Dan zou ik hier voor gaan.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:54 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Ga met samen met iemand andere en koop een NSlentetour
Huh, kaarten zijn maar 16,50. Ik dacht serieus dat die rond de 70 euro lagen.quote:
Dat weet ik niet. Ik zou het mooi meegenomen vinden, ik kan hier een dorpje verderop 4 voor 15 euro ophalen. Scheelt meer dan 50 euro, daar kan ik 2x voor rijden.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:22 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Huh, kaarten zijn maar 16,50. Ik dacht serieus dat die rond de 70 euro lagen.
Waarom zou ik voor die 16,50 op marktplaats kijken?
Genève overtreft alles.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:28 schreef ForumGek het volgende:
Kweenie, 2 jaar terug naar Genève geweest en dan is dit toch echt wel een stuk minder qua bijzondere merken!
Via de live-webcam de onthulling van de nieuwe infiniti gezienquote:Op woensdag 13 april 2011 23:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Genève overtreft alles..
Ben ik dus dit jaar geweest, hoe vet.
Daarom vroeg ik ook over de iPads, die had je daar echt in enorme overvloeden.
Coolquote:Op woensdag 13 april 2011 23:46 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Via de live-webcam de onthulling van de nieuwe infiniti gezien
Da's dan weer zonde, volgens mij kun je in Geneve best een dag volmaken?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Cool
Ik weet het niet meer, in twee uur zijn we de hele beurs over geracet, meer tijd hadden we niet
Zat, maar we waren met school, en hadden dus beperkt de tijd.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:59 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Da's dan weer zonde, volgens mij kun je in Geneve best een dag volmaken?
Daar had ik ook al naar gekeken, maar dan moet je wel al ergens in de buurt van Amsterdam wonen wil het met 40% korting goedkoper zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 21:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dan zou ik hier voor gaan.
Kun je als je student ov hebt (week) dan ook met z'n 3-en (inclusief mij dus) ook alle 40% korting?
Laat maar; korting van studentov en meereiskorting is nog steeds niet goedkoper dan die ¤34 van de autorai op zaterdag...
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik zit te twijfelen. Ik wil op een woensdag gaan, maar wat is fijner, overdag of ;s avonds? Ga normaal altijd overdag maar dan is het aardig druk.
Weinig aansprekende modellen eerlijk gezegd. B.v. Aston: behalve de überlelijke cygnet is er niets te vinden wat ook niet gewoon bij de dealer staat. Waarom niet de One-77 op de stand?quote:
Nouja of we gaan 's ochtends rond een uur of 10 of dan die avondkaarten. Is het dan rustiger, 's avonds?quote:
Ik heb er niet echt veel aandacht aan besteed, maar alle gangbare modellen zoals de 2, 3 en 6 stonden er.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:11 schreef Faxie het volgende:
Iemand die al geweest is die toevallig iets te melden heeft over Mazda? Of waren het alleen maar die MX5'en?
Er is toch niemand die echt nieuws in Nederland brengt?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:32 schreef Faxie het volgende:
Oke geen wankel-nieuws?
Ik word helemaal gek van alleen maar speculaties en concept tekeningen... Wat officieel Mazda nieuws zou wel eens leuk zijn...
Ferrari heeft een primeur, zag ik net op de site.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er is toch niemand die echt nieuws in Nederland brengt?
De FF (want daar zal het dan wel om gaan) een primeur? Die stond toch gewoon in Geneve?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:06 schreef 08gnoT. het volgende:
Ferrari heeft een primeur, zag ik net op de site.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
De FF (want daar zal het dan wel om gaan) een primeur? Die stond toch gewoon in Geneve?
Dan zullen ze wel eerste keer in NL bedoelenquote:Ferrari komt naar AutoRAI en toont alle modellen, inclusief de nieuwe Ferrari FF (Nederlandse primeur!), op de nieuw ontworpen Ferrari fabrieksstand!
Ben ik ook nog steeds benieuwd naarquote:Op donderdag 14 april 2011 21:58 schreef Palomar het volgende:
Ik ga morgenavondIemand een idee of daar in de buurt ook te parkeren is? Twee jaar geleden zijn we volgens mij op goede vrijdag geweest en toen konden we gewoon ergens op een bedrijventerrein parkeren in de buurt. Weet iemand of dat nu op vrijdagavond nog steeds kan? Heb niet zo'n zin om met een pendelbus te gaan.
Waar rijden die dingen allemaal heen dan, en hoe vaak? Naar welke parkeerplaatsen bedoel ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Pendelbus is toch niet verkeerd? Tot op heden geen problemen mee gehad.
Wel een keer gedaan. Was vanaf de Amsterdam Arena. Niet heel ver weg, maar moet je weer op zo'n bus wachten enzoquote:Op donderdag 14 april 2011 23:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Waar rijden die dingen allemaal heen dan, en hoe vaak? Naar welke parkeerplaatsen bedoel ik.
Vast een stomme vraag, maar ik ben totaal nietbekend in A'dam.
ja, dat is wel zo, maar trein op vrijdagavond zit hier altijd helemaal vol (studenten die naar huis gaan e.d.), zodat je lekker 2 uur kunt staan. Is voor mij echt een reden om de trein te vermijden. Misschien dat ik op een rustiger tijdstip wel met de trein zou zijn gegaan...quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:10 schreef Tankiej het volgende:
Verder geen idee of daar andere parkeerplaatsen in de buurt zijn.. Parkeren bij de RAI kost al meer dan een retourtreinkaartje dat ze aanbieden voor 17,50
vandaag vrijdag is geen goede vrijdagquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:48 schreef Tankiej het volgende:
Ach, volgende week vrijdag is goede vrijdag. Volgens mij zijn 95% van de scholen gesloten dus het zal lekker rustig zijn dan qua studenten
Staat aangegeven als je de snelweg afkomt.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Waar rijden die dingen allemaal heen dan, en hoe vaak? Naar welke parkeerplaatsen bedoel ik.
Vast een stomme vraag, maar ik ben totaal nietbekend in A'dam.
Mooi eten is geregeld dus. Jas is ook niet nodig denk ik (kom met de trein/auto).quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:44 schreef linpunt het volgende:
om half 8 zijn de laatste dingen te doen op het buitenterrein, om 8 is het gewoon dicht.
maar je kan je rond laten rijden in een SUV of , zelf rijden in een elektrische auto (m.u.v. teslaaa).
Voor het zelfrijden; 23, rijbewijs bij je en inschrijven daar.
Verder hebben ze buiten ook lekkere kaasbroodjes
of loop gewoon gelijk door naar hal 11/8
maar, je kan daar niet pinnen ¬¬quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:59 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mooi eten is geregeld dus. Jas is ook niet nodig denk ik (kom met de trein/auto).
ik werk daar, maar heb wel gister en eergisteren binnen gekeken savonds omdat ik een bandje hebquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wauw meisjes die voor hun eigen plezier naar de RAI gaan?
Ah zodoende.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:02 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik werk daar, maar heb wel gister en eergisteren binnen gekeken savonds omdat ik een bandje heb
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:02 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik werk daar, maar heb wel gister en eergisteren binnen gekeken savonds omdat ik een bandje heb
quote:Beroep daydreamer
Maar wat doe je voor'n werk dan daar? Catering ofzo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:05 schreef linpunt het volgende:
[..]
vond het wel leuk hoor, vooral bij de bugatti, aston martins en bentleys
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |