quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
Doe voor mij maar de voortandjes op de stoep scène
ja dat hadden ze er echt bij moeten zetten vind ik.....gewoon als je nachtshift hebt, savonds vroeg naar bed, en je shift doen, en daarna weer verder slapen. overdag spelen. net als gerard en karim dat elke dag doen.. spelen om te winnen, en niet slapend rijk willen worden.de luiheid straalt er gewoon vanafquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik heb die opdracht verzonnennnnnnnn, ik weet het zekerrrrrrr
Maar ik had erbij gezet, dat er overdag niet geslapen mocht worden, dat dat dan geld zou kosten.
Dat hebben ze weer gemistttttt
Ja maar hij zei dat hij zelf verbaasd was, dus er is meer. Nu moet ik zeggen dat laura veel beter uit de verf komt naast Karim dan naast Alex.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Gevoelens een groot woord. Een heel lief meisje en wordt wat verlegen van haar als laura zo naar hem kijkt.
Das FRIESquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:57 schreef BoemBats het volgende:
Die Aafke zit ook alleen maar te pulken.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:57 schreef BoemBats het volgende:
Die Aafke zit ook alleen maar te pulken.
heb jij niet een verkeerde avatar dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
Doe voor mij maar de voortandjes op de stoep scène
Kan, maar Gerard legde de woorden wel in zijn mond.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar hij zei dat hij zelf verbaasd was, dus er is meer. Nu moet ik zeggen dat laura veel beter uit de verf komt naast Karim dan naast Alex.
In ieder geval, hij snapte het zelf ook nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:58 schreef marjolleke het volgende:
[..]
Volgens mij wel iets meer hoor. Hij zei dat hij er niets mee wilde doen omdat hij Alex niet in de weg wilde zitten.
Friezen kunnen ook Nederlands heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Bûter, Brea en Griene Tsiis. Wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries!
Bijna niet hoor... zijn ze te trots voorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Friezen kunnen ook Nederlands heb ik gehoord.
What the FUCK??quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
Ik was er ffkes vantussen dus misschien is het alwel keer 10 besproken maar...
Karim heft dus aan gerard bekend dat hij gevoelens heeft voor Laura...
Oke heb niet alles gevolgdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:59 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kan, maar Gerard legde de woorden wel in zijn mond.
nou.......Jaap was nou niet bepaald een nietszeggend figuurquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en toch zie je vaak dat de meest nietszeggende figuren zo'n programma winnen. Kennelijk loont alleen 'lief 'zijn en niets doen Degenen die hun nek uit hebben gestoken door ruzie te maken, te roddelen of hard het spel spelen worden aan het eind vaak uitgekotst terwijl dat nou net de mensen zijn die de streamers geboeid hebben gehouden, ook als het alleen ergernissen betreft.
zegt mij niets hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
nou.......Jaap was nou niet bepaald een nietszeggend figuuren heeft wel gewonnen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:01 schreef marjolleke het volgende:
Met Karim en Laura heeft Alex er wel twee tandenstokers bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |