Tot nader order.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:01 schreef Vinamp het volgende:
Even een kort vraagje, hoe lang moet dat vuur blijven branden?
nee, bezigheidstherapie voor joquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:02 schreef mazaru het volgende:
Zijn die breinaalden een clou over onze piercingkoningin?
Jo vroeg het dus logisch dat ze het krijgen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:02 schreef mazaru het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:00 schreef mootie het volgende:
Maria wint! Onze lieve streamverslaggever!
mag ik mag ik????quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:02 schreef suzi1 het volgende:
kan iemand die breinaalden door dr strot duwen
Ik hoop dat de rest nu ook wil breien! Karim wilde het ook graag leren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:04 schreef Stability het volgende:
het is toch echt niet te geloven he? dat verwende mormel krijgt echt overal haar zin in. als madam het maar leuk en goed heeft. bah zo oneerlijk , het is echt een rat !
ik denk welke waar isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:04 schreef mootie het volgende:
Moeten ze nou zo kiezen wat het engste verhaal is, of welk verhaal waar is?
Ja zoiets lijkt mijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:04 schreef mootie het volgende:
Het is ook buitengewoon oneerlijk om 1 persoon een hobby uit te laten oefenen, dat gaat echt helemaal nergens meer over.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:04 schreef Stability het volgende:
het is toch echt niet te geloven he? dat verwende mormel krijgt echt overal haar zin in. als madam het maar leuk en goed heeft. bah zo oneerlijk , het is echt een rat !
Ja maar Karim vindt momenteel alles leuk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hoop dat de rest nu ook wil breien! Karim wilde het ook graag leren.
Tja, het gaat niet over of om haar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:05 schreef dasaliz het volgende:
Jo zit er anders lekker geīnteresseerd bij.....
Ja, het verhaal van Servio is gelogen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:04 schreef mootie het volgende:
en de verrassing was voor BIJ het vuur he, let op dat ze het ook mee naar binnen mag nemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is ook buitengewoon oneerlijk om 1 persoon een hobby uit te laten oefenen, dat gaat echt helemaal nergens meer over.
Als ze dat maar weer niet verkeerd opvatten. Straks denken ze nog dat er iemand het geheim Ik heb een abortus gehad heeft..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:02 schreef mazaru het volgende:
Aha... ik let op..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:07 schreef knagsje het volgende:
[..]
en de verrassing was voor BIJ het vuur he, let op dat ze het ook mee naar binnen mag nemen.
niet erg hoor, geen nieuwe snaar, maar het is gewoon heeel oneerlijk dat madam haar breiwerkje dus wel meteen dezelfde dag krijgt. ik krijg steeds meer een hekel aan die grietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:07 schreef snetje het volgende:
echt he!! op zich leuk hoor dat breien maar hoe dan??? Karim vraagt al ik weet niet hoelang voor nieuwe snaren ...desnoods 1 nieuwe snaar en madam zeurt 2 keer over breien en hoppa!! wol en breinaalden![]()
![]()
Dan ga ik blind voor Aafke, een stuk of 3.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ze dat maar weer niet verkeerd opvatten. Straks denken ze nog dat er iemand het geheim Ik heb een abortus gehad heeft..
togheter we are strongquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:06 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaaah, zijn we van beide af!!
Go Knagsje Go Evaxsis!
Normaal gesproken heb geen agressie in mij zitten heusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:06 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaaah, zijn we van beide af!!
Go Knagsje Go Evaxsis!
Precies LSquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat irritante zuiggeluidje van Servio als hij praat.
Blij dat dat donderdagavond afgelopen is.
ja ik weet het. daarom zei ik ook, tenzij diegene niet weet hoe het moet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:07 schreef mootie het volgende:
Stability, diegene wist niet hoe ze moest openen, de COS was niet als zodanig herkenbaar.
Servio weekt dat gewoon op...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb geen agressie in mij zitten heus![]()
Begrijpen jullie dat nou
sommigen halen het slechte in je boven he, heb ik ook las van.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb geen agressie in mij zitten heus![]()
Begrijpen jullie dat nou
uuuh okquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:12 schreef Stability het volgende:
kan het echt niet uitstaan dat ze die brei troep gekregen heeft he...oehhhhhhh wat zou ik graag al die wol om dat stomme lijf heendraaien ! bol voor bol voor bol...dat ze nooit meer loskomt grrrrrrrr
Wat dacht je van al die spellen die ze zelf hebben gemaakt wel leuk om te zien natuurlijk maar dat hadden ze best mogen hebben in dat huis als tijdsverdrijf.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:08 schreef Stability het volgende:
[..]
niet erg hoor, geen nieuwe snaar, maar het is gewoon heeel oneerlijk dat madam haar breiwerkje dus wel meteen dezelfde dag krijgt. ik krijg steeds meer een hekel aan die griet
Donequote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:09 schreef mootie het volgende:
Servio: Daarom wou ik het ook niet heel erg over gaan drijven.
LS, transporteer jij ff?
en dan de brand er inquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:12 schreef Stability het volgende:
kan het echt niet uitstaan dat ze die brei troep gekregen heeft he...oehhhhhhh wat zou ik graag al die wol om dat stomme lijf heendraaien ! bol voor bol voor bol...dat ze nooit meer loskomt grrrrrrrr
ja toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die spellen die ze zelf hebben gemaakt wel leuk om te zien natuurlijk maar dat hadden ze best mogen hebben in dat huis als tijdsverdrijf.
Ach, ze is tenminste stil nu. Da's al stukken beter.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:13 schreef dasaliz het volgende:
Nee regie, ik wil geen joanne in beeld. Bah.
neen, dat was echt lelijk, hoe ze opgemaakt is, jajksquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:13 schreef dasaliz het volgende:
Nee regie, ik wil geen joanne in beeld. Bah.
tuurlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja kom je me helpen dan want ik geloof nooit dat ik kan winnen van Servio?
Nou zeg dat welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
sommigen halen het slechte in je boven he, heb ik ook las van.
Als je in een groep zit, toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:16 schreef Stability het volgende:
nou is het net een kippenhok..iedereen praat doorelkaar
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:12 schreef Stability het volgende:
Idd. Gaapquote:
Heeft ze straks een goeie referentie kader om op terug te kijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Mo begint trouwens al aardig van Joanna te leren. Ze vloekt al behoorlijk
ach ja .... 1 voordeel is dat Karim wou leren breien .... nu kan het dusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
Die trut van een Jo krijgt alles voorelkaar toevallig?
ik snap er ook werkelijk helemaal niets van, behoudens dan dat mammajo sponsortquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
1 verhaal waar en de andere verzonnen. groep moest raden welke waar was. ze hebben fout geraden en dus geer+servio ieder 500 voor hun kluisquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:18 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. Gaap![]()
had even telefoon maar wat was de opdracht van Servio en Gerard...terug gelezen te hebben een verhaal vertellen maar wat is daar het nut van ?
Allebei een horrorverhaal vertellen. De een een waargebeurd en de ander een verzonnen. De rest van het gepeupel moet dan vertellen wie er een verzonnen verhaal heeft verteld.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:18 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. Gaap![]()
had even telefoon maar wat was de opdracht van Servio en Gerard...terug gelezen te hebben een verhaal vertellen maar wat is daar het nut van ?
Ach, morgen moet ze dan wel weer ven wat huishoudelijke taken doen he!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
pff breien is toch niet zo moeilijk?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:19 schreef Stability het volgende:
kijk, als ze het nou leuk hadden willen maken, zouden ze als opdracht de MANNEN moeten laten breien. zonder bemoeienis van welke vrouw dan ook.....jo heeft breinaalden en wol besteld...maar.....mag er niet aankomen !! dát is pas tv ! en niet dit, madam altijd maar haar zin geven. flauwe kul
Welke was waar ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:19 schreef Vultarian het volgende:
[..]
1 verhaal waar en de andere verzonnen. groep moest raden welke waar was. ze hebben fout geraden en dus geer+servio ieder 500 voor hun kluis
Mooi gifjesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:17 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maik: "Nou, er kan zat in!"
vast een tankini voor Laura haar verjaardagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:18 schreef snetje het volgende:
[..]
ach ja .... 1 voordeel is dat Karim wou leren breien .... nu kan het dus
nee dat bedoel ik er ook niet mee, gewoon dat ZIJ er niet aan mag komen, dá zou leuk zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:20 schreef Vultarian het volgende:
[..]
pff breien is toch niet zo moeilijk?
ja dat en dat Karim alles zo leuk en grappig vindtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ach, morgen moet ze dan wel weer ven wat huishoudelijke taken doen he!
Ben het ook een beetje zat dat Jo zoveel kan en mag en een ander daar een waarcschuwing ed. voor krijgt.
Wat me wel erg opvalt de laatste week dat Joanna vaak al weet hoe of wat er gaat gebeuren en hoe het moet
of 1 rechts 1 averechts toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:21 schreef mYsca het volgende:
[..]
Is gewoon insteken, overslaan, doorhalen, toch ?!
Jij bent niet de enige bij wie het opvaltquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ach, morgen moet ze dan wel weer ven wat huishoudelijke taken doen he!
Ben het ook een beetje zat dat Jo zoveel kan en mag en een ander daar een waarcschuwing ed. voor krijgt.
Wat me wel erg opvalt de laatste week dat Joanna vaak al weet hoe of wat er gaat gebeuren en hoe het moet
insteken - omslaan - doorhalen - af laten gaan ofzoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:21 schreef mYsca het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk, maar het valt me de laatste week wel erg op.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige bij wie het opvalt
|Hij is al blij dat ie naast haar kan zitten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:21 schreef mYsca het volgende:
[..]
idd. en toen was ze 14 toch ? Heftig wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:22 schreef mazaru het volgende:
Ik heb net het verhaal van Sharon gelezen. Daar kan toch niemand tegenop met hun horrorverhalen.
respect voor sharon hoor..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
idd. en toen was ze 14 toch ? Heftig wel.
voor de gevordenen ... dubbel omslaan ... 2 steken samenbreien ... ajour breien ... dan heb je ook nog eens kabeltjes breien ... en wat Jo niet wist is dat je met 4 naalden rond kunt breien ..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:21 schreef mYsca het volgende:
[..]
ow je hebt er voor doorgeleerd zie ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:23 schreef snetje het volgende:
[..]
voor de gevordenen ... dubbel omslaan ... 2 steken samenbreien ... ajour breien ... dan heb je ook nog eens kabeltjes breien ... en wat Jo niet wist is dat je met 4 naalden rond kunt breien ..
zo!
Echt wel, leukste spontane meid in het huis.quote:
Zal me niets verwonderen. Ze hebben al meerdere opdrachten uit een BB moeten, daar kan het breien ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:21 schreef Chanel5 het volgende:
Het zou idd prachtig zijn als de mannen straks iets moeten breien en de vrouwen zich er niet mee mogen bemoeien.!!!!!!!
Script hčquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:22 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk, maar het valt me de laatste week wel erg op.
Dat rond Breien wist ik zelfs,...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:23 schreef snetje het volgende:
[..]
voor de gevordenen ... dubbel omslaan ... 2 steken samenbreien ... ajour breien ... dan heb je ook nog eens kabeltjes breien ... en wat Jo niet wist is dat je met 4 naalden rond kunt breien ..
zo!
Ja nou, ze is echt meegesleurd door de tsunami. Dat had ik niet verwacht. Ik had gedacht dat ze al op een veilig deel van het eiland zat toen het gebeurde. Die meid heeft een engeltje op haar schouders gehad.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
idd. en toen was ze 14 toch ? Heftig wel.
Hij wil al niet meer gitaar spelen omdat het niet leuk meer isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:25 schreef Maria44 het volgende:
Nou Karim brei maar eens een tankini voor Jo dan. Alles beter dan gitaar spelen.
ik denk zelfs dat wanneer ze samen over blijven en Geer zou winnen dat Geer de helft aan sharon geeft.....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:25 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Echt wel, leukste spontane meid in het huis.
Lekker gewoontjes. Na Gerard verdient zij het om te winnen.
Gerard de winst maar Sharon het geld dat zou ik mooi vinden
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Script hčIn noord-afrika en het midden oosten pikken ze dat niet meer
Die wist natuurlijk allang dat er wat ging komen en dan zo verrast doen. Zag je dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:25 schreef Stability het volgende:
gaat jo vanavond nog uit ofzo? beetje boel veel make uppie gebruikt
Denk het ook !quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:26 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik denk zelfs dat wanneer ze samen over blijven en Geer zou winnen dat Geer de helft aan sharon geeft.....
dat is om alle gaten, deuken en vlekken dicht te plamurenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:25 schreef Stability het volgende:
gaat jo vanavond nog uit ofzo? beetje boel veel make uppie gebruikt
ja overdreven reaktie...weet ze meteen dat ze de volgende keer weer haar zin krijgt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die wist natuurlijk allang dat er wat ging komen en dan zo verrast doen. Zag je dat?
Beterquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:26 schreef mYsca het volgende:
[..]
Hij wil al niet meer gitaar spelen omdat het niet leuk meer is
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:27 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat is om alle gaten, deuken en vlekken dicht te plamuren
Hou eens op, beetje meer actie mag wel en vooral ook overdag dan in de zon luieren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:27 schreef chufi het volgende:
Volgende week gaan we kantklosssen en de week er op punniken...
geen idee ... ik hoop iig dat het jeukt als de pest!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:26 schreef Toverheks het volgende:
Snetje kan jij dat zien, volgens mij is het gewoon wol, dius kan er niet mee gezwommen worden hahaha gaat zo lubberen ( als ik goed keek is het wol van de portugese wibra)
en voor de variatie: Pim Pam Petquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:27 schreef chufi het volgende:
Volgende week gaan we kantklosssen en de week er op punniken...
Ja, ik weet het, ik volg veel en het is niet erg als eens wat mis in "de hut"quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Daar gaat het er wat heftiger aan toe nu.
Ik betwijfel hetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:29 schreef snetje het volgende:
[..]
geen idee ... ik hoop iig dat het jeukt als de pest!![]()
zie hier het eindresultaat van Jo
[ afbeelding ]
Allemaal copy paste ideeen. Kunnen ze echt niks anders verzinnen. Zoveel ideeen die kant opgegaan van mensen maar ze doen er geen hol mee.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:28 schreef Niki.P het volgende:
Ze hadden bij BB5 toch een brei missie die werd onderbroken door de gebroorte dan Joscelyn en hem toen niet af konde maken een sokjes voor Jascelyn gingen breien??
Maaaaaaar ze gebruikt nooit make-up 200.000% fakking echt waar!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:27 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat is om alle gaten, deuken en vlekken dicht te plamuren
Alles voor de stre-amersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:29 schreef mazaru het volgende:
Wat zit die sukkelaar nou met een zonnebril op?![]()
[ afbeelding ]
Idd. brij werkje in de KvdWquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna is ook echt een vat vol tegenstrijdigheden.
Aan de ene kant een barbiedoll, maar aan de andere kant ook een moedertje met haar brijwerkje en poetsdrang
voort borduren. oftwel verder gaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:30 schreef Vultarian het volgende:
jo: als je 1 keer dit hebt dan kun je daarop borduren
![]()
ze waren toch aan het breien?
hij wil niet herkent wordenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:29 schreef mazaru het volgende:
Wat zit die sukkelaar nou met een zonnebril op?![]()
[ afbeelding ]
Yep en dan hebben ze weer wat luchtigs voor de uitzending.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:28 schreef Stability het volgende:
[..]
ja overdreven reaktie...weet ze meteen dat ze de volgende keer weer haar zin krijgt.
Leuk als ze gaat meeposten Dan ga ik ook beginnen met breien!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:31 schreef Toverheks het volgende:
Breien, breien, breien...deel 3
voor Beppie Breipen hebben wij ook leuke dingen op FOK, kan ze lekker volgen als ze weer thuis is
De ridder die zijn terug keer mede door aanhang van Gerard te danken heb.quote:
Guido waar zijt gij ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:32 schreef Toverheks het volgende:
stem van Jambers..........................
Overdag is Stientje Sorbo poetsmadam, maar s`nachts ontpopt ze zich als de femme fatale Beppie Breipen![]()
![]()
was er al wel langer klaar mee, hij voegt niks toequote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
De ridder die zijn terug keer mede door aanhang van Gerard te danken heb.
Gerard zegt wat vanavond en zegt hij niet zo emo doe , het is een spel.
Ben klaar met die Alex
Geer is gewoon topquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:33 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kan weer niet quoten Knag maar ik denk zeker dat Gerard da zoui doen.
Stientje Sorboquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:32 schreef Toverheks het volgende:
Overdag is Stientje Sorbo poetsmadam, maar s`nachts ontpopt ze zich als de femme fatale Beppie Breipen![]()
![]()
Ja hallo, breien is voor mietjesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:32 schreef Stability het volgende:
het valt gewoon op dat stervio nog niet aan een brei werkje zit. hij moet toch altijd haantje de voorste in zijn?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:34 schreef Urb het volgende:
Die niet-begrijpende blikken van de rest naar die brei-muts zijn ook best grappig.![]()
Maar ze zullen ook wel denken zolang ze ons niet lastigvalt is het best.
Hij is ongevaarlijk en valt niet op. Dus zal wel even duren voordat ze hem gaan nominerenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
was er al wel langer klaar mee, hij voegt niks toe
hahaha hou opquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:32 schreef Toverheks het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:28 schreef Niki.P het volgende:
Ze hadden bij BB5 toch een brei missie die werd onderbroken door de gebroorte dan Joscelyn en hem toen niet af konde maken een sokjes voor Jascelyn gingen breien??
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal me niets verwonderen. Ze hebben al meerdere opdrachten uit een BB moeten, daar kan het breien ook nog wel bij.
Er zal ook nog wel iemand in een kano in het zwembad meten dobberen.
dat dus, maar zijn reactie naar Gerard vanavondquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
was er al wel langer klaar mee, hij voegt niks toe
leeft die glazenwasser nog?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:18 schreef Maria44 het volgende:
Oehhh Laura schrok van de glazenwasser.
Wow spannend verhaal wel
daar ben ik ook bang voor, maar denk dat laura ook wel weer leuker word als hij weg isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:35 schreef mYsca het volgende:
[..]
Hij is ongevaarlijk en valt niet op. Dus zal wel even duren voordat ze hem gaan nomineren
Gaan we nu allemaal breien voor de streamquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Uh nee hoor, breien is 200 miljoen % zekur wetuh hip.
+1 met zijn fake relatie voor het spelquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
De ridder die zijn terug keer mede door aanhang van Gerard te danken heb.
Gerard zegt wat vanavond en zegt hij niet zo emo doe , het is een spel.
Ben klaar met die Alex
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Uh nee hoor, breien is 200 miljoen % zekur wetuh hip want IK vind het dus is het zo.
Ik gok een kloe van Gerard.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:37 schreef MargrietV het volgende:
Hoop dat ze goede clou van Flip krijgt
Ik hou niet van breien, maar balkenbrei vind ik wel lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:37 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Gaan we nu allemaal breien voor de stream
als dat zo is dan weten we ze mee bezig zijn daar om hem eruit te werken.quote:
waarmee dan wel?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:38 schreef mYsca het volgende:
Jo: Mo kom hier anders help ik je nooit weer
Denk dat die van Sharon zelf isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Een Cleu maar van wie ...Sharon weet het.
I'm drowning, swimming closer to you.quote:
je kent me noelle hahahaha nu heet ze ff beppie breipenquote:
Ja!quote:
dat zou ik ook denken als ik afga op de tekst die mo erbij noemtquote:
dat dusquote:
Ik weet het werkelijk niet, zal wel voor Sharon zijn. Verdrinken enzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Een Cleu maar van wie ...Sharon weet het.
Je mag ook die relaxt chille sunglasses van Alex ermee tot moes rammen. Wat een wannabeequote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:40 schreef knagsje het volgende:
mag ik een breinaald door die glazige ogen van draakjo douwen?
Ben je al in Portugal ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:40 schreef knagsje het volgende:
mag ik een breinaald door die glazige ogen van draakjo douwen?
Sst! Ons geheim!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:40 schreef Nobodies het volgende:
[..]
We zijn het wel vaker eens over de acties in het huis, verbaast me dus niks.
Jammer, ze begon goed zover we konden zien en niemand leek het door te hebben. Ze heeft er zeker te lang over gedaan.quote:
jepquote:
"Pure Shores"quote:
Zou ook kunnen, we zullen het morgen zien.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee toch dit lijkt me meer een clue van Flip
Over retorische vragen gesproken...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:44 schreef PoezeligDing het volgende:
hahahaha 'een stalker in ons midden'
Waarom denk ik meteen aan Alex?
De tekst doorlezend denk ik dat het inderdaad ook nog wel eens Sharon's geheim zou kunnen zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:42 schreef Stability het volgende:
[..]
"Pure Shores"
I've crossed the deserts for miles
Swam water for time
Searching places to find
A piece of something to call mine
(I'm coming)
A piece of something to call mine
(I'm coming)
(I'm coming)
Coming closer to you
Went along many moors
Walked through many doors
The place where I wanna be
Is the place I can call mine
(I'm coming)
Is the place I can call mine
(I'm coming)
(I'm coming)
Coming closer to you
I'm moving
I'm coming
Can you hear, what I hear
It's calling you my dear
Out of reach
(Take me to my beach)
I can hear it, calling you
I'm coming not drowning
Swimming closer to you
Never been here before
I'm intrigued, I'm unsure
I'm searching for more
I've got something thats all mine
I've got something thats all mine
Take me somewhere I can breathe
I've got so much to see
This is where I want to be
In a place I can call mine
In a place I can call mine
I'm moving
I'm coming
It's calling you my dear
Out of reach
(Take me to my beach)
I'm coming not drowning
Swimming closer to you
Moving, coming
Can you hear what I hear?
(Hear it out of reach)
I hear it calling you
Swimming closer to you
Many faces I have seen
Many places I have been
Walked the deserts, swam the shores
(Coming closer to you)
Many faces I have know
Many way in which I've grown
Moving closer on my own
(Coming closer to you)
I move it
I feel it
I'm coming
Not drowning
I move it
I feel it
I'm coming
Not drowning
I'm moving
I'm coming
It's calling you my dear
Out of reach
(Take me to my beach)
I'm coming not drowning
Swimming closer to you
(Take me to my beach)
I'm moving
I'm coming
It's calling you my dear
Out of reach
(Take me to my beach)
I'm coming not drowning
Swimming closer to you
(Take me to my beach)
[Repeat chorus to fade]
Puh-lease, Laura heeft totaal bij mij afgedaan, en ze had al weinig credits.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:45 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Over retorische vragen gesproken...
Misschien moeten Laura en Karim maar weer eens met z'n tweeën gaan spreken, dan krijg je tenminste nuttigere gesprekken.
Oh dat had ik niet gehoordquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:44 schreef Noelle06 het volgende:
Laura lacht en weet dus dat het bij de cleu hoort die ze kregen in live uitzending samen met Karim. steeds als ze dacht dat ze het niet meer wisten komt er weer wat zegt laura.
achter/ regie/ de stem.. allemaal synoniemen voor eierenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:46 schreef Mita het volgende:
Wat betekent het als ze eieren zeggen, heb ik gemist?
en bekend karim dat ie lau lief vind, zou leuk zijn hoe alex dat dan weer "relativeert"quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:45 schreef Nobodies het volgende:
Over retorische vragen gesproken...
Misschien moeten Laura en Karim maar weer eens met z'n tweeën gaan spreken, dan krijg je tenminste nuttigere gesprekken.
Een soort code-woord om elkaar te waarschuwen als zehet over dingen hebben waar ze het niet over mogen hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:46 schreef Mita het volgende:
Op zijn 'relaxt' lijzige toontje ..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:47 schreef Capaja het volgende:
[..]
en bekend karim dat ie lau lief vind, zou leuk zijn hoe alex dat dan weer "relativeert"
gerard moet dat gewoon even laten vallen bij lauquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:47 schreef Capaja het volgende:
[..]
en bekend karim dat ie lau lief vind, zou leuk zijn hoe alex dat dan weer "relativeert"
Ze heeft het bij mij met Alex allemaal afgedaan, maar ik denk dat zo'n gesprek nuttiger kan zijn dan dit groepsbrainstormen. Daarnaast heeft Laura wel alle info van Guido die ze kan gebruikenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Puh-lease, Laura heeft totaal bij mij afgedaan, en ze had al weinig credits.
Pure Shores"quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De tekst doorlezend denk ik dat het inderdaad ook nog wel eens Sharon's geheim zou kunnen zijn
als de fokker er al over twijfelen hoe moet het dan in het huis gaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De tekst doorlezend denk ik dat het inderdaad ook nog wel eens Sharon's geheim zou kunnen zijn
Of hij vindt het chill.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op zijn 'relaxt' lijzige toontje ..
Als er gepraat wordt over de casting, promo foto's/filmpjes, wat er in de kamer is gebeurt of iets anders dat niet mag zeggen ze eieren om elkaar te waarschuwen..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:46 schreef Mita het volgende:
mooie vertalingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:48 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Pure Shores"
Ik heb stak de woestijnen voor km
Water zwom voor tijd
Zoeken van plaatsen te vinden
Een stuk van iets Bel mij
# Ik ben komst #
# Ik ben komst #
# Ik ben komst #
Dichter bij u
....
net voor dat ie donderdag naar de exitgang loopt : O Laura Karim vind je echt leuk, doegggggggg, tot over 2 wekenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
gerard moet dat gewoon even laten vallen bij lau
lang leve google translatequote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:48 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Pure Shores"
........
Er zijn ook weldenkende Fok!kers.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
als de fokker er al over twijfelen hoe moet het dan in het huis gaan
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:48 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Pure Shores"
Water zwom voor tijd
Zoeken van plaatsen te vinden
# Ik ben komst #
# Ik ben komst #
# Ik ben komst #
Dichter bij u
Ging langs vele Moren
Liep door vele deuren
De plaats waar ik wil zijn
Is de plaats ik kunt mij bellen
# Ik ben komst #
Is de plaats ik kunt mij bellen
# Ik ben komst #
# Ik ben komst #
Dichter bij u
Ik ben verhuizen
Ik kom
Kun je horen, wat ik hoor
Het vraagt u mijn lieve
Out of reach
# Neem me naar mijn strand #
Ik kan horen, belt u
Ik kom niet verdrinken
Zwemmen dichter aan u
Nooit hier eerder geweest
Ik ben geīntrigeerd, ik ben niet zeker
Ik ben op zoek naar meer
Ik heb iets thats die all mine
Ik heb iets thats die all mine
Neem me ergens die ik kan ademen
Ik heb zoveel te zien
Dit is waar ik wil worden
In een plaats kan ik bellen mijn
In een plaats kan ik bellen mijn
Ik ben verhuizen
Ik kom
Het vraagt u mijn lieve
Out of reach
Ik kan horen, belt u
Ik kom niet verdrinken
Zwemmen dichter aan u
Verplaatsen, komen
Kun je horen wat ik hoor?
# Horen van reach #
Ik hoor het belt u
Zwemmen dichter aan u
Ik heb gezien vele gezichten
Ik heb veel plaatsen
Liep de woestijnen, zwom de oevers
#Coming dichter aan u #
Ik weet vele gezichten
Veel manier die ik heb gegroeid
Toenadering op mijn eigen
#Coming dichter aan u #
Ik verplaatsen
Ik voel het
Ik kom
Niet verdrinken
Ik verplaatsen
Ik voel het
Ik kom
Niet verdrinken
Ik ben verhuizen
Ik kom
Het vraagt u mijn lieve
Out of reach
Ik kan horen, belt u
Ik kom niet verdrinken
Zwemmen dichter aan u
Ik ben verhuizen
Ik kom
Het vraagt u mijn lieve
Out of reach
Ik kan horen, belt u
Ik kom niet verdrinken
Zwemmen dichter aan u
Dit dusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er zijn ook weldenkende Fok!kers.
Komt iets te vaak strand in voor voor een zwemestafette-deelneemsterquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
kan Sharon zijn maar ook Phillip.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |