Hmmm...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:12 schreef Fannetje het volgende:
Ik kom uit op 12.8 cm
Toch ook maar even een foto gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik heb nog wel een mooi houten traphekje, is in breedte verstelbaarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef becky27 het volgende:
Heeft er iemand nog een aantal traphekjes over voor een mooie prijs? De breedte die we zoeken is 100 cm, omgeving Den Haag, Delft, Rotterdam? Ik heb een baby die binnen no time (ok 2 minuten) boven zit als ik alles niet goed afsluit.
Ja!!!! Maat 80!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga zometeen een boel kleding online zetten, maat 74 en 80 van Ivan en 56 van Lena. Er zit ook wat unisexspul bij, zoals een skipakje voor de eerste (winter)maanden.
Dankjewel voor je mailtje !!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:02 schreef het-is-mij het volgende:
Sorry,had t idd niet in de gaten en daarna direct foon uit ivm flessentijd maar thx miss s
@dolphin,heb je gemaild.
Ik PM je even.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:44 schreef Vlindur het volgende:
De pyjama's en de 2 shirts met het rode en blauwe randje graag!
Wat wil je er voor hebben?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:50 schreef Poppedein het volgende:
Gods Claudia... Die ogen toch hè...ik moest moeite doen me op de kleertjes te concentreren!
bevestiging van je goede smaak?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:44 schreef Poppedein het volgende:
Ja dames kom... Wat heb ik nou aan jullie!
Ik heb dit jasje in maat 80quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:35 schreef dolphinqueen het volgende:
Erg leuk jasje zeg, maar 86 verzuipt ze nog echt in. Ze groeit nu langzamerhand naar de 80.
Bist 'n laiverd!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:37 schreef Poppedein het volgende:
![]()
Als je dan gewoon even een half jaartje wacht, heb je in ieder geval een enorme markt
Ik wil m ook echt rustig even vasthouden voor je hoor, dan je even rustig met m overlegt, no hurry!
Nee sorry, is te licht van kleur. Rosanne is al zo bleekjes. (ik ben niet kieskeurig hoor, lijkt alleen maar zoquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:38 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik heb dit jasje in maat 80
[ afbeelding ]
Valt niet mega groot geloof ik, gewoon normaal denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:42 schreef Lenaatje het volgende:
Ik ben aan het opruimen en heb nog best wat kleding in maat 50-56 t/m 110-116. Zomer en winter. Is daar interesse voor? Dan gooi ik het hier nl. eerst neer.
Mrien hoe valt dat jasje? Echt een grote 80 zeg maar of wat kleiner? Ik vind hem erg leuk nl. maar als ie groot valt dan gaat Ninthe daat in verdrinken zeg maar.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:12 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik ga nog maar eens kijken of ik mijn pakketten hier kwijt kom, verkoop alleen per pakket, want wil ook echt daadwerkelijk opgeruimd hebben hier (en die enkele truitjes en broekjes verkopen schiet niet op.):
Maat 50/56,
8 broekjes, 2 setjes, 4 jurkjes, 13 t-shirts, 1 rokje, 6 rompers, 3 maillots, 1 pyjama
Merken die in dit pakket zitten o.a. Feetje, Lief!, No Added Sugar, Name-It
In totaal dus 38 stuks, voor ¤30,00 excl. verzendkosten mag ie weg
Maat 62:
Hierin zitten:
4 jasjes, 4 broeken, 3 setjes, 2 rokjes, 5 jurkjes, 17 shirts (en niet op de foto, maar wel in het pakket: 2 wintermutsjes, 8 rompers, 2 pyjama's, 1 pyjamabroekje en 3 maillots)
In totaal 51 stuks, voor ¤50,00 excl verzendkosten worden ze aan de deur bezorgd. Goedkope merken zoals Wibra, Hema en Frendz, maar ook No Added Sugar, Lief! Name-It en Gymp
Maat 68:
54 stuks, te weten:
18 shirts, 2 setjes, 8 broekjes, 4 maillots, 3 zomermutsjes (maillots + mutsjes staan niet op de foto), 12 jurkjes en 3 rokjes. Hierin zitten gewoon Wibra spullen, maar ook Baby Barb, Bakkaboe, Lief!
Vraagprijs ¤40,00 excl. verzendkosten
(En Keshet heeft maat 74 al weggekaapt)
Ja! Interesse in maat 98 meisjes zomerkleertjesquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:42 schreef Lenaatje het volgende:
Ik ben aan het opruimen en heb nog best wat kleding in maat 50-56 t/m 110-116. Zomer en winter. Is daar interesse voor? Dan gooi ik het hier nl. eerst neer.
Mrien hoe valt dat jasje? Echt een grote 80 zeg maar of wat kleiner? Ik vind hem erg leuk nl. maar als ie groot valt dan gaat Ninthe daat in verdrinken zeg maar.
Een en ander gereserveerd!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:54 schreef Troel het volgende:
Ik ben alle foto's aan het uploaden nu. Het is een behoorlijke lading, ook met kleinere maatjes.
Voor de mensen die interesse hebben: graag even een PM, dan krijg je de linkOndertussen zal ik proberen om alle bijschriften goed te krijgen, heb die functie nog niet echt gevonden
Oh, die is mooi Twinks! Maar ik weet pas maandag het geslacht en voor een meisje heb ik geen doeken meer nodig..quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:41 schreef Twinkly het volgende:
Niels is er wat te groot en sterk voor geworden, daarom bied ik mijn dunne zomerdraagdoek Calin Blue maat M (4,6 m = maat 6) aan. Ik heb hem zelf turquoise geverfd.
Ik zou er graag 35 euro voor willen hebben of willen ruilen met een andere draagdoek die geschikt is voor de zomer in maat 5 of 6.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jammer! maar 80 gaat echt nog veel te groot zijn ben ik bang!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ow sorry ik zie dat het een maat 80 is
Ja, het is een geweven doek. Hij is heel dun en luchtig geweven.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:28 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Oh, die is mooi Twinks! Maar ik weet pas maandag het geslacht en voor een meisje heb ik geen doeken meer nodig..
Hij is gewoon geweven toch? Geen rekbare?
Is hij fijn voor pasgeboren babys in de winter? een fijne beginners doek?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:32 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, het is een geweven doek. Hij is heel dun en luchtig geweven.
Of het een fijne beginnersdoek is weet ik eigenlijk niet, ik heb nog niet zo heel veel verschillende doeken gevoeld. Misschien dat Webkim of Macka daar meer over kan vertellen? Ik weet dat Freecell gek is op haar Calin Blue.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Is hij fijn voor pasgeboren babys in de winter? een fijne beginners doek?
Ik vind de prijs ook fijn trouwens
Oh, het is wel erg fijn allemaal hè![]()
Ik ga de vraag daar wel even stellenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:45 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Of het een fijne beginnersdoek is weet ik eigenlijk niet, ik heb nog niet zo heel veel verschillende doeken gevoeld. Misschien dat Webkim of Macka daar meer over kan vertellen? Ik weet dat Freecell gek is op haar Calin Blue.
Deze doek is voor ieder jaargetijde geschikt, maar specifiek voor de zomer. Voor in de winter binnen is het fijn dat je het niet te warm krijgt met zo'n warm kacheltje tegen je aan. Als je in de winter buiten gaat dragen moet je de baby wel een warm jasje aantrekken, want de doek is echt heel dun.
You did goooooooooooooood woman!quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:25 schreef Sorbootje het volgende:
Poppedein, B. is om.![]()
En daarna bewaar ik hem voor Huup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |