Deal.quote:
Het ging al 5 pagina's over blij zijn of niet voor iemand die net bevalt is (of familie/vrienden van diegene), als je goed had opgelet, had je dat ook gezien bij mijn originele post daarover. Daarbij mis je zo'n 8 maanden met andere gesprekken daarover. En dan nog kom je hier binnen en doe je alsof wij malle pietje zijn. Ik weet niet hoor, maar wie de neuk ben je!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:12 schreef again1928 het volgende:
[..]
Ik vind de vraag nogal vreemd ik geef aan dat het al 5 pagina's ergens anders over gaat en vervolgens gaat iemand een ander lid hier gewoon een zeur noemen.
Ik keek toevallig naar haar signature en daar staat "unstable volatile dangerous" dus..
Ik weet niet hoor?
Precies, het zijn zware tijden, alle beetjes zijn meegenomen.quote:
Soms he babs, begin ik haast een beetje van je te houden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het ging al 5 pagina's over blij zijn of niet voor iemand die net bevalt is (of familie/vrienden van diegene), als je goed had opgelet, had je dat ook gezien bij mijn originele post daarover. Daarbij mis je zo'n 8 maanden met andere gesprekken daarover. En dan nog kom je hier binnen en doe je alsof wij malle pietje zijn. Ik weet niet hoor, maar wie de neuk ben je!
Dus als ik lastige klanten heb die moeten verdwijnen kan ik ze doorsturen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies, het zijn zware tijden, alle beetjes zijn meegenomen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies, het zijn zware tijden, alle beetjes zijn meegenomen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als ik lastige klanten heb die moeten verdwijnen kan ik ze doorsturen?
Uhuh, scharminkelquote:
Klinkt wel heel tofquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:27 schreef Kluts het volgende:
The Sims Medieval gedownload. Ben benieuwd of dat wat is.
Dan maak je maar zin.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:29 schreef Tally het volgende:
Ik heb hongerMaar ik moet groenten eten
En daar heb ik geen zin in
Moet de eerste wel een jongetje zijn. Anders geven we 'r gewoon weg.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Deal.![]()
Nu moeten we er wel twee gaan maken hè? Zullen we alvast gaan oefenen?.
Dat krijg ik zo ook te horen als ik tegen mijn wederhelft zeg dat ik ut nie motquote:
Lijkt me duidelijk danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat krijg ik zo ook te horen als ik tegen mijn wederhelft zeg dat ik ut nie mot
Ik had Sims3 voor PC gedownload (heb 't nu op mijn Wii en iPhone) maar ik kreeg het niet geïnstalleerd, verder nog geen andere versie geprobeerd...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:27 schreef Kluts het volgende:
The Sims Medieval gedownload. Ben benieuwd of dat wat is.
Maar ik neem aan dat je daardoor dan wel een beetje in je mond overgeeft en dat gevoel verdwijntquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Soms he babs, begin ik haast een beetje van je te houden.
Ik heb deze laptop gekocht en toen bij de specs gelet op dat hij ook Sims 3 kon draaien.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik had Sims3 voor PC gedownload (heb 't nu op mijn Wii en iPhone) maar ik kreeg het niet geïnstalleerd, verder nog geen andere versie geprobeerd...
Tuurlijk. Het moet niet te klef worden he.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je daardoor dan wel een beetje in je mond overgeeft en dat gevoel verdwijnt
Ik ben alweer een flink tijdje in een oldschoolmode. Dan is het nog steeds lastig om sommige spellen draaiende te krijgen, maar kom je met dosbox nog ene heel eindquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb deze laptop gekocht en toen bij de specs gelet op dat hij ook Sims 3 kon draaien.
Ben ik inmiddels wel mee uitgespeeld, dit schijnt iets anders te zijn, ben m nu aan het installeren.
Ik speelde vroeger niet zoveel spelletjes op de pc. Ik kan me alleen Duke Nukem 3D herinneren, Commander Keen, Lemonade, Space Invaders en uiteraard dat flitsende Rad van Fortuinspel waarbij een zwartwitfoto van Leontien over de letters schoof.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben alweer een flink tijdje in een oldschoolmode. Dan is het nog steeds lastig om sommige spellen draaiende te krijgen, maar kom je met dosbox nog ene heel eind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |