Echt wel, leukste spontane meid in het huis.quote:
Zal me niets verwonderen. Ze hebben al meerdere opdrachten uit een BB moeten, daar kan het breien ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:21 schreef Chanel5 het volgende:
Het zou idd prachtig zijn als de mannen straks iets moeten breien en de vrouwen zich er niet mee mogen bemoeien.!!!!!!!
Script hčquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:22 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk, maar het valt me de laatste week wel erg op.
Dat rond Breien wist ik zelfs,...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:23 schreef snetje het volgende:
[..]
voor de gevordenen ... dubbel omslaan ... 2 steken samenbreien ... ajour breien ... dan heb je ook nog eens kabeltjes breien ... en wat Jo niet wist is dat je met 4 naalden rond kunt breien ..
zo!
Ja nou, ze is echt meegesleurd door de tsunami. Dat had ik niet verwacht. Ik had gedacht dat ze al op een veilig deel van het eiland zat toen het gebeurde. Die meid heeft een engeltje op haar schouders gehad.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
idd. en toen was ze 14 toch ? Heftig wel.
Hij wil al niet meer gitaar spelen omdat het niet leuk meer isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:25 schreef Maria44 het volgende:
Nou Karim brei maar eens een tankini voor Jo dan. Alles beter dan gitaar spelen.
ik denk zelfs dat wanneer ze samen over blijven en Geer zou winnen dat Geer de helft aan sharon geeft.....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:25 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Echt wel, leukste spontane meid in het huis.
Lekker gewoontjes. Na Gerard verdient zij het om te winnen.
Gerard de winst maar Sharon het geld dat zou ik mooi vinden
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Script hčIn noord-afrika en het midden oosten pikken ze dat niet meer
Die wist natuurlijk allang dat er wat ging komen en dan zo verrast doen. Zag je dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:25 schreef Stability het volgende:
gaat jo vanavond nog uit ofzo? beetje boel veel make uppie gebruikt
Denk het ook !quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:26 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik denk zelfs dat wanneer ze samen over blijven en Geer zou winnen dat Geer de helft aan sharon geeft.....
dat is om alle gaten, deuken en vlekken dicht te plamurenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:25 schreef Stability het volgende:
gaat jo vanavond nog uit ofzo? beetje boel veel make uppie gebruikt
ja overdreven reaktie...weet ze meteen dat ze de volgende keer weer haar zin krijgt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die wist natuurlijk allang dat er wat ging komen en dan zo verrast doen. Zag je dat?
Beterquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:26 schreef mYsca het volgende:
[..]
Hij wil al niet meer gitaar spelen omdat het niet leuk meer is
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:27 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat is om alle gaten, deuken en vlekken dicht te plamuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |