Nou, gaat 'ie dan! Het is een heleboel spul, want ik bewaar niet veel voor Lena. Er zitten nog wat kleertjes tussen van Ivan in de kleine maten, maar het merendeel is maat 74-80. Ivan zat in de zomer in maat 74, dus er zitten bijvoorbeeld shirtjes met korte mouwen bij en luchtige zomerbroekjes die je vaak iets op kunt steken. Ik heb ook de kleinste kleertjes van Lena en de kleding met kleuren die haar niet staan erbij gezet!
Er staan geen prijzen bij omdat me dat te veel werk was, maar ga er maar vanuit dat het over het algemeen kleine prijsjes zijn (ongeveer 2 euro voor shirtjes en broekjes en iets meer voor vestjes, pakjes, bloesjes en dure merken). Er zit ook wat spul bij dat ik te verwassen vind om er geld voor te vragen en dat mag er gratis bij. Bij een wat grotere afname gaat de prijs vanzelfsprekend omlaag.
Let op! Alles staat in verschillende Picasa-albums:Ivan maat 56Ivan maat 62Ivan maat 68Ivan maat 74Ivan maat 80Lena maat 56Lena maat 62Een overzicht van wat er zoal bij zit:
![voorbeeld1.jpg]()
Dit broekje, lekker luchtig.
![voorbeeld2.jpg]()
Een wat pofferig vallend broekje met smalle pijpen en een brede band bovenin. De meningen waren erover verdeeld, maar ik vond het ontzettend schattig staan.
![voorbeeld3.jpg]()
Nog meer zomer! Shirtje met zonnebrillen.

![voorbeeld4.jpg]()
Dit vestje. Ik ben er nog steeds verliefd op.

![voorbeeld5.jpg]()
Ik houd niet zo van afbeeldingen op kleding, maar dit stond heel schattig.
![voorbeeld6.jpg]()
Zwembroekje! Is geloof ik maat 80-86 maar ik denk dat ik Ivan al met maat 74 erin had.
![voorbeeld8.jpg]()
Dit vestje, nog een favoriet.

Mijn lief wil het vestje niet bewaren voor Leentje.
![voorbeeld7.jpg]()
Ivan links, Lena rechts. Dit pak is het eerste wat we voor Ivan kochten, op vakantie in de Ardennen. Het is een pak voor net na de geboorte maar valt ruim. Ivan verzoop erin en Lena konden we bijna niet meer vinden.
![voorbeeld9.jpg]()
Tuniekje/jurkje van Kidscase van een soort badstof. Helaas is paars niet Lena's kleur.
![voorbeeld11.jpg]()
Hemapakje. Die hele unisexlijn was zo leuk! Er staat meer spul bij. De broekjes passen nog dus die heb ik nog niet in de aanbieding.
![voorbeeld12.jpg]()
Lief shirtje van de Hema. Is maat 62 maar valt klein.
Ik word zo melancholisch van die foto's van Ivan. Hij is echt geen baby meer.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.