Jamaar met 5 is het veel te ingewikkeld om creatief te rekenen, ging met 3 al fout dus mss denken ze dat het zo makkelijker word.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo teveel van het goede? Er zijn veel BB's geweest waar iedereen genomineerd stond.
quote:SST_Guido SST Guido
Iedereen die normaal op mij zou stemmen.. willen jullie AUB voor @SST_Gerard jullie stem uitbrengen...? Eeuwig dankbaar! #sstnl GO GERARD!
SST_Guido SST Guido
Sorry @SST_Servio maar ik heb met @SST_Gerard een belofte in het huis gemaakt.... iedereen die normaal op mij zou stemmen..... #sstnl
eenschquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop volgende week weer zo nomineren, maar dan openbaar op de bank.
Gelukkig is de achterban van Guido enormquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:06 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat Guido voor Gerard is een niet zijn maatje in het huis Ser.. Go Guido!!
Volgens mij was Gerard de laatste tijd al meer een maatje dan Servio.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:06 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat Guido voor Gerard is een niet zijn maatje in het huis Ser.. Go Guido!!
en heeft servio die flinke achterban van sofiaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:07 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Gelukkig is de achterban van Guido enorm![]()
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:07 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Van alle SST deelnemers de meeste followers op Twitterquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:07 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook al ....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:07 schreef Stability het volgende:
ik vind het vreemd dat heel toevallig morgen de vrouw van gerard in de uitzending komt....het hoeft niks te zeggen, maar toch vind ik het vreemd........
Twitter kost niks, smsen heb je beltegoed voor nodigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:08 schreef marky het volgende:
[..]
Van alle SST deelnemers de meeste followers op Twitter
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Net twee dak- of thuislozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |