Ja! Interesse in maat 98 meisjes zomerkleertjesquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:42 schreef Lenaatje het volgende:
Ik ben aan het opruimen en heb nog best wat kleding in maat 50-56 t/m 110-116. Zomer en winter. Is daar interesse voor? Dan gooi ik het hier nl. eerst neer.
Mrien hoe valt dat jasje? Echt een grote 80 zeg maar of wat kleiner? Ik vind hem erg leuk nl. maar als ie groot valt dan gaat Ninthe daat in verdrinken zeg maar.
Een en ander gereserveerd!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:54 schreef Troel het volgende:
Ik ben alle foto's aan het uploaden nu. Het is een behoorlijke lading, ook met kleinere maatjes.
Voor de mensen die interesse hebben: graag even een PM, dan krijg je de linkOndertussen zal ik proberen om alle bijschriften goed te krijgen, heb die functie nog niet echt gevonden
Oh, die is mooi Twinks! Maar ik weet pas maandag het geslacht en voor een meisje heb ik geen doeken meer nodig..quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:41 schreef Twinkly het volgende:
Niels is er wat te groot en sterk voor geworden, daarom bied ik mijn dunne zomerdraagdoek Calin Blue maat M (4,6 m = maat 6) aan. Ik heb hem zelf turquoise geverfd.
Ik zou er graag 35 euro voor willen hebben of willen ruilen met een andere draagdoek die geschikt is voor de zomer in maat 5 of 6.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jammer! maar 80 gaat echt nog veel te groot zijn ben ik bang!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ow sorry ik zie dat het een maat 80 is
Ja, het is een geweven doek. Hij is heel dun en luchtig geweven.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:28 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Oh, die is mooi Twinks! Maar ik weet pas maandag het geslacht en voor een meisje heb ik geen doeken meer nodig..
Hij is gewoon geweven toch? Geen rekbare?
Is hij fijn voor pasgeboren babys in de winter? een fijne beginners doek?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:32 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, het is een geweven doek. Hij is heel dun en luchtig geweven.
Of het een fijne beginnersdoek is weet ik eigenlijk niet, ik heb nog niet zo heel veel verschillende doeken gevoeld. Misschien dat Webkim of Macka daar meer over kan vertellen? Ik weet dat Freecell gek is op haar Calin Blue.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Is hij fijn voor pasgeboren babys in de winter? een fijne beginners doek?
Ik vind de prijs ook fijn trouwens
Oh, het is wel erg fijn allemaal hè![]()
Ik ga de vraag daar wel even stellenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:45 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Of het een fijne beginnersdoek is weet ik eigenlijk niet, ik heb nog niet zo heel veel verschillende doeken gevoeld. Misschien dat Webkim of Macka daar meer over kan vertellen? Ik weet dat Freecell gek is op haar Calin Blue.
Deze doek is voor ieder jaargetijde geschikt, maar specifiek voor de zomer. Voor in de winter binnen is het fijn dat je het niet te warm krijgt met zo'n warm kacheltje tegen je aan. Als je in de winter buiten gaat dragen moet je de baby wel een warm jasje aantrekken, want de doek is echt heel dun.
You did goooooooooooooood woman!quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:25 schreef Sorbootje het volgende:
Poppedein, B. is om.![]()
En daarna bewaar ik hem voor Huup.
Kun jezelf dingen invullen in de oei ik groeiboeken?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:21 schreef miss_sly het volgende:
Echt te klein, heel leuk met een rood shirtje/rompertje en bijvoorbeeld een gestreept maillotjeActiefoto op aanvraag
[
Oei ik groei 10 euro
Jij en je baby is van Moeders voor Moeders, mag weg voor verzendkosten
Oei ik groei Buik- en babygeheimen 5 euro
Je baby 10 euro
Geboorte van een moeder 4 euro
Alles vraagprijzen en exclusief verzenden of ophalen in Amsterdam.
Kom je binnenkort nog in je oude woonplaats?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:24 schreef miss_sly het volgende:
Is goed, Claudia, ik leg ze voor je apart!
f_r je kunt er idd zelf dingen in invullen, alleen heb ik dat nooit gedaan.
Ik ben wel geinteresseerd!quote:Op zondag 27 maart 2011 12:34 schreef dolphinqueen het volgende:
Iemand nog belang bij een rode jongens spijkerbroek maatje 92 ? Zo ja, dan maak ik er morgen even een foto van.
Hij is inmiddels al verkocht.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:05 schreef Ticootje het volgende:
Twinkly, ruilen tegen een Jim stahlblau maat 4??
Twinkly, ik heb een amazonas laguna en die vind ik ook heel fijn nu met dit weerquote:Op zondag 27 maart 2011 15:31 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Hij is inmiddels al verkocht.
Ik ben wel nog op zoek naar een vervangende zomerdoek in maat 5 of 6.
tuurlijk, regelmatig. En ik kan hem ook meegeven aan mijn ouders als die hier komen, dus hij komt sowieso wel daarquote:Op zondag 27 maart 2011 14:20 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Kom je binnenkort nog in je oude woonplaats?
dan heb ik wel interesse
Het zijn 2 verschillende boeken wat is het verschil er tussen?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
tuurlijk, regelmatig. En ik kan hem ook meegeven aan mijn ouders als die hier komen, dus hij komt sowieso wel daar
Ja hoor! Is jouw jongetje smal of wat meer gevuld?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:34 schreef dolphinqueen het volgende:
Iemand nog belang bij een rode jongens spijkerbroek maatje 92 ? Zo ja, dan maak ik er morgen even een foto van.
Ik doe ze gewoon allebei, kijk maar wat je met dat kleintje doet. Stond best wat interessants in, maar dat grote boek is echt fijn.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Het zijn 2 verschillende boeken wat is het verschil er tussen?
De een is tijdens de zwangerschap en de ander erna?
Ik heb eigenlijk vooral interesse in een boek waar ik specifiek de dingen na de bevalling in kwijt kan.
ok, bovenstaande tekst gewijzigd.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:10 schreef Claudia_x het volgende:
dolphinqueen: wat mij betreft heeft bodpa eerste keus. Ik ben wat vooruit aan het kopen, dus het heeft hier helemaal geen haast.
Ik, hoe ver ben je?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:38 schreef bitterend het volgende:
Heeft iemand zwangerschapskleding in goede staat? ik ben nu maat 44 met broeken....heb nog geen buik maar denk dat ik dan ongeveer XXL spul nodig zal hebben!
Valt volgens mij wel mee. Even een actiefoto zoeken hoorHier een paar actiefoto's, dan kan je zelf oordelen.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:39 schreef bodpa09 het volgende:
Dolphin queen, lijkt het zo of heeft de broek best wijde pijpen?
Foto's zijn gemaakt maar ik kan ff het kabeltje niet vinden, straks ff aan man vragen, vanavond staan ze er dan op!quote:
Ik heb nog een mooie Noppie spijkerbroek maat Lquote:Op maandag 28 maart 2011 14:38 schreef bitterend het volgende:
Heeft iemand zwangerschapskleding in goede staat? ik ben nu maat 44 met broeken....heb nog geen buik maar denk dat ik dan ongeveer XXL spul nodig zal hebben!
Shirts moeten bij mij strak zitten, dat gefladder vind ik niet fijn (mijn vetten 'verberg' ik met vestenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:44 schreef het-is-mij het volgende:
Jammer voor je ja, weet niet hoe je postuur is maar heb normaal xl vaak en deze zaten tot een week of 34 wat losjes, niet mega strak.
Hier een voorbeeld an het roze shirtje (31wkn)
[ afbeelding ]
ja ik; heeeeeel veel; maja heb het zelf nog nodig....quote:Op maandag 28 maart 2011 20:11 schreef Mevr_Mus het volgende:
Nu het toch over positiekleding gaat: zijn er misschien nog (lange) dames die iets in maat 38 of 40 hebben liggen?
Dies leukquote:Op maandag 28 maart 2011 20:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb hier nog een bodywarmer liggen in maat 86/92
Ik denk eerder een grote, Ik had geen maat 40 toen ik het droeg, eerder 44.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef Mevr_Mus het volgende:
Miss_sly, hoe valt dat rokje? Als een grote of als een kleine maat L?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |