Valt niet mega groot geloof ik, gewoon normaal denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:42 schreef Lenaatje het volgende:
Ik ben aan het opruimen en heb nog best wat kleding in maat 50-56 t/m 110-116. Zomer en winter. Is daar interesse voor? Dan gooi ik het hier nl. eerst neer.
Mrien hoe valt dat jasje? Echt een grote 80 zeg maar of wat kleiner? Ik vind hem erg leuk nl. maar als ie groot valt dan gaat Ninthe daat in verdrinken zeg maar.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:12 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik ga nog maar eens kijken of ik mijn pakketten hier kwijt kom, verkoop alleen per pakket, want wil ook echt daadwerkelijk opgeruimd hebben hier (en die enkele truitjes en broekjes verkopen schiet niet op.):
Maat 50/56,
8 broekjes, 2 setjes, 4 jurkjes, 13 t-shirts, 1 rokje, 6 rompers, 3 maillots, 1 pyjama
Merken die in dit pakket zitten o.a. Feetje, Lief!, No Added Sugar, Name-It
In totaal dus 38 stuks, voor ¤30,00 excl. verzendkosten mag ie weg
Maat 62:
Hierin zitten:
4 jasjes, 4 broeken, 3 setjes, 2 rokjes, 5 jurkjes, 17 shirts (en niet op de foto, maar wel in het pakket: 2 wintermutsjes, 8 rompers, 2 pyjama's, 1 pyjamabroekje en 3 maillots)
In totaal 51 stuks, voor ¤50,00 excl verzendkosten worden ze aan de deur bezorgd. Goedkope merken zoals Wibra, Hema en Frendz, maar ook No Added Sugar, Lief! Name-It en Gymp
Maat 68:
54 stuks, te weten:
18 shirts, 2 setjes, 8 broekjes, 4 maillots, 3 zomermutsjes (maillots + mutsjes staan niet op de foto), 12 jurkjes en 3 rokjes. Hierin zitten gewoon Wibra spullen, maar ook Baby Barb, Bakkaboe, Lief!
Vraagprijs ¤40,00 excl. verzendkosten
(En Keshet heeft maat 74 al weggekaapt)
Ja! Interesse in maat 98 meisjes zomerkleertjesquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:42 schreef Lenaatje het volgende:
Ik ben aan het opruimen en heb nog best wat kleding in maat 50-56 t/m 110-116. Zomer en winter. Is daar interesse voor? Dan gooi ik het hier nl. eerst neer.
Mrien hoe valt dat jasje? Echt een grote 80 zeg maar of wat kleiner? Ik vind hem erg leuk nl. maar als ie groot valt dan gaat Ninthe daat in verdrinken zeg maar.
Een en ander gereserveerd!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:54 schreef Troel het volgende:
Ik ben alle foto's aan het uploaden nu. Het is een behoorlijke lading, ook met kleinere maatjes.
Voor de mensen die interesse hebben: graag even een PM, dan krijg je de linkOndertussen zal ik proberen om alle bijschriften goed te krijgen, heb die functie nog niet echt gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |