Aston martin komt, donkervoort, Fisker, Lotus, Jaguar, Infiniti, Porsche, triumph. Dat zijn de apartere zo uit m'n hoofd.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:42 schreef Iemand91 het volgende:
Ik ga misschien zaterdag. Ben er alleen nog niet over uit. De zoveelste Opel/Renault/Kia etc. hoef ik niet te zien; zie ik wel later op straat en zijn gewoon saai. Zijn er nog bijzondere dingen te zien?
Oh en als ik ga, gaat de slr mee, voor het eerst écht gebruiken dan.
En idd parkeren, een beetje te doen? Kunnen best even (lees: 5 min.) lopen eventueel.
Helaas zullen de volgende merken er niet zijn:quote:Op woensdag 13 april 2011 02:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Aston martin komt, donkervoort, Fisker, Lotus, Jaguar, Infiniti, Porsche, triumph. Dat zijn de apartere zo uit m'n hoofd.
En mazda en mitsubishi staan op mijn perosonlijke lijstje ook, maar die zijn niet zo bijzonder.
Ja en da's jammer, zitten ook wel wat toffe merken tussen.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:28 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Helaas zullen de volgende merken er niet zijn:
Cadillac, Daihatsu, Honda, Maserati, Maybach, McLaren, Morgan, Nissan, SsangYong, Subaru, Suzuki, Toyota en Westfield
De vrouwen zijn niet het mooiste van het mooiste imo, hier staan er wat:quote:Op woensdag 13 april 2011 13:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik ga ook weer heen, maar enkel omdat ik vrijkaartjes heb gekregen.
Zijn er nu wel mooie vrouwen te zien of hoe zit dat?
quote:
Ja, bij heel wat stands lopen verkopers met iPads.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:41 schreef Pino112 het volgende:
Stikt het op de RAI ook van de iPads bij alle stands?
Gefeli danquote:Op woensdag 13 april 2011 13:58 schreef pgrferrari het volgende:
Volgende week zaterdag, kaartjes gewonnen hier op Fok
Ga met samen met iemand andere en koop een NSlentetourquote:Op woensdag 13 april 2011 18:42 schreef Supperboeren het volgende:
Ik ben te arm om naar de Rai te gaan.....
Een auto heb ik al.
Dan zou ik hier voor gaan.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:54 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Ga met samen met iemand andere en koop een NSlentetour
Huh, kaarten zijn maar 16,50. Ik dacht serieus dat die rond de 70 euro lagen.quote:
Dat weet ik niet. Ik zou het mooi meegenomen vinden, ik kan hier een dorpje verderop 4 voor 15 euro ophalen. Scheelt meer dan 50 euro, daar kan ik 2x voor rijden.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:22 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Huh, kaarten zijn maar 16,50. Ik dacht serieus dat die rond de 70 euro lagen.
Waarom zou ik voor die 16,50 op marktplaats kijken?
Genève overtreft alles.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:28 schreef ForumGek het volgende:
Kweenie, 2 jaar terug naar Genève geweest en dan is dit toch echt wel een stuk minder qua bijzondere merken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |