Zo lang je niet naar de auto's kijkt wel ja...quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:48 schreef PeeJay1980 het volgende:
De koffie bij Saab was goed binnen te houden moet ik zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zo lang je niet naar de auto's kijkt wel ja...Nee, je zat achter een groot schermSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het was even wandelen van de hal met VAG naar de hal met Saab, dus mijn maag was ook alweer rustig
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
Logisch toch, SAAB 9-5 Estate is pas leverbaar vanaf september.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:48 schreef Hoogheid het volgende:
Koffiebonen konden ze dan weer wél op tijd leveren. Maar als je een auto wilde kopen kreeg je al september/oktober te horen, en dan hebben ze nog niet eens het hele gezeik met de leveranciers meegenomen.
Naja, ik vond hem in het goud/zilver wel mooi zoals hij daar stond, maar mijn vriendin wil per se een rode. Dus dat is nog even afwachten. Wel met (donker)bruin leer.quote:
Haha, zo is het maar net.quote:
Mag je misschien wel weer in eentje zitten op de RAI 2031quote:
Je kan altijd nog een schaalmodelletje kopenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:21 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Haha, zo is het maar net.
Maar helaas. Ik ben 19 jaar oud en heb nog maar een jaar een rijbewijs. Daarnaast heb ik niet even 2,5 ton klaar liggen voor een leuk autootje.
Het is wel een prachtwagen. Net als die 458 die er stond. Later, als ik groot ben...
Ik heb d'r 195 genomen. Denk niet dat ik die allemaal ga plaatsenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:02 schreef 08gnoT. het volgende:
Foto's, dat miste dit topic nog inderdaad
Close, het zit wel in die klasse.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dus...![]()
De 7 hybrid. Zooooooon vette bak. Die prijzen ook.![]()
Vanafprijs iets van ¤80.000. Uitvoering die daar staat (inclusief btw en shit): ¤180.000
Talking about options...
Om hier op terug te komen: Ik weet niet welke voorstelling je precies bedoelt (ik gok de demo spul), maar dat was meestal enkele keren per dag.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:34 schreef 08gnoT. het volgende:
Waren er heel de dag voorstellingen eigenlijk? Ik zie op youtube nogal wat video's van de RAI.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |