niet erg hoor, geen nieuwe snaar, maar het is gewoon heeel oneerlijk dat madam haar breiwerkje dus wel meteen dezelfde dag krijgt. ik krijg steeds meer een hekel aan die grietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:07 schreef snetje het volgende:
echt he!! op zich leuk hoor dat breien maar hoe dan??? Karim vraagt al ik weet niet hoelang voor nieuwe snaren ...desnoods 1 nieuwe snaar en madam zeurt 2 keer over breien en hoppa!! wol en breinaalden![]()
![]()
Dan ga ik blind voor Aafke, een stuk of 3.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ze dat maar weer niet verkeerd opvatten. Straks denken ze nog dat er iemand het geheim Ik heb een abortus gehad heeft..
togheter we are strongquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:06 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaaah, zijn we van beide af!!
Go Knagsje Go Evaxsis!
Normaal gesproken heb geen agressie in mij zitten heusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:06 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaaah, zijn we van beide af!!
Go Knagsje Go Evaxsis!
Precies LSquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat irritante zuiggeluidje van Servio als hij praat.
Blij dat dat donderdagavond afgelopen is.
ja ik weet het. daarom zei ik ook, tenzij diegene niet weet hoe het moet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:07 schreef mootie het volgende:
Stability, diegene wist niet hoe ze moest openen, de COS was niet als zodanig herkenbaar.
Servio weekt dat gewoon op...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb geen agressie in mij zitten heus![]()
Begrijpen jullie dat nou
sommigen halen het slechte in je boven he, heb ik ook las van.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb geen agressie in mij zitten heus![]()
Begrijpen jullie dat nou
uuuh okquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:12 schreef Stability het volgende:
kan het echt niet uitstaan dat ze die brei troep gekregen heeft he...oehhhhhhh wat zou ik graag al die wol om dat stomme lijf heendraaien ! bol voor bol voor bol...dat ze nooit meer loskomt grrrrrrrr
Wat dacht je van al die spellen die ze zelf hebben gemaakt wel leuk om te zien natuurlijk maar dat hadden ze best mogen hebben in dat huis als tijdsverdrijf.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:08 schreef Stability het volgende:
[..]
niet erg hoor, geen nieuwe snaar, maar het is gewoon heeel oneerlijk dat madam haar breiwerkje dus wel meteen dezelfde dag krijgt. ik krijg steeds meer een hekel aan die griet
Donequote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:09 schreef mootie het volgende:
Servio: Daarom wou ik het ook niet heel erg over gaan drijven.
LS, transporteer jij ff?
en dan de brand er inquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:12 schreef Stability het volgende:
kan het echt niet uitstaan dat ze die brei troep gekregen heeft he...oehhhhhhh wat zou ik graag al die wol om dat stomme lijf heendraaien ! bol voor bol voor bol...dat ze nooit meer loskomt grrrrrrrr
ja toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die spellen die ze zelf hebben gemaakt wel leuk om te zien natuurlijk maar dat hadden ze best mogen hebben in dat huis als tijdsverdrijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |