Ik hoop van niet voor je want dan komt ie vast in e.o.a. rariteitenkabinet of freakshow terecht.quote:
"De wereld" bedoel jequote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik hoop van niet voor je want dan komt ie vast in e.o.a. rariteitenkabinet of freakshow terecht.
Dat eeuwige lastig vallen van iedereen met dat zinloze gemiep over die koters is zeker wel netjes? Op Facebook mik ik ook iedereen er af die als profielfoto een foto van zijn/haar koter heeft.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:48 schreef Grijsmuisje het volgende:
Op het moment dat iemand dolenthousiast is en ontzettend blij ergens mee, ga je niet lopen zeiken over datgene, maar gun je hem die blijdschap.
Discussie kan evt later nog, maar dat is gewoon niet netjes op zon moment, wat je er verder zelf ook van vindt.
Ik was niet aan het zeiken, ik probeerde te nuanceren, laat mensen in hun waarde, óók als ze praten over iets wat Jou niet interesseert.
Bij de EO hebben ze zo'n programma, Moraalridders.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:48 schreef Grijsmuisje het volgende:
Op het moment dat iemand dolenthousiast is en ontzettend blij ergens mee, ga je niet lopen zeiken over datgene, maar gun je hem die blijdschap.
Discussie kan evt later nog, maar dat is gewoon niet netjes op zon moment, wat je er verder zelf ook van vindt.
Ik was niet aan het zeiken, ik probeerde te nuanceren, laat mensen in hun waarde, óók als ze praten over iets wat Jou niet interesseert.
Dat kan overal om gaan. Van een concertkaartje dat iemand gekocht heeft tot een iPad waar de rest geen kut om geeftquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat eeuwige lastig vallen van iedereen met dat zinloze gemiep over die koters is zeker wel netjes? Op Facebook mik ik ook iedereen er af die als profielfoto een foto van zijn/haar koter heeft.Dat zal ze leren!
Waarom moet ik blij zijn voor iemand, terwijl ik zelf van mening ben dat het een ontzettend vervelend iets is?? Leg mij dat eens uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:48 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik vind eigenlijk dat je best wel ergens over mag praten wat jou interesseert. Maar draaf niet doorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij de EO hebben ze zo'n programma, Moraalridders.
Kom op zeg, dit is ten eerste een forum dus hoe iemand over iets denkt, dat mag diegene gewoon posten. Daarnaast is het hier al algemeen bekend dat babs niks met voortplanten heeft, en dan is het ook ergens wel vreemd van die collega dat hij juist tegen hem daar een verhaal over begint. Ik praat ook niet over technofeestjes met mensen die alleen maar naar hiphop luisteren, dat geld niet anders voor mensen met en mensen zonder kinderen.
ja, dat heb ik mezelf ook aangeleerd hoor, die mensen heb je toch niets meer te meldenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat eeuwige lastig vallen van iedereen met dat zinloze gemiep over die koters is zeker wel netjes? Op Facebook mik ik ook iedereen er af die als profielfoto een foto van zijn/haar koter heeft.Dat zal ze leren!
Vind ze niet echt lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:53 schreef Tally het volgende:
Die chips he.. Joppie kweenie wat ik er nou van moet vinden.
Die vond ik dus de minste van de drie eigenlijk. Die Babi Pangang waren echt mijn favorietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:53 schreef Tally het volgende:
Die chips he.. Joppie kweenie wat ik er nou van moet vinden.
Ze zijn "verder".quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat heb ik mezelf ook aangeleerd hoor, die mensen heb je toch niets meer te melden.
Ja, ver heenquote:
Bijna he, bijnaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ver heen.
het moet toch verdomme ook anders kunnen? ouders die wel normaal tegen hun koter aankijken, gewoon wel met liefde natuurlijk, maar zonder debiel gedweep.
Ik zou echt bijna koters nemen om het goeie voorbeeld te geven.
Mja.. Echt lekker vind ik um niet.. maar vies eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die vond ik dus de minste van de drie eigenlijk. Die Babi Pangang waren echt mijn favoriet
ja, het moet niet te gek wordenquote:
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:55 schreef HeatWave het volgende:
linkje?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:56 schreef Tally het volgende:
Van de week was het trouwens best leuk in OUD
Hormoonbommen die ruzie maken over een naam
Oh fantastischquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:56 schreef Tally het volgende:
Van de week was het trouwens best leuk in OUD
Hormoonbommen die ruzie maken over een naam
Weet je hoe snel dat daar gaatquote:
De 1 had een naam in het namentopic gepost. En de ander was bevallen en had haar baby die naam gegeven. Hok was te kleinquote:
Mijn moeder was eigenlijk op dat gebied wel een lichtend voorbeeld.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ver heen.
het moet toch verdomme ook anders kunnen? ouders die wel normaal tegen hun koter aankijken, gewoon wel met liefde natuurlijk, maar zonder debiel gedweep.
ik zei:gun hem zijn blijdschap. En dat vind ik altijd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom moet ik blij zijn voor iemand, terwijl ik zelf van mening ben dat het een ontzettend vervelend iets is?? Leg mij dat eens uit.
Moet ik soms ook heel blij zijn als ik verliefd ben op iemand en iemand anders krijgt een relatie met haar?
Moet ik soms ook heel blij zijn als ik een 1 op 1 hardloopwedstrijd verlies, omdat die andere blij is met zijn winst?
Ik laat mensen meer in hun waarde dan dat je nu hoort van mij, ik hou al heel veel mijn klep dicht, juist om ze in hun waarde te laten, maar soms kies ik voor mijzelf, voor mijn eigen denkbeelden, mijn eigen ideeen. Je wil niet weten hoe vaak ik me in hou. Ik hou me wel in. Maar omgekeerd heb ik me maar te vormen naar andermans ideeen. Altijd.
Lekker humeurtje vandaag he.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn moeder was eigenlijk op dat gebied wel een lichtend voorbeeld.
Jammer dat ze het in de afrondende fase alleen zo debiel aanpakte.
Daar is soms ook ruzie jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:01 schreef stbabylon het volgende:
Kindernamen #91
Die namenOMG, skrikkelijk
ik ken echt vrij veel ouders, maar maar heel weinig die zó erg zijn hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ver heen.
Blijdschap heeft bij jou voorrang. Goed, dat mag jij zo vinden. Ik vind dat niet. Blijbaar mag ik dat niet vinden van jou. Nuance...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:00 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik zei:gun hem zijn blijdschap. En dat vind ik altijd.
Mag je t zelf kut vinden wat je wil.
Inhouden is goed.
Vind je het ergens niet logisch dat je je aan móet passen als je heel erg afwijkende denkbeelden hebt? Dat is eigenlijk heel erg logisch, je mag je mening in een discussie meestal wel geven, maar niet zomaar en in n discussie heb je ook mensen tegen je, dat is n discussie.
Ik vind het altijd prettig als ik n beetje nuance en begrip kan tonen/voelen, zo zit ik in elkaar, ook niet altijd handig.
Zeker niet omdat ik dingen nuance die voor veel mensen niet te nuanceren zijn.
Dat maakt dat ik net als jij vaak mn mening voor me houd en dat stoort me soms ook. Maar meestal vind ik t geen probleem.
ik wilde ophouden, maar dat accepteerde kluts nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
Kan Grijsmuisje nog steeds niet accepteren dat sommige mensen niet zitten te wachten op kledderverhalen?
Misschien omdat het jouw niet zo irriteert valt het je niet opquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:02 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik ken echt vrij veel ouders, maar maar heel weinig die zó erg zijn hoor
Eentje zei ik al, de andere zijn heel normaal, waar halen jullie ze vandaan?
't Schijntquote:
Jullie hebben blijkbaar niet door dat het vorige onderwerp al 5 pagina's gaat over iemand die enthiousiast is over zijn kinderen. Ik heb hier niemand over kinderen horen praten hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijdschap heeft bij jou voorrang. Goed, dat mag jij zo vinden. Ik vind dat niet. Blijbaar mag ik dat niet vinden van jou. Nuance...
Wel onorigineel, net als mijn naamquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:03 schreef stbabylon het volgende:
Chinook *proest*
Ja, ik heb mijn dochter naar een helikopter vernoemd, vond ik wel tof
Deze is dan wel weer tof:
Jasper (3)
Echt zieligquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:01 schreef stbabylon het volgende:
Kindernamen #91
Die namenOMG, skrikkelijk
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijdschap heeft bij jou voorrang. Goed, dat mag jij zo vinden. Ik vind dat niet. Blijbaar mag ik dat niet vinden van jou. Nuance...
Jezus man, ik vind je gewoon een zeur. Accepteer jíj dat nou gewoon.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:03 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik wilde ophouden, maar dat accepteerde kluts niet
Wie ben je en waar bemoei je je mee als je niet eens weet hoe dit begon (en wie het begon...).quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:04 schreef again1928 het volgende:
[..]
Jullie hebben blijkbaar niet door dat het vorige onderwerp al 5 pagina's gaat over iemand die enthiousiast is over zijn kinderen. Ik heb hier niemand over kinderen horen praten hoor.
Alleen eindeloos gezeik van hoeveel mensen het haten als iemand enthiousiast verteld over zijn kinderen.
Het is familiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:02 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik ken echt vrij veel ouders, maar maar heel weinig die zó erg zijn hoor
Eentje zei ik al, de andere zijn heel normaal, waar halen jullie ze vandaan?
En wie de fuck ben jij?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:04 schreef again1928 het volgende:
[..]
Jullie hebben blijkbaar niet door dat het vorige onderwerp al 5 pagina's gaat over iemand die enthiousiast is over zijn kinderen. Ik heb hier niemand over kinderen horen praten hoor.
Alleen eindeloos gezeik van hoeveel mensen het haten als iemand enthiousiast verteld over zijn kinderen.
Niet allemaal gaan afkraken hequote:
Je weet dat ik die ook afkraak als ik het niks vindquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet allemaal gaan afkraken heWant die van ons staat er ook tussen
Kajira Alicia Cosette?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet allemaal gaan afkraken heWant die van ons staat er ook tussen
òf andersom, dat mensen erop letten en dat het daarom lijkt of t alleen nog daarover gaatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien omdat het jouw niet zo irriteert valt het je niet op
En je weet dat het mij niet interesseertquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je weet dat ik die ook afkraak als ik het niks vind
Ja iddquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:07 schreef Samzz het volgende:
De kledder van de buren kwam net vragen of ik buiten kom spelenIk was net drie minuten thuis. Wat denkt het kind wel niet zeg
Bron, dan ga ik dr mailenquote:
En daarom kunnen we het nu tegenwoordig weer zo goed met elkaar vindenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:08 schreef Tally het volgende:
[..]
En je weet dat het mij niet interesseert
wikipedia: Double Date was een zangduo bestaande uit de een-eiige tweelingzusjes Barbara en Isabelle Kuylenburg (geboren op 22 maart 1980 in Amsterdam). Het duo is vooral bekend van hun uitvoering tijdens de finaleronde van het Nationale Songfestival in 1999.quote:
Je hebt blijkbaar geen idee in wat voor discussie je je mengt anders.quote:
Vind ik fijn om te horen (en ja ik heb het al een aantal keer gehoord).quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En daarom kunnen we het nu tegenwoordig weer zo goed met elkaar vinden
(zeker omdat je weet dat ik ondanks alles wat ik hier zeg ik wel blij ben VOOR jou)
Tnx, mailtje is eruitquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
wikipedia: Double Date was een zangduo bestaande uit de een-eiige tweelingzusjes Barbara en Isabelle Kuylenburg (geboren op 22 maart 1980 in Amsterdam). Het duo is vooral bekend van hun uitvoering tijdens de finaleronde van het Nationale Songfestival in 1999.
Ik vind de vraag nogal vreemd ik geef aan dat het al 5 pagina's ergens anders over gaat en vervolgens gaat iemand een ander lid hier gewoon een zeur noemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want je opmerking slaat als een tang op een varken.
Ik vraag me voornamelijk af waarom jij je zo geroepen voelt om je out of the blue ergens in te mengen waarvan je niets afweetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:12 schreef again1928 het volgende:
[..]
Ik vind de vraag nogal vreemd ik geef aan dat het al 5 pagina's ergens anders over gaat en vervolgens gaat iemand een ander lid hier gewoon een zeur noemen.
Ik keek toevallig naar haar signature en daar staat "unstable volatile dangerous" dus..
Ik weet niet hoor?
quote:
Ik wilde even zoeken waar de naam die we bedacht hadden vandaan komt maar dat kan ik niet vindenquote:
ierse namen zijn ook mooi maar dat is zo'n gekloot met spellingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wilde even zoeken waar de naam die we bedacht hadden vandaan komt maar dat kan ik niet vinden
Welke naam heb je nu bedacht? Of wil je dat nog steeds niet zeggen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wilde even zoeken waar de naam die we bedacht hadden vandaan komt maar dat kan ik niet vinden
Ten eerste waren het geen 5 pagina's, ten tweede was waar het om begon iets wat van mij en niet van babs af kwam, en het daadwerkelijke geouwehoer over of het politiek correct is om niet zoveel met koters te hebben, dát duurt nu al meerdere pagina's.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:12 schreef again1928 het volgende:
[..]
Ik vind de vraag nogal vreemd ik geef aan dat het al 5 pagina's ergens anders over gaat en vervolgens gaat iemand een ander lid hier gewoon een zeur noemen.
Ik keek toevallig naar haar signature en daar staat "unstable volatile dangerous" dus..
Ik weet niet hoor?
Spank Mequote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:14 schreef Samzz het volgende:
Mijn ouders wilden me eerst Sanne Myrthe noemen. Je kan je voorstellen hoe dat in de afkorting staat
Dat zijn mijn initialen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ouders wilden me eerst Sanne Myrthe noemen. Je kan je voorstellen hoe dat in de afkorting staat
Ik wil even zeggen dat ik mensen die constant afgeven op ouders die over kinderen praten nogal irritant vind!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vraag me voornamelijk af waarom jij je zo geroepen voelt om je out of the blue ergens in te mengen waarvan je niets afweet.
Kan je nagaan wat voor associaties dat oproeptquote:
Ja? Mijn pa en ma hebben het om de S.M. zeg maar, gelaten. Wel jammer, want Myrthe is mooier dan mijn huidige tweede naam.quote:
Ik vind ook wel eens iets irritant.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:16 schreef again1928 het volgende:
[..]
Ik wil even zeggen dat ik mensen die constant afgeven op ouders die over kinderen praten nogal irritant vind!
Gewoon even switch van onderwerp![]()
Lijkt me wel interessant, ik heb namelijk nooit echt veel mensen horen praten over kinderen.
Maar daarom snap ik niet waar het gezever zo over gaat. Het is 1 mail van iemand waar het nou al pagina's over gaat, en nu ook in het volgende onderwerp.
Nog 2 en halve week!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke naam heb je nu bedacht? Of wil je dat nog steeds niet zeggen?
Denk dat de meeste mensen niet meteen zo denken als ze S.M. zien staan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat voor associaties dat oproept
[..]
Ja? Mijn pa en ma hebben het om de S.M. zeg maar, gelaten. Wel jammer, want Myrthe is mooier dan mijn huidige tweede naam.
Nu maak je ons natuurlijk nieuwsgierigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:16 schreef Samzz het volgende:
Ja? Mijn pa en ma hebben het om de S.M. zeg maar, gelaten. Wel jammer, want Myrthe is mooier dan mijn huidige tweede naam.
Het volgende onderwerp? Het topic was dicht, we gaan gewoon doorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:16 schreef again1928 het volgende:
[..]
Ik wil even zeggen dat ik mensen die constant afgeven op ouders die over kinderen praten nogal irritant vind!
Lijkt me wel interessant, ik heb namelijk nooit echt veel mensen horen praten over kinderen.
Maar daarom snap ik niet waar het gezever zo over gaat. Het is 1 mail van iemand waar het nou al pagina's over gaat, en nu ook in het volgende onderwerp.
Het is dan ook niet te hopen dat haar tweede naam nu ook met een S begint, dan zijn ze hun doel behoorlijk voorbij geschotenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat de meeste mensen niet meteen zo denken als ze S.M. zien staan.
Mijn pa en ma dachten blijkbaar van welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat de meeste mensen niet meteen zo denken als ze S.M. zien staan.
Ik vind dat nog wel grappig, eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nu maak je ons natuurlijk nieuwsgierig
Wat ik ook altijd bijzonder vind zijn mensen die hun kind een naam geven die je net ff anders spelt, maar waar je niet van hoort. Thom i.p.v. Tom en Angeliek i.p.v. Angelique.
Nou jaquote:
Nee, da's een C.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is dan ook niet te hopen dat haar tweede naam nu ook met een S begint, dan zijn ze hun doel behoorlijk voorbij geschoten
Te langzaamquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SpannendGaat best snel ineens, of niet?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:19 schreef missbehavin het volgende:
Oeh stomme winkel stuurt me gewoon de verkeerde schoenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*rent*
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*rent*Zijn hele hoge hakken, pas maar op
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Doe dat dan op een normale manier.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:16 schreef again1928 het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig als je het toch nog elke keer moet spellen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat nog wel grappig, eigenlijk.
Denk niet dat je hem op hakken kan bij houdenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zijn hele hoge hakken, pas maar op
Volgende topic?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het volgende onderwerp? Het topic was dicht, we gaan gewoon door
Ik sla 'm ermeequote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk niet dat je hem op hakken kan bij houden
Dat hebben mijn ouders bij mijn zus gedaan. Ze heet Manon en haar tweede naam zou Simone worden. M.S. was de ziekte die mijn oma had, dus dat was niet zo gepast. Dus nu heet mijn zus gewoon Manon en ik heet Anouk Simone. A.S. is ook geen geweldig afkorting, maar geen rare andere associaties iig.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:16 schreef Samzz het volgende:
Ik moet mijn achternaam sowieso altijd spellen, dus ik ben er wel aan gewend.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig als je het toch nog elke keer moet spellen.
Maar ja, mijn ouders dachten mij ook een bijzondere naam te geven. Met als resultaat dat ik het voortdurend aan het spellen ben...Ze hadden me ook gewoon Simon mogen noemen ofzo, maar nee hoor.
Kleine man heeft een dubbele achternaam, waarvan een helft scandinavisch is, ik moet het altijd spellen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet mijn achternaam sowieso altijd spellen, dus ik ben er wel aan gewend.
Dan is M.S. wel beladen inderdaad. Zelf let ik nooit zo op afkortingen die namen maken. Ik vind de associatie bij S.M. ook behoorlijk ver gezocht, maar goed. Niks meer aan te veranderen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat hebben mijn ouders bij mijn zus gedaan. Ze heet Manon en haar tweede naam zou Simone worden. M.S. was de ziekte die mijn oma had, dus dat was niet zo gepast. Dus nu heet mijn zus gewoon Manon en ik heet Anouk Simone. A.S. is ook geen geweldig afkorting, maar geen rare andere associaties iig.
Maar een achternaam kan je dan ook niet kiezen. Achternaam van Franse origine trouwens? Want daarmee zit ik ook altijd te gokken over hoe je het spellen moet als ik er weer eentje hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet mijn achternaam sowieso altijd spellen, dus ik ben er wel aan gewend.
Mijn moeder heeft W.C. als voorletters.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is M.S. wel beladen inderdaad. Zelf let ik nooit zo op afkortingen die namen maken. Ik vind de associatie bij S.M. ook behoorlijk ver gezocht, maar goed. Niks meer aan te veranderen.
Als dat zou mogenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:22 schreef Q. het volgende:
Mocht ik ooit een kind krijgen (god verhoede) dan gaat hij/zij/het Grolsch heten.
Daaromquote:
Die van mij gaat Heineken heten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:22 schreef Q. het volgende:
Mocht ik ooit een kind krijgen (god verhoede) dan gaat hij/zij/het Grolsch heten.
Gevalletje "niet over nagedacht"quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft W.C. als voorletters.
Nee, gewoon oer-Twents. Maar goed, het blijft moeilijk blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar een achternaam kan je dan ook niet kiezen. Achternaam van Franse origine trouwens? Want daarmee zit ik ook altijd te gokken over hoe je het spellen moet als ik er weer eentje hoor
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft W.C. als voorletters.
Nou Q, nu gaat het helemaal nooit wat worden tussen ons.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:22 schreef Q. het volgende:
Je hoort het nog van me, mits ik het overleefquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ben met veel dingen geslagen maar een hak nog nooit.
Daar ging mijn laatste kans.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou Q, nu gaat het helemaal nooit wat worden tussen ons.
Ze heeft 2 broers die tweeling zijn, maar dat wisten ze niet.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze heeft 2 broers die tweeling zijn, maar dat wisten ze niet.
Die heten dus Cornelis Pieter en Pieter Cornelis.
Ik zou er niet op rekenenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hoort het nog van me, mits ik het overleef
Dat is bij mijn schoonfamilie ook zo erg.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze heeft 2 broers die tweeling zijn, maar dat wisten ze niet.
Die heten dus Cornelis Pieter en Pieter Cornelis.
Deal.quote:
Het ging al 5 pagina's over blij zijn of niet voor iemand die net bevalt is (of familie/vrienden van diegene), als je goed had opgelet, had je dat ook gezien bij mijn originele post daarover. Daarbij mis je zo'n 8 maanden met andere gesprekken daarover. En dan nog kom je hier binnen en doe je alsof wij malle pietje zijn. Ik weet niet hoor, maar wie de neuk ben je!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:12 schreef again1928 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor?
Precies, het zijn zware tijden, alle beetjes zijn meegenomen.quote:
Soms he babs, begin ik haast een beetje van je te houden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het ging al 5 pagina's over blij zijn of niet voor iemand die net bevalt is (of familie/vrienden van diegene), als je goed had opgelet, had je dat ook gezien bij mijn originele post daarover. Daarbij mis je zo'n 8 maanden met andere gesprekken daarover. En dan nog kom je hier binnen en doe je alsof wij malle pietje zijn. Ik weet niet hoor, maar wie de neuk ben je!
Dus als ik lastige klanten heb die moeten verdwijnen kan ik ze doorsturen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies, het zijn zware tijden, alle beetjes zijn meegenomen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies, het zijn zware tijden, alle beetjes zijn meegenomen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als ik lastige klanten heb die moeten verdwijnen kan ik ze doorsturen?
Uhuh, scharminkelquote:
Klinkt wel heel tofquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:27 schreef Kluts het volgende:
The Sims Medieval gedownload. Ben benieuwd of dat wat is.
Dan maak je maar zin.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:29 schreef Tally het volgende:
Ik heb hongerMaar ik moet groenten eten
En daar heb ik geen zin in
Moet de eerste wel een jongetje zijn. Anders geven we 'r gewoon weg.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Deal.![]()
Nu moeten we er wel twee gaan maken hè? Zullen we alvast gaan oefenen?.
Dat krijg ik zo ook te horen als ik tegen mijn wederhelft zeg dat ik ut nie motquote:
Lijkt me duidelijk danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat krijg ik zo ook te horen als ik tegen mijn wederhelft zeg dat ik ut nie mot
Ik had Sims3 voor PC gedownload (heb 't nu op mijn Wii en iPhone) maar ik kreeg het niet geïnstalleerd, verder nog geen andere versie geprobeerd...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:27 schreef Kluts het volgende:
The Sims Medieval gedownload. Ben benieuwd of dat wat is.
Maar ik neem aan dat je daardoor dan wel een beetje in je mond overgeeft en dat gevoel verdwijntquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Soms he babs, begin ik haast een beetje van je te houden.
Ik heb deze laptop gekocht en toen bij de specs gelet op dat hij ook Sims 3 kon draaien.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik had Sims3 voor PC gedownload (heb 't nu op mijn Wii en iPhone) maar ik kreeg het niet geïnstalleerd, verder nog geen andere versie geprobeerd...
Tuurlijk. Het moet niet te klef worden he.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je daardoor dan wel een beetje in je mond overgeeft en dat gevoel verdwijnt
Ik ben alweer een flink tijdje in een oldschoolmode. Dan is het nog steeds lastig om sommige spellen draaiende te krijgen, maar kom je met dosbox nog ene heel eindquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb deze laptop gekocht en toen bij de specs gelet op dat hij ook Sims 3 kon draaien.
Ben ik inmiddels wel mee uitgespeeld, dit schijnt iets anders te zijn, ben m nu aan het installeren.
Ik speelde vroeger niet zoveel spelletjes op de pc. Ik kan me alleen Duke Nukem 3D herinneren, Commander Keen, Lemonade, Space Invaders en uiteraard dat flitsende Rad van Fortuinspel waarbij een zwartwitfoto van Leontien over de letters schoof.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben alweer een flink tijdje in een oldschoolmode. Dan is het nog steeds lastig om sommige spellen draaiende te krijgen, maar kom je met dosbox nog ene heel eind
Ik heb ook regelmatig van die periodes dat ik weer heel veel oude spellen speel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben alweer een flink tijdje in een oldschoolmode. Dan is het nog steeds lastig om sommige spellen draaiende te krijgen, maar kom je met dosbox nog ene heel eind
Gewoon in de kliko mikken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet de eerste wel een jongetje zijn. Anders geven we 'r gewoon weg.
Day of the Tentacle.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit nu Age of Wonders weer te spelen. Maar ik kan ook rustig Dune2k weer gaan spelen. Van de de dingen die je noemt, herken ik ze allemaalquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger niet zoveel spelletjes op de pc. Ik kan me alleen Duke Nukem 3D herinneren, Commander Keen, Lemonade, Space Invaders en uiteraard dat flitsende Rad van Fortuinspel waarbij een zwartwitfoto van Leontien over de letters schoof.
Dune 2000, goeie! Lang niet meer gedaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit nu Age of Wonders weer te spelen. Maar ik kan ook rustig Dune2k weer gaan spelen. Van de de dingen die je noemt, herken ik ze allemaalTenminste als Lemonade zo'n basic spel was waar je een limonadestandje moest runnen.
Civilization (1 dus), blijft zo geweldig, ook al zijn 2,3,4 en 5 ook goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook regelmatig van die periodes dat ik weer heel veel oude spellen speel.
Sommige oude spellen blijven gewoon briljant.
Ja, dat speelde ik, net als Space Invaders trouwens, op zo'n Macintosh met een groen/zwart scherm en floppy's zo groot als een cdhoesje.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit nu Age of Wonders weer te spelen. Maar ik kan ook rustig Dune2k weer gaan spelen. Van de de dingen die je noemt, herken ik ze allemaalTenminste als Lemonade zo'n basic spel was waar je een limonadestandje moest runnen.
Geweldig.quote:
1 heb ik nooit gespeeld, wel heel veel uren in 2 gestoptquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Civilization (1 dus), blijft zo geweldig, ook al zijn 2,3,4 en 5 ook goed.
Floppiesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat speelde ik, net als Space Invaders trouwens, op zo'n Macintosh met een groen/zwart scherm en floppy's zo groot als een cdhoesje.
Ik weet nog wel dat ik voor het eerst achter die computer zat, ik vond het geweldig.
Ik heb hier nog wel een stapel 5,25" liggen. Ergens. In de kelder ofzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Floppies(5,25", de 3,5" versie heet diskette, en waren niet floppy
)
Noem je die nou oud? Dat waren point and click 3rd gen adventuresquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geweldig.
Sowieso die oude adventures waren top.
The dig, fate of atlantis, monkey island.
Uren mee zoet geweest vroeger.
Dat waren nog eens tijden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Floppies(5,25", de 3,5" versie heet diskette, en waren niet floppy
)
De beveiliging van een Monthy Pythons CGA game kende ik uit mijn hoofd, moest je kazen benoemenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.
En dan vaak van die beveiligingen erbij in de handleiding.
Handleiding kwijt kon je het spel niet meer opstarten.
Daar is het voor mij mee begonnen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Noem je die nou oud? Dat waren point and click 3rd gen adventures
2nd gen zoals Larry, Space Quest en Kings Quest waren cool!(wel animatie, maar alles met tekst regelen: Pick up ladder, walk right, look up
)
Haha het gaat hier al 8 maanden overquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het ging al 5 pagina's over blij zijn of niet voor iemand die net bevalt is (of familie/vrienden van diegene), als je goed had opgelet, had je dat ook gezien bij mijn originele post daarover. Daarbij mis je zo'n 8 maanden met andere gesprekken daarover. En dan nog kom je hier binnen en doe je alsof wij malle pietje zijn. Ik weet niet hoor, maar wie de neuk ben je!
Als je die klepel vindt, dan horen we het wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:44 schreef again1928 het volgende:
[..]
Haha het gaat hier al 8 maanden over
Eerste die ik ooit uitspeelde was Space Quest 3, op de Atari 1024ST. Eerste area: Pick up ladder. Dude picked ladder up, en stopt hem in zijn binnenzak 'OUCH', en doorlopenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar is het voor mij mee begonnen.
Police quest 1, larry 3, kings quest 4 geloof ik, en space quest 2, die zaten bij mijn eerste XT computer.
Wat wil je horen dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je die klepel vindt, dan horen we het wel.
Kerel, ga even een clue zoeken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:44 schreef again1928 het volgende:
[..]
Haha het gaat hier al 8 maanden over
jij hebt ook altijd iets he?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
Waarom ontvangt mijn Outlook wel, maar verzendt hij niks?
Bij larry 3 moest je ook vragen beantwoorden, afhankelijk van hoeveel je er goed had kreeg je "naakt"te zien, of kreeg je de brave versie.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De beveiliging van een Monthy Pythons CGA game kende ik uit mijn hoofd, moest je kazen benoemen
Gisteren/vanochtend nog wel?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
Bosskey!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij larry 3 moest je ook vragen beantwoorden, afhankelijk van hoeveel je er goed had kreeg je "naakt"te zien, of kreeg je de brave versie.
Heb je geprobeerd hem aan en uit te zettenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
Jup.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je geprobeerd hem aan en uit te zetten
Dan kan het een instellingsfout zijn, dat je uitgaande post niet goed is ingesteld, OF de server heeft een probleem met zijn outgoing. Tsja, wat het precies is, kan ik je niet mee helpen helaas.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Vorige week ook al niet.
Ja als je er zo tegen scheld dan snap ik dat hij het niet doet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:48 schreef Samzz het volgende:
Tyfus outlook, hoe moeilijk is het om gewoon te werken
Hoe kan ik dat zien?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan kan het een instellingsfout zijn, dat je uitgaande post niet goed is ingesteld, OF de server heeft een probleem met zijn outgoing. Tsja, wat het precies is, kan ik je niet mee helpen helaas.
Kusjekroel hielp nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja als je er zo tegen scheld dan snap ik dat hij het niet doet.
Je moet er wel lief tegen praten he
Uitgaande server is waarschijnlijk onjuistquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:48 schreef Samzz het volgende:
Tyfus outlook, hoe moeilijk is het om gewoon te werken
Waar zie ik dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Uitgaande server is waarschijnlijk onjuistEven checken/ aanpassen.
Tools - Email Accounts. - View or Changequote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
Waar zie ik dat?
Damn, ik ben echt een noob op dit gebied
Ik heb 2007quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tools - Email Accounts. - View or Change
Dat is het in Outlook 2003 van mijn werk, thuis heb ik 2007 privé, daar is het waarschijnlijk net iets anders.
F7 of F9. Dan ververs je hem als het ware en dan krijg je vanzelf een venster waarin staat wat er mis gaat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 2007
Hmmm.... Hij geeft nu wel aan dat 't verzenden voltooid is. Maar de mail blijft in Postvak Uit staan..
Dan zal de benaming vast iets anders zijn, maar zo moeilijk is het toch niet dat te zoeken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:57 schreef Samzz het volgende:
Ik heb 2007
Hmmm.... Hij geeft nu wel aan dat 't verzenden voltooid is. Maar de mail blijft in Postvak Uit staan..
Hij geeft aan dat er geen verbinding kan worden gemaakt met de server voor uitgaande e-mail.
F9 is dat en dat is inderdaad het 'opnieuw' ophalen/verzenden van je mail.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:00 schreef Kluts het volgende:
F7 of F9. Dan ververs je hem als het ware en dan krijg je vanzelf een venster waarin staat wat er mis gaat.
Nee, dat is het ook niet. En nee, we zijn niet overgestapt en hij heeft het tot vorige week prima gedaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan zal de benaming vast iets anders zijn, maar zo moeilijk is het toch niet dat te zoeken?![]()
Je hebt waarschijnlijk de onjuiste uitgaande mail server. Heeft die het ooit wel gedaan? Of is het vanaf het begin al zo? Of zijn jullie pas overgestapt op een nieuwe internetprovider?
Dan weet ik het ook niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:02 schreef Samzz het volgende:
Nee, dat is het ook niet. En nee, we zijn niet overgestapt en hij heeft het tot vorige week prima gedaan.
Heb je je pc al een keer uit en aan gezet?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is het ook niet. En nee, we zijn niet overgestapt en hij heeft het tot vorige week prima gedaan.
Welke emailprovider heb je? Want dan klinkt het alsof hun uitgaande server op zijn gat ligt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, helpt niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb je je pc al een keer uit en aan gezet?
Thanks, iigquote:
Schoolmail. Maar die doet het gewoon. Alleen in Outlook loopt ie te kutten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welke emailprovider heb je? Want dan klinkt het alsof hun uitgaande server op zijn gat ligt.
Mail in Outlook moet je verzenden d.m.v je internetprovider thuis. Ook al is het schoolmail. Of is het web-access?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:07 schreef Samzz het volgende:
Schoolmail. Maar die doet het gewoon. Alleen in Outlook loopt ie te kutten.
Web-acces die ik heb doorgelinkt naar Outlook.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mail in Outlook moet je verzenden d.m.v je internetprovider thuis. Ook al is het schoolmail. Of is het web-access?
Je Outlook zegt dat hij de outgoing server niet kan bereiken, dat probleem ligt bij die server dan. Misschien is zijn adres verandert, dan werkt het via webaccess wel, maar via Outlook niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, helpt niet.
[..]
Thanks, iig
[..]
Schoolmail. Maar die doet het gewoon. Alleen in Outlook loopt ie te kutten.
Oke. Ik ga service point eens mailen dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je Outlook zegt dat hij de outgoing server niet kan bereiken, dat probleem ligt bij die server dan. Misschien is zijn adres verandert, dan werkt het via webaccess wel, maar via Outlook niet.
Kom eens gezellig treinen als ik ook moet treinenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:26 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga denk ik treinen vanavond. Bijna net zo lekker als bad.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:26 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga denk ik treinen vanavond. Bijna net zo lekker als bad.
Ziggoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:29 schreef Memento-Mori het volgende:
welke internetprovider heb je samzz?
Ik heb nu de laptop niet binnen bereik, maar daar ga ik zo even naar kijken, dank je!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb je als uitgaande mail poort 25? die is nml geblokkeerd, ff veranderen naar 587
Wanneer moet je treinen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom eens gezellig treinen als ik ook moet treinen
Nu hopen dat het ook werkt bij jouquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nu de laptop niet binnen bereik, maar daar ga ik zo even naar kijken, dank je!
Morgen tussen half zes en acht, vrijdag zelfde tijdquote:
Ja, dat hoop ik ook!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nu hopen dat het ook werkt bij jou
met andere emailaccounts dan @ziggo kun je niet meer over poort 25 verzenden, die is geblokkerd vanwege spamquote:
Hmmm... Handig dat ik daar ook een melding van heb gehad, danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
met andere emailaccounts dan @ziggo kun je niet meer over poort 25 verzenden, die is geblokkerd vanwege spam
lol, je hebt werk en je geeft t meteen allemaal uit?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:39 schreef Memento-Mori het volgende:
gister twee jurkjes gekocht bij de stepstientje per stuk
ja ik ben koopziek
heb hier geen outlook maar geloof, emailaccounts, diegene aanklikken die je moet hebben> wijzigen, serverinstellingen en dan geavanceerd of ze staan op de serverinstellingen paginaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Handig dat ik daar ook een melding van heb gehad, dan
Zo maar eens uitzoeken hoe ik dat kan veranderen, ik ben nogal een Outlook noob.
tientje per stuk! kan je niet laten liggen toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, je hebt werk en je geeft t meteen allemaal uit?
Dat zou schandalig zijn! Foto's?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tientje per stuk! kan je niet laten liggen toch?
Ik ga zo eens klooien met dat dingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb hier geen outlook maar geloof, emailaccounts, diegene aanklikken die je moet hebben> wijzigen, serverinstellingen en dan geavanceerd of ze staan op de serverinstellingen pagina
daar ben je vrouw voorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tientje per stuk! kan je niet laten liggen toch?
bovenste jurkje is van de kerstcollectie, originele prijskaartje hangt eraan: 109,95quote:
Daarvoor heb je toch werk?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, je hebt werk en je geeft t meteen allemaal uit?
Damnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bovenste jurkje is van de kerstcollectie, originele prijskaartje hangt eraan: 109,95
en ja hele steps leegverkoop was t, alles een tientje
Samzz heeft de trein de verkeerde kant op genomen vanmiddagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bovenste jurkje is van de kerstcollectie, originele prijskaartje hangt eraan: 109,95
en ja hele steps leegverkoop was t, alles een tientje
Dat is nog eens leuk winkelenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
onderste was origineel "maar" 70
Zeg dat wel jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Samzz heeft de trein de verkeerde kant op genomen vanmiddag
Oh, da's wel heel leuk. Linkje?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:56 schreef vencodark het volgende:
Oooeeeh Deep Purple gaat in Arnhem optreden!
Naah, dan past 't prima.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dat past helemaal niet bij me maar hey maar een tientje! en ze stonden me gewoon goehoed
Rustig, ben vooral bezig de recruiters te porren dat ze bezig blijven.quote:
Als ik Dictator word, wil jij dan mijn adviseur worden?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rustig, ben vooral bezig de recruiters te porren dat ze bezig blijven.
Is goed hoor, krijg ik wel flink wat privileges toch? Ben dan liever de 2e man (minder kwetsbaarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik Dictator word, wil jij dan mijn adviseur worden?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is goed hoor, krijg ik wel flink wat privileges toch? Ben dan liever de 2e man (minder kwetsbaar)
Koekje erbij?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:49 schreef -Engel- het volgende:
Yeah en binnen....
En ik heb alweer trek
Eten dan!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:49 schreef -Engel- het volgende:
Yeah en binnen....
En ik heb alweer trek
Ik had vanmiddag dit gemaakt:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:49 schreef -Engel- het volgende:
Yeah en binnen....
En ik heb alweer trek
Nice, deal! Die villa moet beter gepositioneerd zijn als die van Berlusconie, wil niet in dezelfde problemen komen als hemquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijkvliegtuig van de zaak, riante vrij staande villa, etc. Ik ben het gezicht de mensen achter de schermen hebben de echte macht.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:49 schreef -Engel- het volgende:
Yeah en binnen....
En ik heb alweer trek
Prive eilandquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nice, deal! Die villa moet beter gepositioneerd zijn als die van Berlusconie, wil niet in dezelfde problemen komen als hem
primaquote:
thanksquote:
quote:
prima planquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:52 schreef PeuRac het volgende:
ik heb net alweer een zak chips open getrokken
Tuurlijk mag dat wat jij wiltquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
prima![]()
oeh, oeh, mag ik een race-circuit aan laten leggen?
* tijnbrein geeft Engeltje een koekjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
thanks
[..]
[..]
prima plan
@grasje: lekker
jou kennende, ik gok in de magnetron of achter op de scooterquote:
saai hoor, elke keer zo vroeg op bedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:03 schreef Samzz het volgende:
Pfffff.... Zo m'n haar doen en dan lekker op bed
Wie zegt dat ik ga slapen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
saai hoor, elke keer zo vroeg op bed
quote:
Tis dinsdag besteldag vandaagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jou kennende, ik gok in de magnetron of achter op de scooter
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jou kennende, ik gok in de magnetron of achter op de scooter
Hoelaat? T is een uurt rijdenquote:
Mooi, je smst t adres ff?quote:
Ik dacht dat je die ondertussen al wel gevonden hadquote:
Ik zou in de bosjes kijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die ondertussen al wel gevonden had
Ja, moet ik wel een reden hebben om dat te doen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die ondertussen al wel gevonden had
Ik dacht dat 'omdat het kan' wel voldoende reden wasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, moet ik wel een reden hebben om dat te doen...
Neuhquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'omdat het kan' wel voldoende reden was
* tijnbrein geeft Engel een aai over haar bol. Lief meisjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- knabbelt braaf en tevree op koekje
Pas op van 0 naar Bitch in 0.2 seconden..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein geeft Engel een aai over haar bol. Lief meisje![]()
Niet aan mijn haar... dan zat het goedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
* tijnbrein geeft Engel een aai over haar bol. Lief meisje![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pas op van 0 naar Bitch in 0.2 seconden..
Sorryquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet aan mijn haar... dan zat het goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |