ik hoor het haar al zeggenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Mot je opletten, dan gaan ze voor haar zingen, ja echt!!
En dan gaat ze weer met dat fakking kinderstemmetje "dankjeweeeeellll" zeggen![]()
Ik weet het fakking zeker
hahahaha dank je wellllllllllll ik ga stuk hierquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Mot je opletten, dan gaan ze voor haar zingen, ja echt!!
En dan gaat ze weer met dat fakking kinderstemmetje "dankjeweeeeellll" zeggen![]()
Ik weet het fakking zeker
En een gegeven (ridder) paard niet in de bek kijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat aanneemt, maar je mag een cadeau toch nooit terug geven..
Na een Tsunami ... BEn benieuwd dat breiwerk daar tegen bestand is ....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:45 schreef suzi1 het volgende:
ik wil dat toch weleens zien, sharon ofzo in een gebreide tankini
Hij heeft inmiddels gezapt met de woorden "wat een kutprogramma"quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef Annelies-G het volgende:
Mijn man kijkt naar M!lf en springt ineens op. Huh? zegt ie, Gerard?? ikke van, watte?? hij dacht Gerard te zien. Gerard die terloops zei "ik heb me net ingeschreven voor een programma" Maaar kan hem net zo goed niet zijn geweest want het was nogal snel.
haha nee was Gerard echt niet maar wat is jou man een MLF als hij stiekem SST leuk vind dat kan natuurlijk nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef Annelies-G het volgende:
Mijn man kijkt naar M!lf en springt ineens op. Huh? zegt ie, Gerard?? ikke van, watte?? hij dacht Gerard te zien. Gerard die terloops zei "ik heb me net ingeschreven voor een programma" Maaar kan hem net zo goed niet zijn geweest want het was nogal snel.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels gezapt met de woorden "wat een kutprogramma"
het is over de top met slecht acteer werkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
haha lolquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
uhm het programma komt uit belgiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:51 schreef diditje64 het volgende:
[..]
het is over de top met slecht acteer werk
is een fries accentquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:52 schreef TimeJumper het volgende:
Ik kan niet meer normaal naar Aafke luisteren, al was dat toch al een opgave
sinds hier iemand op het forum schreef waar het aan lag dat ze zo vreemd praatte
Aafke laat de woorden aan het eind in toon omhoog gaan.
Fakking irritant, ik weet niet meer wie dat schreef
er zitten sowieso nogal lamzakken in zonder pit, en dat zijn dan jonge mensen die nota bene aan iets bijzonders mogen meedoenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:52 schreef Stability het volgende:
2 uurtjes snachts bij een vuurtje zitten...en ze liggen al de hele dag te slapen onderhand...nou sorry hoor, maar ligt het nu aan mij?? is toch niet gezond meer, jonge mensen,die snachts tot de volgende ochtend kunnen feesten en nu zo doen?? ik denk dat ik ze allemaal nog het nakijken kan geven
ssssst niet zeggen! anders hoor ik het straks ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:52 schreef TimeJumper het volgende:
sinds hier iemand op het forum schreef waar het aan lag dat ze zo vreemd praatte
en die fokking streamers maar wakker blijvenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
er zitten sowieso nogal lamzakken in zonder pit, en dat zijn dan jonge mensen die nota bene aan iets bijzonders mogen meedoen
idd, bijna net zo irri als Jo, veel lullen en weinig zeggen en vooral veel vloeken.......quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:52 schreef TimeJumper het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |