graag gedaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:52 schreef TimeJumper het volgende:
Fakking irritant, ik weet niet meer wie dat schreef
Ja lekkerrrrr, ik hoef toch niet alleen te lijdenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
ssssst niet zeggen! anders hoor ik het straks ook
jaaaaaaaaaaaaaaa Jo was er weerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
idd, bijna net zo irri als Jo, veel lullen en weinig zeggen en vooral veel vloeken.......
ja dat bedoel ik , als je van 4 tot 6 snachts moet zitten, ga je om 5 over 6 toch weer naar bed? dan kan je nog 4 uur doorslapen tot je gewekt word door de stem. en dan de volgende dag maar iets vroeger naar bed. maar overdag gewoon je spel spelen vind ik . een ton is een ton, daar moet je wel wat voor doen. ze denken gewoon dat ze in een of ander vakantie oord zittenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
er zitten sowieso nogal lamzakken in zonder pit, en dat zijn dan jonge mensen die nota bene aan iets bijzonders mogen meedoen
ik gun haar wel een filmrol in american history X, raad jij eens welke?quote:
die douchescene?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:54 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik gun haar wel een filmrol in american history X, raad jij eens welke?
Gevoelens een groot woord. Een heel lief meisje en wordt wat verlegen van haar als laura zo naar hem kijkt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
Ik was er ffkes vantussen dus misschien is het alwel keer 10 besproken maar...
Karim heft dus aan gerard bekend dat hij gevoelens heeft voor Laura...
Ik heb die opdracht verzonnennnnnnnn, ik weet het zekerrrrrrrquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:54 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik , als je van 4 tot 6 snachts moet zitten, ga je om 5 over 6 toch weer naar bed? dan kan je nog 4 uur doorslapen tot je gewekt word door de stem. en dan de volgende dag maar iets vroeger naar bed. maar overdag gewoon je spel spelen vind ik . een ton is een ton, daar moet je wel wat voor doen. ze denken gewoon dat ze in een of ander vakantie oord zitten
en toch zie je vaak dat de meest nietszeggende figuren zo'n programma winnen. Kennelijk loont alleen 'lief 'zijn en niets doen Degenen die hun nek uit hebben gestoken door ruzie te maken, te roddelen of hard het spel spelen worden aan het eind vaak uitgekotst terwijl dat nou net de mensen zijn die de streamers geboeid hebben gehouden, ook als het alleen ergernissen betreft.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:54 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik , als je van 4 tot 6 snachts moet zitten, ga je om 5 over 6 toch weer naar bed? dan kan je nog 4 uur doorslapen tot je gewekt word door de stem. en dan de volgende dag maar iets vroeger naar bed. maar overdag gewoon je spel spelen vind ik . een ton is een ton, daar moet je wel wat voor doen. ze denken gewoon dat ze in een of ander vakantie oord zitten
ach, Karim is menselijk he, dat kun je niet van alle bewoners zeggenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Gevoelens een groot woord. Een heel lief meisje en wordt wat verlegen van haar als laura zo naar hem kijkt.
Dat meen jequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:57 schreef BoemBats het volgende:
Die Aafke zit ook alleen maar te pulken.
dat geeft niks bij beekman hebben ze nog wel een blikje nieuwe liggen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
Doe voor mij maar de voortandjes op de stoep scène
Volgens mij wel iets meer hoor. Hij zei dat hij er niets mee wilde doen omdat hij Alex niet in de weg wilde zitten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Gevoelens een groot woord. Een heel lief meisje en wordt wat verlegen van haar als laura zo naar hem kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |