Bosskey!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij larry 3 moest je ook vragen beantwoorden, afhankelijk van hoeveel je er goed had kreeg je "naakt"te zien, of kreeg je de brave versie.
Heb je geprobeerd hem aan en uit te zettenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
Waarom ontvangt mijn Outlook wel, maar verzendt hij niks?
Jup.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je geprobeerd hem aan en uit te zetten
Dan kan het een instellingsfout zijn, dat je uitgaande post niet goed is ingesteld, OF de server heeft een probleem met zijn outgoing. Tsja, wat het precies is, kan ik je niet mee helpen helaas.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Vorige week ook al niet.
Ja als je er zo tegen scheld dan snap ik dat hij het niet doet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:48 schreef Samzz het volgende:
Tyfus outlook, hoe moeilijk is het om gewoon te werken
Hoe kan ik dat zien?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan kan het een instellingsfout zijn, dat je uitgaande post niet goed is ingesteld, OF de server heeft een probleem met zijn outgoing. Tsja, wat het precies is, kan ik je niet mee helpen helaas.
Kusjekroel hielp nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja als je er zo tegen scheld dan snap ik dat hij het niet doet.
Je moet er wel lief tegen praten he
Uitgaande server is waarschijnlijk onjuistquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:48 schreef Samzz het volgende:
Tyfus outlook, hoe moeilijk is het om gewoon te werken
Waar zie ik dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Uitgaande server is waarschijnlijk onjuistEven checken/ aanpassen.
Tools - Email Accounts. - View or Changequote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
Waar zie ik dat?
Damn, ik ben echt een noob op dit gebied
Ik heb 2007quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tools - Email Accounts. - View or Change
Dat is het in Outlook 2003 van mijn werk, thuis heb ik 2007 privé, daar is het waarschijnlijk net iets anders.
F7 of F9. Dan ververs je hem als het ware en dan krijg je vanzelf een venster waarin staat wat er mis gaat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 2007
Hmmm.... Hij geeft nu wel aan dat 't verzenden voltooid is. Maar de mail blijft in Postvak Uit staan..
Dan zal de benaming vast iets anders zijn, maar zo moeilijk is het toch niet dat te zoeken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:57 schreef Samzz het volgende:
Ik heb 2007
Hmmm.... Hij geeft nu wel aan dat 't verzenden voltooid is. Maar de mail blijft in Postvak Uit staan..
Hij geeft aan dat er geen verbinding kan worden gemaakt met de server voor uitgaande e-mail.
F9 is dat en dat is inderdaad het 'opnieuw' ophalen/verzenden van je mail.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:00 schreef Kluts het volgende:
F7 of F9. Dan ververs je hem als het ware en dan krijg je vanzelf een venster waarin staat wat er mis gaat.
Nee, dat is het ook niet. En nee, we zijn niet overgestapt en hij heeft het tot vorige week prima gedaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan zal de benaming vast iets anders zijn, maar zo moeilijk is het toch niet dat te zoeken?![]()
Je hebt waarschijnlijk de onjuiste uitgaande mail server. Heeft die het ooit wel gedaan? Of is het vanaf het begin al zo? Of zijn jullie pas overgestapt op een nieuwe internetprovider?
Dan weet ik het ook niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:02 schreef Samzz het volgende:
Nee, dat is het ook niet. En nee, we zijn niet overgestapt en hij heeft het tot vorige week prima gedaan.
Heb je je pc al een keer uit en aan gezet?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is het ook niet. En nee, we zijn niet overgestapt en hij heeft het tot vorige week prima gedaan.
Welke emailprovider heb je? Want dan klinkt het alsof hun uitgaande server op zijn gat ligt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |