Jamaar met 5 is het veel te ingewikkeld om creatief te rekenen, ging met 3 al fout dus mss denken ze dat het zo makkelijker word.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo teveel van het goede? Er zijn veel BB's geweest waar iedereen genomineerd stond.
quote:SST_Guido SST Guido
Iedereen die normaal op mij zou stemmen.. willen jullie AUB voor @SST_Gerard jullie stem uitbrengen...? Eeuwig dankbaar! #sstnl GO GERARD!
SST_Guido SST Guido
Sorry @SST_Servio maar ik heb met @SST_Gerard een belofte in het huis gemaakt.... iedereen die normaal op mij zou stemmen..... #sstnl
eenschquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop volgende week weer zo nomineren, maar dan openbaar op de bank.
Gelukkig is de achterban van Guido enormquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:06 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat Guido voor Gerard is een niet zijn maatje in het huis Ser.. Go Guido!!
Volgens mij was Gerard de laatste tijd al meer een maatje dan Servio.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:06 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat Guido voor Gerard is een niet zijn maatje in het huis Ser.. Go Guido!!
en heeft servio die flinke achterban van sofiaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:07 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Gelukkig is de achterban van Guido enorm![]()
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:07 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Van alle SST deelnemers de meeste followers op Twitterquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:07 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook al ....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:07 schreef Stability het volgende:
ik vind het vreemd dat heel toevallig morgen de vrouw van gerard in de uitzending komt....het hoeft niks te zeggen, maar toch vind ik het vreemd........
Twitter kost niks, smsen heb je beltegoed voor nodigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:08 schreef marky het volgende:
[..]
Van alle SST deelnemers de meeste followers op Twitter
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Net twee dak- of thuislozen
quote:
Mwah.. ik denk eerder dat dat is dankzij zijn gedrag het weekend, de stem openlijk trotseren en de consedingesmoeilijkwoord willen dragen daarvan door het afdoen van zijn boeien.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:07 schreef Stability het volgende:
ik vind het vreemd dat heel toevallig morgen de vrouw van gerard in de uitzending komt....het hoeft niks te zeggen, maar toch vind ik het vreemd........
dat kan fenneke nog in dr eentje fixen....ff een paar honderd euro's smssenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:09 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Twitter kost niks, smsen heb je beltegoed voor nodig
iets met verzekeringen, pensioenen etcquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:10 schreef sjampoeh het volgende:
wat voor werk doet maik eigenlijk ? ik hoorde hem net over een callcenter ?
hahaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:10 schreef Stability het volgende:
[..]
dat kan fenneke nog in dr eentje fixen....ff een paar honderd euro's smssen![]()
De mooiste RLS nominatie ronde ooit. De laatste keer nomineren in BB6 alle stemmen voor Jeroen... Hij kon zijn tegenstander uitkiezen. Het liep ze dun door de broek toen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop volgende week weer zo nomineren, maar dan openbaar op de bank.
Gerard gaat dit ook wel winnen, ze kunnen het echt niet nog een keer maken om zo te sjoemelenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:10 schreef Stability het volgende:
[..]
dat kan fenneke nog in dr eentje fixen....ff een paar honderd euro's smssen![]()
(juiste topicquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:10 schreef sjampoeh het volgende:
ja dat zei bart in de uitzending vanavondquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hahakomt ze echt morgen in de daily ?
Jeroen wie?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:10 schreef marky het volgende:
[..]
De mooiste RLS nominatie ronde ooit. De laatste keer nomineren in BB6 alle stemmen voor Jeroen... Hij kon zijn tegenstander uitkiezen. Het liep ze dun door de broek toen.
Twitter naar SST_Guido en vraag het hem.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:07 schreef Stability het volgende:
wanneer komt guido nou eens naar FOK! ?
ja dat zou dan iemand anders ff moeten doen. ik heb geen twitter...vind ik nix aan, daaromquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:12 schreef marky het volgende:
[..]
Twitter naar SST_Guido en vraag het hem.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:12 schreef jesje1982 het volgende:
hyves poll wie gaat er deze week het huis verlaten:
Gerard
19.1%
58 stemmen
Servio
80.6%
245 stemmen
ze zullen nu toch wel niet gaan fucken bij sstnl want dan snijden ze zichzelf behoorlijk in de vingers denk ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:12 schreef jesje1982 het volgende:
hyves poll wie gaat er deze week het huis verlaten:
Gerard
19.1%
58 stemmen
Servio
80.6%
245 stemmen
Twitter is voor arme sloebersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:09 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Twitter kost niks, smsen heb je beltegoed voor nodig
vreemd vrouwke die Joanna...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:12 schreef suzi1 het volgende:
jaap van dgk die het bimbootje pest??
en dsan dat ze nu stemmetje beter heeft leren kennen sinds dit weekend..
Hij verkoopt adviseert pensioenenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:10 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:10 schreef marky het volgende:
[..]
De mooiste RLS nominatie ronde ooit. De laatste keer nomineren in BB6 alle stemmen voor Jeroen... Hij kon zijn tegenstander uitkiezen. Het liep ze dun door de broek toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |