik zie dat niet helemaal gebeuren. Ik denk dat ik mijzelf gewoon zou melden bij de stand en hoop dan maar op iemand die een beetje kijk heeft op de situatie. Maar dan merk ik ook wel op dat je aan mij ook zonder dat pak wel kan zien dat ik meer dan gemiddeld te besteden heb...quote:Op maandag 18 april 2011 19:04 schreef Repeating het volgende:
Daardoor zeg ik ook, als een persoon daadwerkelijk interesse heeft een zo'n auto, maar de Ferrari verkoper niet kan overtuigen, deze nog altijd even met BMW Nederland kan bellen.
Het zou nogal druk worden bij BMW als ze iedereen uit gingen nodigen.quote:Klopt, de vader van een vriendin van mij krijgt altijd een uitnodiging van Ferrari zelf, waardoor ze overal in en op kunnen.
Wij krijgen helemaal niks van BMW, 2 auto's van hun van +85k, is voor hun nog te weinig blijkbaar voor een leuk VIP kaartje..
Denk het niet, iedereen kan zijn haartjes wel mooi in de plooi doen, zijn beste pak aandoen met glimmende van Bommels en een nep Rolex aan de linker pols. Ja want zo is Nederland.quote:Op maandag 18 april 2011 19:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik zie dat niet helemaal gebeuren. Ik denk dat ik mijzelf gewoon zou melden bij de stand en hoop dan maar op iemand die een beetje kijk heeft op de situatie. Maar dan merk ik ook wel op dat je aan mij ook zonder dat pak wel kan zien dat ik meer dan gemiddeld te besteden heb...
[..]
Het zou nogal druk worden bij BMW als ze iedereen uit gingen nodigen.En het is lullig als je een 550i rijdt dat de buurman met een 760i wel wordt uitgenodigd. Voel je je weer een beetje in je kruis getast. Het is dus OF iedereen OF niemand.
Van Bommels..quote:Op maandag 18 april 2011 19:31 schreef Repeating het volgende:
Denk het niet, iedereen kan zijn haartjes wel mooi in de plooi doen, zijn beste pak aandoen met glimmende van Bommels en een nep Rolex aan de linker pols. Ja want zo is Nederland.
Ik ken toch verdomd veel mensen die gewoon een BMW gekocht hebben ipv geleased.quote:Verder overschat jij ook het aantal mensen dat daadwerkelijk een BMW koopt. Bijna elke auto onder de 550i word geleased. Waardoor de doelgroep ook al een stuk uitdunt.
Het zijn jouw woorden, maar ik zal ze niet tegenspreken.quote:Maar verder maakt het mij ook niet uit, we zijn tenslotte Limburgers, en dus boeren.
O, dat kan best voor degenen die niet een uitnodiging hebben gekregen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:19 schreef Iemand91 het volgende:
Was het bij de Porsche stand niet een kwestie van even je sleuteltjes laten zien?
Zoiets heb ik daar namelijk gezien.
Offtopic: Geniale topicreeks in jouw sigquote:
overtreding van dresscode als je hem voor 6 uur savonds draagtquote:
Ga je morgen? Je kan op Groupon kaartjes voor ¤7 bestellen die geldig zijn van 20 t/m 23 april.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:32 schreef Repeating het volgende:
Leuk leuk.
Dat wordt dus met de trein gaan. Vriend van me vader durft / wil niet in onze auto te rijden... En pap kan zelf niet rijden omdat zijn rijbewijs is ingevorderd.
Opnieuw maar kaarten bestellen incl. NS-coupon.
Word een duur dagje uit.
Denk dat jij het aantal lease-auto's overschat. Ongeveer 10% van het nederlandse wagenpark is een zakelijke auto. Daarvan zal ongeveer 2/3 geleased zijn. Er zullen dus meer BMW's privé eigendom zijn dan zakelijk..quote:Op maandag 18 april 2011 19:31 schreef Repeating het volgende:
[..]
Verder overschat jij ook het aantal mensen dat daadwerkelijk een BMW koopt. Bijna elke auto onder de 550i word geleased. Waardoor de doelgroep ook al een stuk uitdunt.
10:00 Toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wtf de RAI gaat pas 12:00 open. Stelletje kloothommels
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:24 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik ga donderdag avond.
kijken of ik en me vader weer de zelfde streek uit kunnen halen, normaal/goed gekleed gaan en bij duren merken naar binnen mogen terwijl mensen voor ons weg gestuurd worden
Kijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:24 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik ga donderdag avond.
kijken of ik en me vader weer de zelfde streek uit kunnen halen, normaal/goed gekleed gaan en bij duren merken naar binnen mogen terwijl mensen voor ons weg gestuurd worden
meerijden met tesla/ 4×4 SUV (inschrijven op buitenterrein tegenover ingang K)quote:Op woensdag 20 april 2011 23:51 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik ga morgen, nog bezienswaardigheden die ik gezien móet hebben?
Gelet op dit draadje: linpunt.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:51 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik ga morgen, nog bezienswaardigheden die ik gezien móet hebben?
Totaal niet op gelet.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:44 schreef linpunt het volgende:
[..]
jawel hoor, maar heb je me niet gezien?
Ik wil niet arrogant overkomen maar dat soort auto's heb ik al zo vaak gezienquote:
najaa zeg, ik ben zelf ontzettend verliefd op de grills van de bentley/bugatti/rolls royce.. er is verder geen auto waarvan ik heb "nah, das een mooie voorkant."quote:Op donderdag 21 april 2011 11:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik wil niet arrogant overkomen maar dat soort auto's heb ik al zo vaak gezienDie hele stand ben ik zo voorbij gelopen.
Rolls Royce is mooi ja, Bentley enzo vind ik persoonlijk tè chroom. Maar mijn broertje vind het bijvoorbeeld weer prachtig.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:35 schreef linpunt het volgende:
[..]
najaa zeg, ik ben zelf ontzettend verliefd op de grills van de bentley/bugatti/rolls royce.. er is verder geen auto waarvan ik heb "nah, das een mooie voorkant."
sowieso jammer dat weinig auto's suicide doors hebben..quote:Op donderdag 21 april 2011 11:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Rolls Royce is mooi ja, Bentley enzo vind ik persoonlijk tè chroom. Maar mijn broertje vind het bijvoorbeeld weer prachtig.
Ik heb je gisteren niet gezien in elk geval. Nou moet ik zeggen dat ik ook niet uitgebreid bij de Hessing stand heb gestaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:44 schreef linpunt het volgende:
[..]
jawel hoor, maar heb je me niet gezien?
Sowieso mensen die foto's maken.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb me trouwens kapotgelachen om die faalhazen die met hun iphones en blackberry allerlei close-up foto's gingen maken van Veyrons en SLS AMG'sof van die mensen die wel een DSLR hebben maar alles op automatisch met flits doen.
Precies. 12-jarige jochies met hun BlackBerry's die foto's nemen, of Canon camera's uit 2001.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb me trouwens kapotgelachen om die faalhazen die met hun iphones en blackberry allerlei close-up foto's gingen maken van Veyrons en SLS AMG'sof van die mensen die wel een DSLR hebben maar alles op automatisch met flits doen.
Idd, heb ik ook altijd met mijn Fiat Punto. Vervelende mensenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:55 schreef DS4 het volgende:
Ieder zijn hobby... Veel idioter zijn figuren die je auto rijdend in de auto willen fotograferen. Die gewoon voor je gaan rijden, omkijken en schieten maar...
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:16 schreef JohnB52 het volgende:
Wat voor auto heb je dan? Had iets over porsche gelezen...
Een rijdende Punto is ook bijzonder!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:32 schreef Barcaconia het volgende:
Idd, heb ik ook altijd met mijn Fiat Punto. Vervelende mensen
Rode RS5 stond gewoon bij de Audi stand en de RS6 stond bij de chiptuning stand, als je de RAI inging gelijk rechtdoor, voorbij Peugeot en dan in dat hoekje waar je ook die RC-shit had en modelauto's kon kopen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:57 schreef JohnB52 het volgende:
Die stond daar ook niet... Wel n rode rs5
Buiten bij de Deli2Go is het beter de zuipen. En als je eerst binnen naar de Shell stand gaat, krijg je mogelijk een dingetje om daar gratis koffie te halen. Als echte Nederlander zijnde, is gratis koffie per definitie beter dan betaalde koffie natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:06 schreef linpunt het volgende:
ohja dat was ik helemaal vergeten, vlakbij de rai en naast station amsterdam rai is er een AH en de koffie in de rai is niet te zuipen, dus neem maar zelf mee van huis in zo'n burgelijk thermoskannetje
en sowieso omdat de rai dat slootwater koffie blijft noemen als het maar bruin was..quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:41 schreef Cybje het volgende:
[..]
Buiten bij de Deli2Go is het beter de zuipen. En als je eerst binnen naar de Shell stand gaat, krijg je mogelijk een dingetje om daar gratis koffie te halen. Als echte Nederlander zijnde, is gratis koffie per definitie beter dan betaalde koffie natuurlijk
De koffie bij Saab was goed binnen te houden moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:22 schreef linpunt het volgende:
[..]
en sowieso omdat de rai dat slootwater koffie blijft noemen als het maar bruin was..
Klopt. Sowieso goed positieve stemming daarzo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:48 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
De koffie bij Saab was goed binnen te houden moet ik zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |