ik hoor het haar al zeggenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Mot je opletten, dan gaan ze voor haar zingen, ja echt!!
En dan gaat ze weer met dat fakking kinderstemmetje "dankjeweeeeellll" zeggen![]()
Ik weet het fakking zeker
hahahaha dank je wellllllllllll ik ga stuk hierquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Mot je opletten, dan gaan ze voor haar zingen, ja echt!!
En dan gaat ze weer met dat fakking kinderstemmetje "dankjeweeeeellll" zeggen![]()
Ik weet het fakking zeker
En een gegeven (ridder) paard niet in de bek kijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat aanneemt, maar je mag een cadeau toch nooit terug geven..
Na een Tsunami ... BEn benieuwd dat breiwerk daar tegen bestand is ....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:45 schreef suzi1 het volgende:
ik wil dat toch weleens zien, sharon ofzo in een gebreide tankini
Hij heeft inmiddels gezapt met de woorden "wat een kutprogramma"quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef Annelies-G het volgende:
Mijn man kijkt naar M!lf en springt ineens op. Huh? zegt ie, Gerard?? ikke van, watte?? hij dacht Gerard te zien. Gerard die terloops zei "ik heb me net ingeschreven voor een programma" Maaar kan hem net zo goed niet zijn geweest want het was nogal snel.
haha nee was Gerard echt niet maar wat is jou man een MLF als hij stiekem SST leuk vind dat kan natuurlijk nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef Annelies-G het volgende:
Mijn man kijkt naar M!lf en springt ineens op. Huh? zegt ie, Gerard?? ikke van, watte?? hij dacht Gerard te zien. Gerard die terloops zei "ik heb me net ingeschreven voor een programma" Maaar kan hem net zo goed niet zijn geweest want het was nogal snel.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels gezapt met de woorden "wat een kutprogramma"
het is over de top met slecht acteer werkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
haha lolquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
uhm het programma komt uit belgiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:51 schreef diditje64 het volgende:
[..]
het is over de top met slecht acteer werk
is een fries accentquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:52 schreef TimeJumper het volgende:
Ik kan niet meer normaal naar Aafke luisteren, al was dat toch al een opgave
sinds hier iemand op het forum schreef waar het aan lag dat ze zo vreemd praatte
Aafke laat de woorden aan het eind in toon omhoog gaan.
Fakking irritant, ik weet niet meer wie dat schreef
er zitten sowieso nogal lamzakken in zonder pit, en dat zijn dan jonge mensen die nota bene aan iets bijzonders mogen meedoenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:52 schreef Stability het volgende:
2 uurtjes snachts bij een vuurtje zitten...en ze liggen al de hele dag te slapen onderhand...nou sorry hoor, maar ligt het nu aan mij?? is toch niet gezond meer, jonge mensen,die snachts tot de volgende ochtend kunnen feesten en nu zo doen?? ik denk dat ik ze allemaal nog het nakijken kan geven
ssssst niet zeggen! anders hoor ik het straks ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:52 schreef TimeJumper het volgende:
sinds hier iemand op het forum schreef waar het aan lag dat ze zo vreemd praatte
en die fokking streamers maar wakker blijvenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
er zitten sowieso nogal lamzakken in zonder pit, en dat zijn dan jonge mensen die nota bene aan iets bijzonders mogen meedoen
idd, bijna net zo irri als Jo, veel lullen en weinig zeggen en vooral veel vloeken.......quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:52 schreef TimeJumper het volgende:
graag gedaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:52 schreef TimeJumper het volgende:
Ja lekkerrrrr, ik hoef toch niet alleen te lijdenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
ssssst niet zeggen! anders hoor ik het straks ook
jaaaaaaaaaaaaaaa Jo was er weerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
idd, bijna net zo irri als Jo, veel lullen en weinig zeggen en vooral veel vloeken.......
ja dat bedoel ik , als je van 4 tot 6 snachts moet zitten, ga je om 5 over 6 toch weer naar bed? dan kan je nog 4 uur doorslapen tot je gewekt word door de stem. en dan de volgende dag maar iets vroeger naar bed. maar overdag gewoon je spel spelen vind ik . een ton is een ton, daar moet je wel wat voor doen. ze denken gewoon dat ze in een of ander vakantie oord zittenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
er zitten sowieso nogal lamzakken in zonder pit, en dat zijn dan jonge mensen die nota bene aan iets bijzonders mogen meedoen
ik gun haar wel een filmrol in american history X, raad jij eens welke?quote:
die douchescene?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:54 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik gun haar wel een filmrol in american history X, raad jij eens welke?
Gevoelens een groot woord. Een heel lief meisje en wordt wat verlegen van haar als laura zo naar hem kijkt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
Ik was er ffkes vantussen dus misschien is het alwel keer 10 besproken maar...
Karim heft dus aan gerard bekend dat hij gevoelens heeft voor Laura...
Ik heb die opdracht verzonnennnnnnnn, ik weet het zekerrrrrrrquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:54 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik , als je van 4 tot 6 snachts moet zitten, ga je om 5 over 6 toch weer naar bed? dan kan je nog 4 uur doorslapen tot je gewekt word door de stem. en dan de volgende dag maar iets vroeger naar bed. maar overdag gewoon je spel spelen vind ik . een ton is een ton, daar moet je wel wat voor doen. ze denken gewoon dat ze in een of ander vakantie oord zitten
en toch zie je vaak dat de meest nietszeggende figuren zo'n programma winnen. Kennelijk loont alleen 'lief 'zijn en niets doen Degenen die hun nek uit hebben gestoken door ruzie te maken, te roddelen of hard het spel spelen worden aan het eind vaak uitgekotst terwijl dat nou net de mensen zijn die de streamers geboeid hebben gehouden, ook als het alleen ergernissen betreft.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:54 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik , als je van 4 tot 6 snachts moet zitten, ga je om 5 over 6 toch weer naar bed? dan kan je nog 4 uur doorslapen tot je gewekt word door de stem. en dan de volgende dag maar iets vroeger naar bed. maar overdag gewoon je spel spelen vind ik . een ton is een ton, daar moet je wel wat voor doen. ze denken gewoon dat ze in een of ander vakantie oord zitten
ach, Karim is menselijk he, dat kun je niet van alle bewoners zeggenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Gevoelens een groot woord. Een heel lief meisje en wordt wat verlegen van haar als laura zo naar hem kijkt.
Dat meen jequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:57 schreef BoemBats het volgende:
Die Aafke zit ook alleen maar te pulken.
dat geeft niks bij beekman hebben ze nog wel een blikje nieuwe liggen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
Doe voor mij maar de voortandjes op de stoep scčne
Volgens mij wel iets meer hoor. Hij zei dat hij er niets mee wilde doen omdat hij Alex niet in de weg wilde zitten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Gevoelens een groot woord. Een heel lief meisje en wordt wat verlegen van haar als laura zo naar hem kijkt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
ja dat hadden ze er echt bij moeten zetten vind ik.....gewoon als je nachtshift hebt, savonds vroeg naar bed, en je shift doen, en daarna weer verder slapen. overdag spelen. net als gerard en karim dat elke dag doen.. spelen om te winnen, en niet slapend rijk willen worden.de luiheid straalt er gewoon vanafquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik heb die opdracht verzonnennnnnnnn, ik weet het zekerrrrrrr
Maar ik had erbij gezet, dat er overdag niet geslapen mocht worden, dat dat dan geld zou kosten.
Dat hebben ze weer gemistttttt
Ja maar hij zei dat hij zelf verbaasd was, dus er is meer. Nu moet ik zeggen dat laura veel beter uit de verf komt naast Karim dan naast Alex.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Das FRIESquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:57 schreef BoemBats het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:57 schreef BoemBats het volgende:
heb jij niet een verkeerde avatar dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
Kan, maar Gerard legde de woorden wel in zijn mond.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar hij zei dat hij zelf verbaasd was, dus er is meer. Nu moet ik zeggen dat laura veel beter uit de verf komt naast Karim dan naast Alex.
In ieder geval, hij snapte het zelf ook nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:58 schreef marjolleke het volgende:
[..]
Volgens mij wel iets meer hoor. Hij zei dat hij er niets mee wilde doen omdat hij Alex niet in de weg wilde zitten.
Friezen kunnen ook Nederlands heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Bûter, Brea en Griene Tsiis. Wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries!
Bijna niet hoor... zijn ze te trots voorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Friezen kunnen ook Nederlands heb ik gehoord.
What the FUCK??quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
Ik was er ffkes vantussen dus misschien is het alwel keer 10 besproken maar...
Karim heft dus aan gerard bekend dat hij gevoelens heeft voor Laura...
Oke heb niet alles gevolgdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:59 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kan, maar Gerard legde de woorden wel in zijn mond.
nou.......Jaap was nou niet bepaald een nietszeggend figuurquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en toch zie je vaak dat de meest nietszeggende figuren zo'n programma winnen. Kennelijk loont alleen 'lief 'zijn en niets doen Degenen die hun nek uit hebben gestoken door ruzie te maken, te roddelen of hard het spel spelen worden aan het eind vaak uitgekotst terwijl dat nou net de mensen zijn die de streamers geboeid hebben gehouden, ook als het alleen ergernissen betreft.
zegt mij niets hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
nou.......Jaap was nou niet bepaald een nietszeggend figuuren heeft wel gewonnen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:01 schreef marjolleke het volgende:
Met Karim en Laura heeft Alex er wel twee tandenstokers bij
Het is nu nog pulken. Kijk maar uit je heb zo een etter puist op je scherm uitgedrukt zitten van Aafke.quote:
echt smerig he? ze zouden sokjes om haar handen moeten binden, net als bij baby's die zich openkrabben...moet je ook eens zien wat een pokdalig gezicht ze heeft..de gaten staan erinquote:
oke, maar als ik denk aan een Joost of Jeroen val ik prompt in slaapquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
nou.......Jaap was nou niet bepaald een nietszeggend figuuren heeft wel gewonnen
het was gewoon wat vaag. Gerard vroeg het uit het niets volgens mij toen ze met dat schaakbord bezig waren die avond/nacht. Gerard beaamde ook dat het een heel lief meisje is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:02 schreef Chanel5 het volgende:
Maar ik denk dat Karim zich geen woorden in de mond laat leggen en als er niks is er duidelijkheid over laat bestaan.
Zo zie ik Joanna graag, met een banaan in haar mond. Wel zo rustig;)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:59 schreef knagsje het volgende:
[..]
heb jij niet een verkeerde avatar dan?
toen ze aan elkaar vast zaten, merkte ik ook aan karim dat ie laura leuk vond. jammer dat ze toch weer voor falex gekozen heeft...ze was een stuk leuker met karimquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
het was gewoon wat vaag. Gerard vroeg het uit het niets volgens mij toen ze met dat schaakbord bezig waren die avond/nacht. Gerard beaamde ook dat het een heel lief meisje is.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:04 schreef rico80 het volgende:
[..]
Zo zie ik Joanna graag, met een banaan in haar mond. Wel zo rustig;)
nee dan is ser er als 1e bij weerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Mja je zou bijna denken dat de telefoon gaat, bijna dan eh.
Oplossing:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Het is nu nog pulken. Kijk maar uit je heb zo een etter puist op je scherm uitgedrukt zitten van Aafke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |