ok, bovenstaande tekst gewijzigd.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:10 schreef Claudia_x het volgende:
dolphinqueen: wat mij betreft heeft bodpa eerste keus. Ik ben wat vooruit aan het kopen, dus het heeft hier helemaal geen haast.
Ik, hoe ver ben je?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:38 schreef bitterend het volgende:
Heeft iemand zwangerschapskleding in goede staat? ik ben nu maat 44 met broeken....heb nog geen buik maar denk dat ik dan ongeveer XXL spul nodig zal hebben!
Valt volgens mij wel mee. Even een actiefoto zoeken hoorHier een paar actiefoto's, dan kan je zelf oordelen.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:39 schreef bodpa09 het volgende:
Dolphin queen, lijkt het zo of heeft de broek best wijde pijpen?
Foto's zijn gemaakt maar ik kan ff het kabeltje niet vinden, straks ff aan man vragen, vanavond staan ze er dan op!quote:
Ik heb nog een mooie Noppie spijkerbroek maat Lquote:Op maandag 28 maart 2011 14:38 schreef bitterend het volgende:
Heeft iemand zwangerschapskleding in goede staat? ik ben nu maat 44 met broeken....heb nog geen buik maar denk dat ik dan ongeveer XXL spul nodig zal hebben!
Shirts moeten bij mij strak zitten, dat gefladder vind ik niet fijn (mijn vetten 'verberg' ik met vestenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:44 schreef het-is-mij het volgende:
Jammer voor je ja, weet niet hoe je postuur is maar heb normaal xl vaak en deze zaten tot een week of 34 wat losjes, niet mega strak.
Hier een voorbeeld an het roze shirtje (31wkn)
[ afbeelding ]
ja ik; heeeeeel veel; maja heb het zelf nog nodig....quote:Op maandag 28 maart 2011 20:11 schreef Mevr_Mus het volgende:
Nu het toch over positiekleding gaat: zijn er misschien nog (lange) dames die iets in maat 38 of 40 hebben liggen?
Dies leukquote:Op maandag 28 maart 2011 20:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb hier nog een bodywarmer liggen in maat 86/92
Ik denk eerder een grote, Ik had geen maat 40 toen ik het droeg, eerder 44.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef Mevr_Mus het volgende:
Miss_sly, hoe valt dat rokje? Als een grote of als een kleine maat L?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |