Lillies is echt een SUPER fijne doek, met Zijde en Ramiequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:34 schreef Linda2205 het volgende:
En nou ik toch bezig ben.. met pijn in mn hart moeten mn roze draagdoekjes het schip verlaten. Ik draag Lotte zelden tot nooit meer en mn nog af te bakken mannetje krijgt stoere jongensdoeken.
Bij deze dus:
Didymos Eva maat 6. Goed ingedragen, lekker zacht. Ik vind het een hele fijne doek om te knopen, Lotte zat er vanaf dag 2 in en de laaste keer was 2 weken geleden om een slaapje te doen in de trein. Eventuele verdere ervaringen zijn hier op het forum ook te vinden, Eva is op reis geweest voor het draagdoekentopic. Oa. Miss_Sly, HuupHuup en Wickie hebben de doek geprobeerd.
[ afbeelding ]
Vraagprijs 80¤
Didymos Lilien Amethyst maat 6. Doek met ramie en zijde. Niet zo lang gebruikt, een half jaartje, maar toch is de doek erg zacht. Was een Limited Edition en is op dit moment niet te koop bij Didymos
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er wordt binnenshuis niet gerookt. We hebben een kat, maar die mag niet bij de doeken, verdwaalde haren echter niet uitgesloten. Doeken zijn naar mijn weten vrij van haaltjes en gebroken draden. Ze worden verkocht in de orginele verpakking incl. handleiding en instructiedvd. Duidelijkere foto's kunnen gemaakt worden

Ja, ik ga je nu beantwoordenquote:

Fijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:19 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb net de kleertjes op de post gedaan!

En binnen! Jelle heeft barbabob zelfd al aan, kan prima met dit weer (en lange mouwen romperquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:19 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb net de kleertjes op de post gedaan!

3¤ voor het broekje en 2¤ ps voor de hemdjes?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:43 schreef Ticootje het volgende:
Linda. Van maat 74, korte spijkerbroekje en de 2 hempjes geel en roze van mexx. Kost dat?

je mag wel eens wat strakker leren schrijvenquote:Op zondag 3 april 2011 15:04 schreef EilandjeOnline het volgende:
Ik heb handgemaakte kraamcadeaus - kettinghangers voor de moeder:
Roze Meisje ketting
[ afbeelding ]
Blauw Jongetje ketting
[ afbeelding ]
Ze zijn E12.95 per stuk als er interesse is

quote:Op zondag 3 april 2011 19:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je mag wel eens wat strakker leren schrijven

Het zijn jurkjes/tuniekjes. Uit mn hoofd 68, maar ik kijk het even voor je na jups, 68quote:Op zondag 3 april 2011 14:57 schreef kaatjejannie het volgende:
De 2 shirtjes bovenaan, welke maat is dat? 62 of 68?
[ afbeelding ]

quote:Op zondag 3 april 2011 20:44 schreef Pvoesss het volgende:
Ik deed heel erg goed mijn best om niet op die inkijk te letten maar dat is nog best lastig.Ik ben opzoek naar schoentjes/slofjes maatje rond de 4 a 5 maanden voor V.
En een zomerjasje maatje 104 voor de dame

Tis toch echt zoquote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef Ssserpente het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat jij mijn bh's past!

foto!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dan wil ik ze graag hebben!quote:Op zondag 3 april 2011 19:41 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Het zijn jurkjes/tuniekjes. Uit mn hoofd 68, maar ik kijk het even voor je na jups, 68

Heb leren slofjes van oxxy, zwart, maat s (9cm)quote:Op zondag 3 april 2011 20:44 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben opzoek naar schoentjes/slofjes maatje rond de 4 a 5 maanden voor V.

Wat wil je ervoor hebben? Denk dat hij voor mij ook te kort is, misschien wel met een RUBquote:Op maandag 4 april 2011 18:52 schreef Asyniur het volgende:
Didymos Tobi te koop. Maat 3 (van punt tot punt gemeten ongeveer 3.50m).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan er net een rucksack mee knopen.
[ afbeelding ]

Jelle paste met 7/8 weken al niet echt meer in de piep, dus is ook afhankelijk van gewicht van het kindje denk ikquote:Op maandag 4 april 2011 22:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heeft er iemand hier nog een puckababy te koop?
Mijn nicht heeft een onrustig baby'tje en wil het graag proberen met een puckababy.
Kindje is nu 10 weken, dus de piepversie denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |