nee, promo, maar ik ga ook niet weggeven waar ik sta.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Maar wat doe je voor'n werk dan daar? Catering ofzo?
Hahaha dus jij staat voor zo'n auto?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:09 schreef linpunt het volgende:
[..]
nee, promo, maar ik ga ook niet weggeven waar ik sta.
laat ik dat open houden, want anders ben ik traceerbaarquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hahaha dus jij staat voor zo'n auto?
Haha ik zie je wellicht wel staanquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:16 schreef linpunt het volgende:
[..]
laat ik dat open houden, want anders ben ik traceerbaar
maar t is hartstikke leuk, dus kom vooral kijken
ik sta er maar tot en met maandag, misschien ben ik er verder nog een dag op eigen gelegenheidquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha ik zie je wellicht wel staan![]()
En maak je geen zorgen: Ik ga echt wel. Waarschijnlijk woensdag, ben benieuwd. Hopelijk is het niet zo druk, kan ik nog enkele foto's maken.
Ach ik had je waarschijnlijk toch niet eens gezien/herkentquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:22 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik sta er maar tot en met maandag, misschien ben ik er verder nog een dag op eigen gelegenheid
maar kijk vooral in hal 11 en 8
tja, herkennen.. Ik lijk op die ene van mijn UI..quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ach ik had je waarschijnlijk toch niet eens gezien/herkent![]()
Maar wat is er in hal 11 en 8? Ik las elders dat het vooral heel veel kleine/zuinige auto's waren. Maargoed ik zal mij desondanks alsnog wel vermaken, als het niet leuk is dan maken we het leuk.
Aston zit zelfs iets te heerlijk... voor een sportwagen. De kuipen is een ander verhaal, maar de gewone zetels mogen meer zijdelingse steun bieden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:15 schreef linpunt het volgende:
Jaguar en Aston Martin.. Zitten heerlijk..
eruit komen is voor sommige lange heren t probleem.. En niet snappen hoe je de deur open krijgt.. Eerst drukken, people..quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Aston zit zelfs iets te heerlijk... voor een sportwagen. De kuipen is een ander verhaal, maar de gewone zetels mogen meer zijdelingse steun bieden.
ja die chiks bij de veronica zijn goed te doenquote:Op zondag 17 april 2011 11:50 schreef Brandblussert het volgende:
Ik ben er nu, de vrouwen bij de Veronica stand zijn een aanrader!
Ik ging met niks wegquote:Op zondag 17 april 2011 12:26 schreef pindaplukker het volgende:
Nog leuke goodies die er te scoren vallen ?
Zoals dat audi balletje van een paar jaar geleden
Vrijwel niks, vorige edities was er veel meer!quote:Op zondag 17 april 2011 12:26 schreef pindaplukker het volgende:
Nog leuke goodies die er te scoren vallen ?
Zoals dat audi balletje van een paar jaar geleden
Idem, aan de ene kant ook niet erg, meeste spultroep gebruik/zie je toch nooit meer...quote:
Dat was inderdaad wel een welkom geschenk. Al had ik er eentje moeten weggooien omdat ik geen tas/zak had, en ik mijn kleine mannetje voor het grootste gedeelte moest tillen want zijn korte beentjes hielden het niet lang volquote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Idem, aan de ene kant ook niet erg, meeste spultroep gebruik/zie je toch nooit meer...
Wel lekker drinken werd bij het station uitgedeeld...
...en door velen direct weggepleurd en overvolle afvalbakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |