Guido waar zijt gij ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:32 schreef Toverheks het volgende:
stem van Jambers..........................
Overdag is Stientje Sorbo poetsmadam, maar s`nachts ontpopt ze zich als de femme fatale Beppie Breipen![]()
![]()
was er al wel langer klaar mee, hij voegt niks toequote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
De ridder die zijn terug keer mede door aanhang van Gerard te danken heb.
Gerard zegt wat vanavond en zegt hij niet zo emo doe , het is een spel.
Ben klaar met die Alex
Geer is gewoon topquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:33 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kan weer niet quoten Knag maar ik denk zeker dat Gerard da zoui doen.
Stientje Sorboquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:32 schreef Toverheks het volgende:
Overdag is Stientje Sorbo poetsmadam, maar s`nachts ontpopt ze zich als de femme fatale Beppie Breipen![]()
![]()
Ja hallo, breien is voor mietjesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:32 schreef Stability het volgende:
het valt gewoon op dat stervio nog niet aan een brei werkje zit. hij moet toch altijd haantje de voorste in zijn?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:34 schreef Urb het volgende:
Die niet-begrijpende blikken van de rest naar die brei-muts zijn ook best grappig.![]()
Maar ze zullen ook wel denken zolang ze ons niet lastigvalt is het best.
Hij is ongevaarlijk en valt niet op. Dus zal wel even duren voordat ze hem gaan nominerenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
was er al wel langer klaar mee, hij voegt niks toe
hahaha hou opquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:32 schreef Toverheks het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:28 schreef Niki.P het volgende:
Ze hadden bij BB5 toch een brei missie die werd onderbroken door de gebroorte dan Joscelyn en hem toen niet af konde maken een sokjes voor Jascelyn gingen breien??
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal me niets verwonderen. Ze hebben al meerdere opdrachten uit een BB moeten, daar kan het breien ook nog wel bij.
Er zal ook nog wel iemand in een kano in het zwembad meten dobberen.
dat dus, maar zijn reactie naar Gerard vanavondquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
was er al wel langer klaar mee, hij voegt niks toe
leeft die glazenwasser nog?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:18 schreef Maria44 het volgende:
Oehhh Laura schrok van de glazenwasser.
Wow spannend verhaal wel
daar ben ik ook bang voor, maar denk dat laura ook wel weer leuker word als hij weg isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:35 schreef mYsca het volgende:
[..]
Hij is ongevaarlijk en valt niet op. Dus zal wel even duren voordat ze hem gaan nomineren
Gaan we nu allemaal breien voor de streamquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Uh nee hoor, breien is 200 miljoen % zekur wetuh hip.
+1 met zijn fake relatie voor het spelquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
De ridder die zijn terug keer mede door aanhang van Gerard te danken heb.
Gerard zegt wat vanavond en zegt hij niet zo emo doe , het is een spel.
Ben klaar met die Alex
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Uh nee hoor, breien is 200 miljoen % zekur wetuh hip want IK vind het dus is het zo.
Ik gok een kloe van Gerard.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:37 schreef MargrietV het volgende:
Hoop dat ze goede clou van Flip krijgt
Ik hou niet van breien, maar balkenbrei vind ik wel lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:37 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Gaan we nu allemaal breien voor de stream
als dat zo is dan weten we ze mee bezig zijn daar om hem eruit te werken.quote:
waarmee dan wel?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:38 schreef mYsca het volgende:
Jo: Mo kom hier anders help ik je nooit weer
Denk dat die van Sharon zelf isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Een Cleu maar van wie ...Sharon weet het.
I'm drowning, swimming closer to you.quote:
je kent me noelle hahahaha nu heet ze ff beppie breipenquote:
Ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |