pff breien is toch niet zo moeilijk?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:19 schreef Stability het volgende:
kijk, als ze het nou leuk hadden willen maken, zouden ze als opdracht de MANNEN moeten laten breien. zonder bemoeienis van welke vrouw dan ook.....jo heeft breinaalden en wol besteld...maar.....mag er niet aankomen !! dát is pas tv ! en niet dit, madam altijd maar haar zin geven. flauwe kul
Welke was waar ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:19 schreef Vultarian het volgende:
[..]
1 verhaal waar en de andere verzonnen. groep moest raden welke waar was. ze hebben fout geraden en dus geer+servio ieder 500 voor hun kluis
Mooi gifjesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:17 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maik: "Nou, er kan zat in!"
vast een tankini voor Laura haar verjaardagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:18 schreef snetje het volgende:
[..]
ach ja .... 1 voordeel is dat Karim wou leren breien .... nu kan het dus
nee dat bedoel ik er ook niet mee, gewoon dat ZIJ er niet aan mag komen, dá zou leuk zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:20 schreef Vultarian het volgende:
[..]
pff breien is toch niet zo moeilijk?
ja dat en dat Karim alles zo leuk en grappig vindtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ach, morgen moet ze dan wel weer ven wat huishoudelijke taken doen he!
Ben het ook een beetje zat dat Jo zoveel kan en mag en een ander daar een waarcschuwing ed. voor krijgt.
Wat me wel erg opvalt de laatste week dat Joanna vaak al weet hoe of wat er gaat gebeuren en hoe het moet
of 1 rechts 1 averechts toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:21 schreef mYsca het volgende:
[..]
Is gewoon insteken, overslaan, doorhalen, toch ?!
Jij bent niet de enige bij wie het opvaltquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ach, morgen moet ze dan wel weer ven wat huishoudelijke taken doen he!
Ben het ook een beetje zat dat Jo zoveel kan en mag en een ander daar een waarcschuwing ed. voor krijgt.
Wat me wel erg opvalt de laatste week dat Joanna vaak al weet hoe of wat er gaat gebeuren en hoe het moet
insteken - omslaan - doorhalen - af laten gaan ofzoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:21 schreef mYsca het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk, maar het valt me de laatste week wel erg op.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige bij wie het opvalt
|Hij is al blij dat ie naast haar kan zitten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:21 schreef mYsca het volgende:
[..]
idd. en toen was ze 14 toch ? Heftig wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:22 schreef mazaru het volgende:
Ik heb net het verhaal van Sharon gelezen. Daar kan toch niemand tegenop met hun horrorverhalen.
respect voor sharon hoor..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
idd. en toen was ze 14 toch ? Heftig wel.
voor de gevordenen ... dubbel omslaan ... 2 steken samenbreien ... ajour breien ... dan heb je ook nog eens kabeltjes breien ... en wat Jo niet wist is dat je met 4 naalden rond kunt breien ..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:21 schreef mYsca het volgende:
[..]
ow je hebt er voor doorgeleerd zie ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:23 schreef snetje het volgende:
[..]
voor de gevordenen ... dubbel omslaan ... 2 steken samenbreien ... ajour breien ... dan heb je ook nog eens kabeltjes breien ... en wat Jo niet wist is dat je met 4 naalden rond kunt breien ..
zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |