Ik heb ook regelmatig van die periodes dat ik weer heel veel oude spellen speel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben alweer een flink tijdje in een oldschoolmode. Dan is het nog steeds lastig om sommige spellen draaiende te krijgen, maar kom je met dosbox nog ene heel eind
Gewoon in de kliko mikken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet de eerste wel een jongetje zijn. Anders geven we 'r gewoon weg.
Day of the Tentacle.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben alweer een flink tijdje in een oldschoolmode. Dan is het nog steeds lastig om sommige spellen draaiende te krijgen, maar kom je met dosbox nog ene heel eind
Ik zit nu Age of Wonders weer te spelen. Maar ik kan ook rustig Dune2k weer gaan spelen. Van de de dingen die je noemt, herken ik ze allemaalquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger niet zoveel spelletjes op de pc. Ik kan me alleen Duke Nukem 3D herinneren, Commander Keen, Lemonade, Space Invaders en uiteraard dat flitsende Rad van Fortuinspel waarbij een zwartwitfoto van Leontien over de letters schoof.
Dune 2000, goeie! Lang niet meer gedaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit nu Age of Wonders weer te spelen. Maar ik kan ook rustig Dune2k weer gaan spelen. Van de de dingen die je noemt, herken ik ze allemaalTenminste als Lemonade zo'n basic spel was waar je een limonadestandje moest runnen.
Civilization (1 dus), blijft zo geweldig, ook al zijn 2,3,4 en 5 ook goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook regelmatig van die periodes dat ik weer heel veel oude spellen speel.
Sommige oude spellen blijven gewoon briljant.
Ja, dat speelde ik, net als Space Invaders trouwens, op zo'n Macintosh met een groen/zwart scherm en floppy's zo groot als een cdhoesje.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit nu Age of Wonders weer te spelen. Maar ik kan ook rustig Dune2k weer gaan spelen. Van de de dingen die je noemt, herken ik ze allemaalTenminste als Lemonade zo'n basic spel was waar je een limonadestandje moest runnen.
Geweldig.quote:
1 heb ik nooit gespeeld, wel heel veel uren in 2 gestoptquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Civilization (1 dus), blijft zo geweldig, ook al zijn 2,3,4 en 5 ook goed.
Floppiesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat speelde ik, net als Space Invaders trouwens, op zo'n Macintosh met een groen/zwart scherm en floppy's zo groot als een cdhoesje.
Ik weet nog wel dat ik voor het eerst achter die computer zat, ik vond het geweldig.
Ik heb hier nog wel een stapel 5,25" liggen. Ergens. In de kelder ofzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Floppies(5,25", de 3,5" versie heet diskette, en waren niet floppy
)
Noem je die nou oud? Dat waren point and click 3rd gen adventuresquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geweldig.
Sowieso die oude adventures waren top.
The dig, fate of atlantis, monkey island.
Uren mee zoet geweest vroeger.
Dat waren nog eens tijden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Floppies(5,25", de 3,5" versie heet diskette, en waren niet floppy
)
De beveiliging van een Monthy Pythons CGA game kende ik uit mijn hoofd, moest je kazen benoemenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.
En dan vaak van die beveiligingen erbij in de handleiding.
Handleiding kwijt kon je het spel niet meer opstarten.
Daar is het voor mij mee begonnen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Noem je die nou oud? Dat waren point and click 3rd gen adventures
2nd gen zoals Larry, Space Quest en Kings Quest waren cool!(wel animatie, maar alles met tekst regelen: Pick up ladder, walk right, look up
)
Haha het gaat hier al 8 maanden overquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het ging al 5 pagina's over blij zijn of niet voor iemand die net bevalt is (of familie/vrienden van diegene), als je goed had opgelet, had je dat ook gezien bij mijn originele post daarover. Daarbij mis je zo'n 8 maanden met andere gesprekken daarover. En dan nog kom je hier binnen en doe je alsof wij malle pietje zijn. Ik weet niet hoor, maar wie de neuk ben je!
Als je die klepel vindt, dan horen we het wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:44 schreef again1928 het volgende:
[..]
Haha het gaat hier al 8 maanden over
Eerste die ik ooit uitspeelde was Space Quest 3, op de Atari 1024ST. Eerste area: Pick up ladder. Dude picked ladder up, en stopt hem in zijn binnenzak 'OUCH', en doorlopenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar is het voor mij mee begonnen.
Police quest 1, larry 3, kings quest 4 geloof ik, en space quest 2, die zaten bij mijn eerste XT computer.
Wat wil je horen dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je die klepel vindt, dan horen we het wel.
Kerel, ga even een clue zoeken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:44 schreef again1928 het volgende:
[..]
Haha het gaat hier al 8 maanden over
jij hebt ook altijd iets he?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
Waarom ontvangt mijn Outlook wel, maar verzendt hij niks?
Bij larry 3 moest je ook vragen beantwoorden, afhankelijk van hoeveel je er goed had kreeg je "naakt"te zien, of kreeg je de brave versie.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De beveiliging van een Monthy Pythons CGA game kende ik uit mijn hoofd, moest je kazen benoemen
Gisteren/vanochtend nog wel?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
Bosskey!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij larry 3 moest je ook vragen beantwoorden, afhankelijk van hoeveel je er goed had kreeg je "naakt"te zien, of kreeg je de brave versie.
Heb je geprobeerd hem aan en uit te zettenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
Jup.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je geprobeerd hem aan en uit te zetten
Dan kan het een instellingsfout zijn, dat je uitgaande post niet goed is ingesteld, OF de server heeft een probleem met zijn outgoing. Tsja, wat het precies is, kan ik je niet mee helpen helaas.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Vorige week ook al niet.
Ja als je er zo tegen scheld dan snap ik dat hij het niet doet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:48 schreef Samzz het volgende:
Tyfus outlook, hoe moeilijk is het om gewoon te werken
Hoe kan ik dat zien?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan kan het een instellingsfout zijn, dat je uitgaande post niet goed is ingesteld, OF de server heeft een probleem met zijn outgoing. Tsja, wat het precies is, kan ik je niet mee helpen helaas.
Kusjekroel hielp nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja als je er zo tegen scheld dan snap ik dat hij het niet doet.
Je moet er wel lief tegen praten he
Uitgaande server is waarschijnlijk onjuistquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:48 schreef Samzz het volgende:
Tyfus outlook, hoe moeilijk is het om gewoon te werken
Waar zie ik dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Uitgaande server is waarschijnlijk onjuistEven checken/ aanpassen.
Tools - Email Accounts. - View or Changequote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
Waar zie ik dat?
Damn, ik ben echt een noob op dit gebied
Ik heb 2007quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tools - Email Accounts. - View or Change
Dat is het in Outlook 2003 van mijn werk, thuis heb ik 2007 privé, daar is het waarschijnlijk net iets anders.
F7 of F9. Dan ververs je hem als het ware en dan krijg je vanzelf een venster waarin staat wat er mis gaat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 2007
Hmmm.... Hij geeft nu wel aan dat 't verzenden voltooid is. Maar de mail blijft in Postvak Uit staan..
Dan zal de benaming vast iets anders zijn, maar zo moeilijk is het toch niet dat te zoeken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:57 schreef Samzz het volgende:
Ik heb 2007
Hmmm.... Hij geeft nu wel aan dat 't verzenden voltooid is. Maar de mail blijft in Postvak Uit staan..
Hij geeft aan dat er geen verbinding kan worden gemaakt met de server voor uitgaande e-mail.
F9 is dat en dat is inderdaad het 'opnieuw' ophalen/verzenden van je mail.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:00 schreef Kluts het volgende:
F7 of F9. Dan ververs je hem als het ware en dan krijg je vanzelf een venster waarin staat wat er mis gaat.
Nee, dat is het ook niet. En nee, we zijn niet overgestapt en hij heeft het tot vorige week prima gedaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan zal de benaming vast iets anders zijn, maar zo moeilijk is het toch niet dat te zoeken?![]()
Je hebt waarschijnlijk de onjuiste uitgaande mail server. Heeft die het ooit wel gedaan? Of is het vanaf het begin al zo? Of zijn jullie pas overgestapt op een nieuwe internetprovider?
Dan weet ik het ook niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:02 schreef Samzz het volgende:
Nee, dat is het ook niet. En nee, we zijn niet overgestapt en hij heeft het tot vorige week prima gedaan.
Heb je je pc al een keer uit en aan gezet?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is het ook niet. En nee, we zijn niet overgestapt en hij heeft het tot vorige week prima gedaan.
Welke emailprovider heb je? Want dan klinkt het alsof hun uitgaande server op zijn gat ligt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |