Hou eens op, beetje meer actie mag wel en vooral ook overdag dan in de zon luieren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:27 schreef chufi het volgende:
Volgende week gaan we kantklosssen en de week er op punniken...
geen idee ... ik hoop iig dat het jeukt als de pest!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:26 schreef Toverheks het volgende:
Snetje kan jij dat zien, volgens mij is het gewoon wol, dius kan er niet mee gezwommen worden hahaha gaat zo lubberen ( als ik goed keek is het wol van de portugese wibra)
en voor de variatie: Pim Pam Petquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:27 schreef chufi het volgende:
Volgende week gaan we kantklosssen en de week er op punniken...
Ja, ik weet het, ik volg veel en het is niet erg als eens wat mis in "de hut"quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Daar gaat het er wat heftiger aan toe nu.
Ik betwijfel hetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:29 schreef snetje het volgende:
[..]
geen idee ... ik hoop iig dat het jeukt als de pest!![]()
zie hier het eindresultaat van Jo
[ afbeelding ]
Allemaal copy paste ideeen. Kunnen ze echt niks anders verzinnen. Zoveel ideeen die kant opgegaan van mensen maar ze doen er geen hol mee.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:28 schreef Niki.P het volgende:
Ze hadden bij BB5 toch een brei missie die werd onderbroken door de gebroorte dan Joscelyn en hem toen niet af konde maken een sokjes voor Jascelyn gingen breien??
Maaaaaaar ze gebruikt nooit make-up 200.000% fakking echt waar!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:27 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat is om alle gaten, deuken en vlekken dicht te plamuren
Alles voor de stre-amersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:29 schreef mazaru het volgende:
Wat zit die sukkelaar nou met een zonnebril op?![]()
[ afbeelding ]
Idd. brij werkje in de KvdWquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna is ook echt een vat vol tegenstrijdigheden.
Aan de ene kant een barbiedoll, maar aan de andere kant ook een moedertje met haar brijwerkje en poetsdrang
voort borduren. oftwel verder gaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:30 schreef Vultarian het volgende:
jo: als je 1 keer dit hebt dan kun je daarop borduren
![]()
ze waren toch aan het breien?
hij wil niet herkent wordenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:29 schreef mazaru het volgende:
Wat zit die sukkelaar nou met een zonnebril op?![]()
[ afbeelding ]
Yep en dan hebben ze weer wat luchtigs voor de uitzending.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:28 schreef Stability het volgende:
[..]
ja overdreven reaktie...weet ze meteen dat ze de volgende keer weer haar zin krijgt.
Leuk als ze gaat meeposten Dan ga ik ook beginnen met breien!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:31 schreef Toverheks het volgende:
Breien, breien, breien...deel 3
voor Beppie Breipen hebben wij ook leuke dingen op FOK, kan ze lekker volgen als ze weer thuis is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |