Hmmm...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:12 schreef Fannetje het volgende:
Ik kom uit op 12.8 cm
Toch ook maar even een foto gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik heb nog wel een mooi houten traphekje, is in breedte verstelbaarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef becky27 het volgende:
Heeft er iemand nog een aantal traphekjes over voor een mooie prijs? De breedte die we zoeken is 100 cm, omgeving Den Haag, Delft, Rotterdam? Ik heb een baby die binnen no time (ok 2 minuten) boven zit als ik alles niet goed afsluit.
Ja!!!! Maat 80!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga zometeen een boel kleding online zetten, maat 74 en 80 van Ivan en 56 van Lena. Er zit ook wat unisexspul bij, zoals een skipakje voor de eerste (winter)maanden.
Dankjewel voor je mailtje !!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:02 schreef het-is-mij het volgende:
Sorry,had t idd niet in de gaten en daarna direct foon uit ivm flessentijd maar thx miss s
@dolphin,heb je gemaild.
Ik PM je even.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:44 schreef Vlindur het volgende:
De pyjama's en de 2 shirts met het rode en blauwe randje graag!
Wat wil je er voor hebben?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:50 schreef Poppedein het volgende:
Gods Claudia... Die ogen toch hè...ik moest moeite doen me op de kleertjes te concentreren!
bevestiging van je goede smaak?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:44 schreef Poppedein het volgende:
Ja dames kom... Wat heb ik nou aan jullie!
Ik heb dit jasje in maat 80quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:35 schreef dolphinqueen het volgende:
Erg leuk jasje zeg, maar 86 verzuipt ze nog echt in. Ze groeit nu langzamerhand naar de 80.
Bist 'n laiverd!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:37 schreef Poppedein het volgende:
![]()
Als je dan gewoon even een half jaartje wacht, heb je in ieder geval een enorme markt
Ik wil m ook echt rustig even vasthouden voor je hoor, dan je even rustig met m overlegt, no hurry!
Nee sorry, is te licht van kleur. Rosanne is al zo bleekjes. (ik ben niet kieskeurig hoor, lijkt alleen maar zoquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:38 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik heb dit jasje in maat 80
[ afbeelding ]
Valt niet mega groot geloof ik, gewoon normaal denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:42 schreef Lenaatje het volgende:
Ik ben aan het opruimen en heb nog best wat kleding in maat 50-56 t/m 110-116. Zomer en winter. Is daar interesse voor? Dan gooi ik het hier nl. eerst neer.
Mrien hoe valt dat jasje? Echt een grote 80 zeg maar of wat kleiner? Ik vind hem erg leuk nl. maar als ie groot valt dan gaat Ninthe daat in verdrinken zeg maar.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:12 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik ga nog maar eens kijken of ik mijn pakketten hier kwijt kom, verkoop alleen per pakket, want wil ook echt daadwerkelijk opgeruimd hebben hier (en die enkele truitjes en broekjes verkopen schiet niet op.):
Maat 50/56,
8 broekjes, 2 setjes, 4 jurkjes, 13 t-shirts, 1 rokje, 6 rompers, 3 maillots, 1 pyjama
Merken die in dit pakket zitten o.a. Feetje, Lief!, No Added Sugar, Name-It
In totaal dus 38 stuks, voor ¤30,00 excl. verzendkosten mag ie weg
Maat 62:
Hierin zitten:
4 jasjes, 4 broeken, 3 setjes, 2 rokjes, 5 jurkjes, 17 shirts (en niet op de foto, maar wel in het pakket: 2 wintermutsjes, 8 rompers, 2 pyjama's, 1 pyjamabroekje en 3 maillots)
In totaal 51 stuks, voor ¤50,00 excl verzendkosten worden ze aan de deur bezorgd. Goedkope merken zoals Wibra, Hema en Frendz, maar ook No Added Sugar, Lief! Name-It en Gymp
Maat 68:
54 stuks, te weten:
18 shirts, 2 setjes, 8 broekjes, 4 maillots, 3 zomermutsjes (maillots + mutsjes staan niet op de foto), 12 jurkjes en 3 rokjes. Hierin zitten gewoon Wibra spullen, maar ook Baby Barb, Bakkaboe, Lief!
Vraagprijs ¤40,00 excl. verzendkosten
(En Keshet heeft maat 74 al weggekaapt)
Ja! Interesse in maat 98 meisjes zomerkleertjesquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:42 schreef Lenaatje het volgende:
Ik ben aan het opruimen en heb nog best wat kleding in maat 50-56 t/m 110-116. Zomer en winter. Is daar interesse voor? Dan gooi ik het hier nl. eerst neer.
Mrien hoe valt dat jasje? Echt een grote 80 zeg maar of wat kleiner? Ik vind hem erg leuk nl. maar als ie groot valt dan gaat Ninthe daat in verdrinken zeg maar.
Een en ander gereserveerd!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:54 schreef Troel het volgende:
Ik ben alle foto's aan het uploaden nu. Het is een behoorlijke lading, ook met kleinere maatjes.
Voor de mensen die interesse hebben: graag even een PM, dan krijg je de linkOndertussen zal ik proberen om alle bijschriften goed te krijgen, heb die functie nog niet echt gevonden
Oh, die is mooi Twinks! Maar ik weet pas maandag het geslacht en voor een meisje heb ik geen doeken meer nodig..quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:41 schreef Twinkly het volgende:
Niels is er wat te groot en sterk voor geworden, daarom bied ik mijn dunne zomerdraagdoek Calin Blue maat M (4,6 m = maat 6) aan. Ik heb hem zelf turquoise geverfd.
Ik zou er graag 35 euro voor willen hebben of willen ruilen met een andere draagdoek die geschikt is voor de zomer in maat 5 of 6.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jammer! maar 80 gaat echt nog veel te groot zijn ben ik bang!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ow sorry ik zie dat het een maat 80 is
Ja, het is een geweven doek. Hij is heel dun en luchtig geweven.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:28 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Oh, die is mooi Twinks! Maar ik weet pas maandag het geslacht en voor een meisje heb ik geen doeken meer nodig..
Hij is gewoon geweven toch? Geen rekbare?
Is hij fijn voor pasgeboren babys in de winter? een fijne beginners doek?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:32 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, het is een geweven doek. Hij is heel dun en luchtig geweven.
Of het een fijne beginnersdoek is weet ik eigenlijk niet, ik heb nog niet zo heel veel verschillende doeken gevoeld. Misschien dat Webkim of Macka daar meer over kan vertellen? Ik weet dat Freecell gek is op haar Calin Blue.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Is hij fijn voor pasgeboren babys in de winter? een fijne beginners doek?
Ik vind de prijs ook fijn trouwens
Oh, het is wel erg fijn allemaal hè![]()
Ik ga de vraag daar wel even stellenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:45 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Of het een fijne beginnersdoek is weet ik eigenlijk niet, ik heb nog niet zo heel veel verschillende doeken gevoeld. Misschien dat Webkim of Macka daar meer over kan vertellen? Ik weet dat Freecell gek is op haar Calin Blue.
Deze doek is voor ieder jaargetijde geschikt, maar specifiek voor de zomer. Voor in de winter binnen is het fijn dat je het niet te warm krijgt met zo'n warm kacheltje tegen je aan. Als je in de winter buiten gaat dragen moet je de baby wel een warm jasje aantrekken, want de doek is echt heel dun.
You did goooooooooooooood woman!quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:25 schreef Sorbootje het volgende:
Poppedein, B. is om.![]()
En daarna bewaar ik hem voor Huup.
Kun jezelf dingen invullen in de oei ik groeiboeken?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:21 schreef miss_sly het volgende:
Echt te klein, heel leuk met een rood shirtje/rompertje en bijvoorbeeld een gestreept maillotjeActiefoto op aanvraag
[
Oei ik groei 10 euro
Jij en je baby is van Moeders voor Moeders, mag weg voor verzendkosten
Oei ik groei Buik- en babygeheimen 5 euro
Je baby 10 euro
Geboorte van een moeder 4 euro
Alles vraagprijzen en exclusief verzenden of ophalen in Amsterdam.
Kom je binnenkort nog in je oude woonplaats?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:24 schreef miss_sly het volgende:
Is goed, Claudia, ik leg ze voor je apart!
f_r je kunt er idd zelf dingen in invullen, alleen heb ik dat nooit gedaan.
Ik ben wel geinteresseerd!quote:Op zondag 27 maart 2011 12:34 schreef dolphinqueen het volgende:
Iemand nog belang bij een rode jongens spijkerbroek maatje 92 ? Zo ja, dan maak ik er morgen even een foto van.
Hij is inmiddels al verkocht.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:05 schreef Ticootje het volgende:
Twinkly, ruilen tegen een Jim stahlblau maat 4??
Twinkly, ik heb een amazonas laguna en die vind ik ook heel fijn nu met dit weerquote:Op zondag 27 maart 2011 15:31 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Hij is inmiddels al verkocht.
Ik ben wel nog op zoek naar een vervangende zomerdoek in maat 5 of 6.
tuurlijk, regelmatig. En ik kan hem ook meegeven aan mijn ouders als die hier komen, dus hij komt sowieso wel daarquote:Op zondag 27 maart 2011 14:20 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Kom je binnenkort nog in je oude woonplaats?
dan heb ik wel interesse
Het zijn 2 verschillende boeken wat is het verschil er tussen?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
tuurlijk, regelmatig. En ik kan hem ook meegeven aan mijn ouders als die hier komen, dus hij komt sowieso wel daar
Ja hoor! Is jouw jongetje smal of wat meer gevuld?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:34 schreef dolphinqueen het volgende:
Iemand nog belang bij een rode jongens spijkerbroek maatje 92 ? Zo ja, dan maak ik er morgen even een foto van.
Ik doe ze gewoon allebei, kijk maar wat je met dat kleintje doet. Stond best wat interessants in, maar dat grote boek is echt fijn.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Het zijn 2 verschillende boeken wat is het verschil er tussen?
De een is tijdens de zwangerschap en de ander erna?
Ik heb eigenlijk vooral interesse in een boek waar ik specifiek de dingen na de bevalling in kwijt kan.
ok, bovenstaande tekst gewijzigd.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:10 schreef Claudia_x het volgende:
dolphinqueen: wat mij betreft heeft bodpa eerste keus. Ik ben wat vooruit aan het kopen, dus het heeft hier helemaal geen haast.
Ik, hoe ver ben je?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:38 schreef bitterend het volgende:
Heeft iemand zwangerschapskleding in goede staat? ik ben nu maat 44 met broeken....heb nog geen buik maar denk dat ik dan ongeveer XXL spul nodig zal hebben!
Valt volgens mij wel mee. Even een actiefoto zoeken hoorHier een paar actiefoto's, dan kan je zelf oordelen.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:39 schreef bodpa09 het volgende:
Dolphin queen, lijkt het zo of heeft de broek best wijde pijpen?
Foto's zijn gemaakt maar ik kan ff het kabeltje niet vinden, straks ff aan man vragen, vanavond staan ze er dan op!quote:
Ik heb nog een mooie Noppie spijkerbroek maat Lquote:Op maandag 28 maart 2011 14:38 schreef bitterend het volgende:
Heeft iemand zwangerschapskleding in goede staat? ik ben nu maat 44 met broeken....heb nog geen buik maar denk dat ik dan ongeveer XXL spul nodig zal hebben!
Shirts moeten bij mij strak zitten, dat gefladder vind ik niet fijn (mijn vetten 'verberg' ik met vestenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:44 schreef het-is-mij het volgende:
Jammer voor je ja, weet niet hoe je postuur is maar heb normaal xl vaak en deze zaten tot een week of 34 wat losjes, niet mega strak.
Hier een voorbeeld an het roze shirtje (31wkn)
[ afbeelding ]
ja ik; heeeeeel veel; maja heb het zelf nog nodig....quote:Op maandag 28 maart 2011 20:11 schreef Mevr_Mus het volgende:
Nu het toch over positiekleding gaat: zijn er misschien nog (lange) dames die iets in maat 38 of 40 hebben liggen?
Dies leukquote:Op maandag 28 maart 2011 20:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb hier nog een bodywarmer liggen in maat 86/92
Ik denk eerder een grote, Ik had geen maat 40 toen ik het droeg, eerder 44.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef Mevr_Mus het volgende:
Miss_sly, hoe valt dat rokje? Als een grote of als een kleine maat L?
Jammer, anders had ik 'm graag overgenomenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk eerder een grote, Ik had geen maat 40 toen ik het droeg, eerder 44.
Ik wilk hem ook graag kwijt, maar ik las dat je om 38-40 vroeg en dat is het gewoon niet, helaas.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:51 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Jammer, anders had ik 'm graag overgenomen
Eerder dun. Ik heb wat dikkere doeken gehad en het verschil is merkbaar..quote:Op maandag 28 maart 2011 21:01 schreef Linda2205 het volgende:
Amaranta, is je doek dik/dun? Ik heb wel interesse...
Ja, het roze gaat de deur uit hierquote:Op maandag 28 maart 2011 21:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Eerder dun. Ik heb wat dikkere doeken gehad en het verschil is merkbaar..
Maareh.... wil dat zeggen dat je een blauwe doek nodig gaat hebben???
Kan ie niet in een doosje?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zu kauf:
Skelter, zelf op te halen
[ afbeelding ]
Ik denk het wel, Marlinde, hij's van de H&M.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:39 schreef Marlinde het volgende:
Serpente Het HK groene broekje, valt dat ook echt als een maat 92?
Niet meer nodig, groot pakket op MP gekocht, dus we kunnen weer even voortquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:08 schreef happyme28 het volgende:
Iemand nog leuke t-shirts maat 86/92 in de aanbieding?
Yep, dan issie voor jou.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:05 schreef Linda2205 het volgende:
Amaranta, heb je 'm nog? Dan wil ik wel
Heb ik net de kast uitgemest, en gezien dat ze te goed in de kleren zit... Ik heb wel interesse in shirtjes lange/korte mouw maat 68.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:30 schreef Linda2205 het volgende:
Is er eventueel behoefte aan meisjeskleding maat 50-74? Lotte is van september, dus het is ongeveer van zomer tot zomer, wat ik aan kleding heb liggen... als er interesse is, ga ik morgenavond foto's maken
Doe ik die morgen als eerste!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:53 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Heb ik net de kast uitgemest, en gezien dat ze te goed in de kleren zit... Ik heb wel interesse in shirtjes lange/korte mouw maat 68.
Ik ben morgen niet echt veel online...Ik zie wel wat er nog over is als ik weer thuis ben.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:00 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Doe ik die morgen als eerste!
Amaranta, ik PM je morgen even over je gegevens, ok?
Sorry, Keshet was eerstquote:
2,50 per stuk voor zowel de shirtjes als de pyjama?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:19 schreef Linda2205 het volgende:
Twinkly, wat wil je hebben voor de 2 nieuwe shirtjes in maat 62 (zijn die groene en die met dat hondje) en het blauwe pyjamaatje uit 1 stuk?
En heb ik goed begrepen dat je je Bondolino te koop hebt staan?![]()
Das goed, past wel in een vlop toch? PM?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:26 schreef Twinkly het volgende:
[..]
2,50 per stuk voor zowel de shirtjes als de pyjama?
Neeik ga straks wel mijn ringsling te koop aanbieden (
)
Er staan er twee op Marktplaats en een first generation (weet niet wat dat is).
Nee nog niet, komt vast morgen. Ik ben zo benieuwd hoe hij draagt!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:55 schreef Asyniur het volgende:
Twinkly, wat heb je leuke dingen te koop staan!
maar heb een koopverbod gekregen en terecht...
Hoe lang is de ringsling? Kun je er niet 'gewoon' weer een korte doek van maken om te heupdragen als Niels wat groter is?
is de amazonas binnen?
Je bent helemaal niet onhandig!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:57 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Nee nog niet, komt vast morgen. Ik ben zo benieuwd hoe hij draagt!
Ik kan niet heupdragen en ik ben ook best wel onhandigDus ik denk dat dan een ringsling nog handiger is dan heupdragen met een korte doek. Maar ik pak hem echt nooit en we hebben het geld op dit moment hard nodig.
Maar muh
Dus welquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:06 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet onhandig!
en heupdragen is ook gewoon oefenenmaar ik doe het alleen op heel korte stukken want ik krijg het ook niet goed aangespannen en kindlief zit in de weg
Mij niet, maar bewaar je 'm niet voor beeb2 dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:23 schreef mefke79 het volgende:
kan ik nog iemand blij maken met een Mei Tai van Mamamerel? Een stoere in zwart met blauw
[ afbeelding ]
Pm even bij interesse, moet morgen werken en zie het dan niet meteen. Ik dacht zelf aan 50 euro. Hij is speciaal gemaakt voor mij in deze kleurstelling.
Vind je? Paars met bloemetjes? Kweet het niet zo goed. Misschien dat ik 'm gebruik als ik 'm de komende tijd niet verkoop, maar persoonlijk vind ik het meer voor een meisjequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:40 schreef Twinkly het volgende:
Die laatsteWat een mooie doek! Maar dat is toch best wel een jongensdoek?
Ik vind hem niet zo bloemerig eigenlijk, wel heel stijlvolquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:46 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Vind je? Paars met bloemetjes? Kweet het niet zo goed. Misschien dat ik 'm gebruik als ik 'm de komende tijd niet verkoop, maar persoonlijk vind ik het meer voor een meisje
Maar mooi issie wel ja. En hij was meteen uit de doos al heerlijk zacht![]()
Lillies is echt een SUPER fijne doek, met Zijde en Ramiequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:34 schreef Linda2205 het volgende:
En nou ik toch bezig ben.. met pijn in mn hart moeten mn roze draagdoekjes het schip verlaten. Ik draag Lotte zelden tot nooit meer en mn nog af te bakken mannetje krijgt stoere jongensdoeken.
Bij deze dus:
Didymos Eva maat 6. Goed ingedragen, lekker zacht. Ik vind het een hele fijne doek om te knopen, Lotte zat er vanaf dag 2 in en de laaste keer was 2 weken geleden om een slaapje te doen in de trein. Eventuele verdere ervaringen zijn hier op het forum ook te vinden, Eva is op reis geweest voor het draagdoekentopic. Oa. Miss_Sly, HuupHuup en Wickie hebben de doek geprobeerd.
[ afbeelding ]
Vraagprijs 80¤
Didymos Lilien Amethyst maat 6. Doek met ramie en zijde. Niet zo lang gebruikt, een half jaartje, maar toch is de doek erg zacht. Was een Limited Edition en is op dit moment niet te koop bij Didymos
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er wordt binnenshuis niet gerookt. We hebben een kat, maar die mag niet bij de doeken, verdwaalde haren echter niet uitgesloten. Doeken zijn naar mijn weten vrij van haaltjes en gebroken draden. Ze worden verkocht in de orginele verpakking incl. handleiding en instructiedvd. Duidelijkere foto's kunnen gemaakt worden
Ja, ik ga je nu beantwoordenquote:
Fijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:19 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb net de kleertjes op de post gedaan!
En binnen! Jelle heeft barbabob zelfd al aan, kan prima met dit weer (en lange mouwen romperquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:19 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb net de kleertjes op de post gedaan!
3¤ voor het broekje en 2¤ ps voor de hemdjes?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:43 schreef Ticootje het volgende:
Linda. Van maat 74, korte spijkerbroekje en de 2 hempjes geel en roze van mexx. Kost dat?
je mag wel eens wat strakker leren schrijvenquote:Op zondag 3 april 2011 15:04 schreef EilandjeOnline het volgende:
Ik heb handgemaakte kraamcadeaus - kettinghangers voor de moeder:
Roze Meisje ketting
[ afbeelding ]
Blauw Jongetje ketting
[ afbeelding ]
Ze zijn E12.95 per stuk als er interesse is
quote:Op zondag 3 april 2011 19:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je mag wel eens wat strakker leren schrijven
Het zijn jurkjes/tuniekjes. Uit mn hoofd 68, maar ik kijk het even voor je na jups, 68quote:Op zondag 3 april 2011 14:57 schreef kaatjejannie het volgende:
De 2 shirtjes bovenaan, welke maat is dat? 62 of 68?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 april 2011 20:44 schreef Pvoesss het volgende:
Ik deed heel erg goed mijn best om niet op die inkijk te letten maar dat is nog best lastig.Ik ben opzoek naar schoentjes/slofjes maatje rond de 4 a 5 maanden voor V.
En een zomerjasje maatje 104 voor de dame
Tis toch echt zoquote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef Ssserpente het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat jij mijn bh's past!
foto!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wil ik ze graag hebben!quote:Op zondag 3 april 2011 19:41 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Het zijn jurkjes/tuniekjes. Uit mn hoofd 68, maar ik kijk het even voor je na jups, 68
Heb leren slofjes van oxxy, zwart, maat s (9cm)quote:Op zondag 3 april 2011 20:44 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben opzoek naar schoentjes/slofjes maatje rond de 4 a 5 maanden voor V.
Wat wil je ervoor hebben? Denk dat hij voor mij ook te kort is, misschien wel met een RUBquote:Op maandag 4 april 2011 18:52 schreef Asyniur het volgende:
Didymos Tobi te koop. Maat 3 (van punt tot punt gemeten ongeveer 3.50m).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan er net een rucksack mee knopen.
[ afbeelding ]
Jelle paste met 7/8 weken al niet echt meer in de piep, dus is ook afhankelijk van gewicht van het kindje denk ikquote:Op maandag 4 april 2011 22:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heeft er iemand hier nog een puckababy te koop?
Mijn nicht heeft een onrustig baby'tje en wil het graag proberen met een puckababy.
Kindje is nu 10 weken, dus de piepversie denk ik?
Ik heb er wel 2, maar ik weet niet of het piep of mini is...quote:Op maandag 4 april 2011 22:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O oké, ik heb hier nooit de piep gehad, meteen de mini.
Dus dan is mijn nicht die ook nodig.
RUB moet makkelijk kunnen!quote:Op maandag 4 april 2011 22:32 schreef mrien het volgende:
[..]
Wat wil je ervoor hebben? Denk dat hij voor mij ook te kort is, misschien wel met een RUB
De piep heeft de rits aan de zijkant en de mini in het middenquote:Op maandag 4 april 2011 23:03 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik heb er wel 2, maar ik weet niet of het piep of mini is...
Als ik haar was maar dat ben ik natuurlijk nietquote:Op maandag 4 april 2011 22:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O oké, ik heb hier nooit de piep gehad, meteen de mini.
Dus dan is mijn nicht die ook nodig.
Nou, dat is niet helemaal waar. Als je een klein kindje in een mini stopt dan is de halsopening nog te groot. Het kindje kan dan het zakje inschieten en stikken. De kans is klein, maar toch.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:56 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Als ik haar was maar dat ben ik natuurlijk nietzou ook gelijk voor de mini gaan, anders moet je nichtje denk ik over een paar weken weer overstappen op een grotere (schiet natuurlijk niet op, zonde van het geld).
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:36 schreef Keshet het volgende:
Als je er zoals Jelle van Mrien als een rolmops inzit dan wordt het wel tijd om naar de mini over te stappen.![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:36 schreef Keshet het volgende:
Als je er zoals Jelle van Mrien als een rolmops inzit dan wordt het wel tijd om naar de mini over te stappen.![]()
Ik vond het ook zwaar lief!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan was ookal ruim voor de 12 weken over op de Mini en die was rond die periode niet heel groot. Hij had wél een enorm hoofd.
Ik vind het zo lief dat jij je Puckababy's telkens uitleent. Ik overweeg haast om een soort 'Puckababy op reis' te doen, nu ik er twee heb die ik niet gebruik.
Ik weet het niet precies meer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:23 schreef Vlindur het volgende:
De roze is van Ssserpente en de rest komen bij Karin vandaan volgens mij.
Hoeveel had je er gekregen? 4 of 5?![]()
Alleen de roze is een nieuwe met ritsen aan de zijkant, de rest waren oudere modellen.
De hele grote heeft Rienk nooit aangehad, we konden gelukkig toen over op de Puckabag![]()
Wat een wonderding is dat ook zeg, daar ben ik toch wel zo blij mee!
POEP!quote:Op woensdag 6 april 2011 13:09 schreef _Bar_ het volgende:
Tan is dat bruinepak set er nog maat 86?
Daar heb ik anders wel intresse in
mn zus had laatst mn nichtjes kast uitgeruimd.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:04 schreef Nijna het volgende:
Iemand nog leuk zomers meidenspul 92 of 104 in de aanbieding?
Super ! Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 6 april 2011 22:01 schreef Poppedein het volgende:
Ik heb nog wel wat dolphin queen, maar allemaal niet heel erg zomers. Ik zal van de week weer even wat online gooien!
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
mn zus had laatst mn nichtjes kast uitgeruimd.
gevraagd en ze heeft t een en ander. morgen eet k daar, dus dan neem k alles wel mee en zet k t op de foto
Heb je misschien een aan-foto van het zwarte jurkje met de roze bloemen? En wat is je richtprijs?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
Meisjesspul in de map 98/104/110 valt eigenlijk allemaal als een 104. Prijzen zijn richtprijzen, valt over te onderhandelen.
Staat er geen maat bij is het de andere maat die in de mapnaam staat.
Reactie graag via pm!
Jongens 62/68
Jongens 74/80
Meisjes 80/86
Meisjes 98/104/110
quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:48 schreef Nijna het volgende:
Sonnetje:
Uit de map met 104 heb ik wel belangstelling voor het jurkje met de vlinders
[ afbeelding ]
en het tuniekje
[ afbeelding ]
ja die heb ik nog. pmje wel even!
huup leuk heheel veel heeft ze al weggegeven, van de kleine maatjes
Zijn die nog beschikbaar?
Ik ga niet klikken, ik ga niet klikkenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
Meisjesspul in de map 98/104/110 valt eigenlijk allemaal als een 104. Prijzen zijn richtprijzen, valt over te onderhandelen.
Staat er geen maat bij is het de andere maat die in de mapnaam staat.
Reactie graag via pm!
Jongens 62/68
Jongens 74/80
Meisjes 80/86
Meisjes 98/104/110
Ik zou het idd niet doen want er zit leuk spul tussen terwijl ik mezelf een koopverbod had ingesteld wegens onze financiënquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik ga niet klikken, ik ga niet klikken
<op handen zitten gaat>
Is Hellendoorn eigenlijk wat voor kleinere kinderen, volgens mij niet he?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:19 schreef Asyniur het volgende:
kan ik iemand blij maken met een kortingsbon van avonturenpark hellendoorn?
50% korting op entreekaartje, smulpakket en spelletje voor max. 4 personen
anders gaat het bij het oud papier
welke leeftijd bedoel je?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:28 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Is Hellendoorn eigenlijk wat voor kleinere kinderen, volgens mij niet he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |