Ach, ze is tenminste stil nu. Da's al stukken beter.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:13 schreef dasaliz het volgende:
Nee regie, ik wil geen joanne in beeld. Bah.
neen, dat was echt lelijk, hoe ze opgemaakt is, jajksquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:13 schreef dasaliz het volgende:
Nee regie, ik wil geen joanne in beeld. Bah.
tuurlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja kom je me helpen dan want ik geloof nooit dat ik kan winnen van Servio?
Nou zeg dat welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
sommigen halen het slechte in je boven he, heb ik ook las van.
Als je in een groep zit, toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:16 schreef Stability het volgende:
nou is het net een kippenhok..iedereen praat doorelkaar
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:12 schreef Stability het volgende:
kan het echt niet uitstaan dat ze die brei troep gekregen heeft he...oehhhhhhh wat zou ik graag al die wol om dat stomme lijf heendraaien ! bol voor bol voor bol...dat ze nooit meer loskomt grrrrrrrr
Idd. Gaapquote:
Heeft ze straks een goeie referentie kader om op terug te kijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Mo begint trouwens al aardig van Joanna te leren. Ze vloekt al behoorlijk
ach ja .... 1 voordeel is dat Karim wou leren breien .... nu kan het dusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
Die trut van een Jo krijgt alles voorelkaar toevallig?
ik snap er ook werkelijk helemaal niets van, behoudens dan dat mammajo sponsortquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
1 verhaal waar en de andere verzonnen. groep moest raden welke waar was. ze hebben fout geraden en dus geer+servio ieder 500 voor hun kluisquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:18 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. Gaap![]()
had even telefoon maar wat was de opdracht van Servio en Gerard...terug gelezen te hebben een verhaal vertellen maar wat is daar het nut van ?
Allebei een horrorverhaal vertellen. De een een waargebeurd en de ander een verzonnen. De rest van het gepeupel moet dan vertellen wie er een verzonnen verhaal heeft verteld.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:18 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. Gaap![]()
had even telefoon maar wat was de opdracht van Servio en Gerard...terug gelezen te hebben een verhaal vertellen maar wat is daar het nut van ?
Ach, morgen moet ze dan wel weer ven wat huishoudelijke taken doen he!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |