Tot nader order.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:01 schreef Vinamp het volgende:
Even een kort vraagje, hoe lang moet dat vuur blijven branden?
nee, bezigheidstherapie voor joquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:02 schreef mazaru het volgende:
Zijn die breinaalden een clou over onze piercingkoningin?
Jo vroeg het dus logisch dat ze het krijgen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:02 schreef mazaru het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:00 schreef mootie het volgende:
Maria wint! Onze lieve streamverslaggever!
mag ik mag ik????quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:02 schreef suzi1 het volgende:
kan iemand die breinaalden door dr strot duwen
Ik hoop dat de rest nu ook wil breien! Karim wilde het ook graag leren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:04 schreef Stability het volgende:
het is toch echt niet te geloven he? dat verwende mormel krijgt echt overal haar zin in. als madam het maar leuk en goed heeft. bah zo oneerlijk , het is echt een rat !
ik denk welke waar isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:04 schreef mootie het volgende:
Moeten ze nou zo kiezen wat het engste verhaal is, of welk verhaal waar is?
Ja zoiets lijkt mijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:04 schreef mootie het volgende:
Het is ook buitengewoon oneerlijk om 1 persoon een hobby uit te laten oefenen, dat gaat echt helemaal nergens meer over.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:04 schreef Stability het volgende:
het is toch echt niet te geloven he? dat verwende mormel krijgt echt overal haar zin in. als madam het maar leuk en goed heeft. bah zo oneerlijk , het is echt een rat !
Ja maar Karim vindt momenteel alles leuk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hoop dat de rest nu ook wil breien! Karim wilde het ook graag leren.
Tja, het gaat niet over of om haar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:05 schreef dasaliz het volgende:
Jo zit er anders lekker geïnteresseerd bij.....
Ja, het verhaal van Servio is gelogen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:04 schreef mootie het volgende:
en de verrassing was voor BIJ het vuur he, let op dat ze het ook mee naar binnen mag nemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is ook buitengewoon oneerlijk om 1 persoon een hobby uit te laten oefenen, dat gaat echt helemaal nergens meer over.
Als ze dat maar weer niet verkeerd opvatten. Straks denken ze nog dat er iemand het geheim Ik heb een abortus gehad heeft..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:02 schreef mazaru het volgende:
Aha... ik let op..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:07 schreef knagsje het volgende:
[..]
en de verrassing was voor BIJ het vuur he, let op dat ze het ook mee naar binnen mag nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |