Oké, opruiming hier

Het welbekende Ikeakleed: piepjes doen het niet meer door het wassen en het spiegeltje is wat kreukelig, verder nog heel goed en heeeeerlijk zacht

- 10 euro
Hema zomerslaapzakken 68-80, de blauwe is tricot, de andere wat dun katoen; gebruikt maar echt nog wel geschikt voor een tweede ronde - bij elkaar 10 euro Gereserveerd voor Kaatjejannie
Maat 74 van de HM, nog heel mooi - 2,50 euro
Gereserveerd voor Fannetje![hmpak74.jpg]()
Maat 74 Hemashirt - 2 euro
![hema74.jpg]()
Maat 74-80: Nog zeer mooi rompertje van rainbowbabies - 2 euro
![rbb7480.jpg]()
Maat 9-12 maanden - Adidas fleecevest - 4,50
Vier dure Scandinavische merken,vandaar de prijs, maar het is echt kwaliteit, want ze zijn bijna allemaal (behalve moonkids) nog als nieuw:Maat 80, IdaT.dk dun tricot pak met aapjes, geschikt als pyjama, maar Elyas droeg het gewoon overdag (fijn in de draagdoek
) - 10 euroGereserveerd voor Fannetje
Maat 80 - Zomerpakje van Ej Sikke Lej ook nog als nieuw en zooooo leuk, gaat met pijn in mijn hart weg: Gereserveerd voor Mrien
Maat 86 - Voor liefhebbers van Retro
set van moonkids, niet al te dik, dus ideaal voor de lente of koudere zomerdagen: Dit setje is wel duidelijk gedragen, maar daar heb ik de prijs op aangepast: bij elkaar 12 euroGereserveerd voor _Bar_![moonkids86.jpg]()
maat 86-92 Snoozy - blijft zo mooi in de was, met handige omkeerbare voetjes, dus heel lang door te dragen - 10 euro
![snoozy8692.jpg]()
Maat 86 - Ribbroekje van HM, valt ruim bij de boord dus Elyas heeft het nooit gedragen: 3 euro
![hmbroek86.jpg]()
Maat 86 - Shirt HM Valt vrij krap (meer meisjesmodel) dus ook weinig gedragen - 2,50
Liefhebbers van Goodmoodkids opgelet! maat 86-92 Drie jumpsuits van GMK met een paarse romper die leuk onder de rode en de groene staat; de rode heeft helaas vetvlekken (labello meegewassen, dit wordt, weet ik uit ervaring minder na vaker wassen, prijs is aangepast hierop; op de foto lijkt het wel erger dan in het echt) de rode heeft een strijkapplicatie van een robot, maar is zeker niet jongensachtig vind ik. Het geheel is van de kwaliteit zoals bekend van GMK, maar het is wel duidelijk gedragen.
![gmk8692.jpg]()
Het liefst weg als set voor 15 euro en anders blauwe jumpsuit met lange mouw 5 euro, rode met app. en korte mouw 3,50, groen met korte mouw 5 euro en romper 2 euro.
Alles is excl. verzenden maar mag gehaald wordenBij vragen, interesse of niet eens zijn met de prijs, graag PM
[ Bericht 0% gewijzigd door Tan op 06-04-2011 19:23:05 ]