Spank Mequote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:14 schreef Samzz het volgende:
Mijn ouders wilden me eerst Sanne Myrthe noemen. Je kan je voorstellen hoe dat in de afkorting staat
Dat zijn mijn initialen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ouders wilden me eerst Sanne Myrthe noemen. Je kan je voorstellen hoe dat in de afkorting staat
Ik wil even zeggen dat ik mensen die constant afgeven op ouders die over kinderen praten nogal irritant vind!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vraag me voornamelijk af waarom jij je zo geroepen voelt om je out of the blue ergens in te mengen waarvan je niets afweet.
Kan je nagaan wat voor associaties dat oproeptquote:
Ja? Mijn pa en ma hebben het om de S.M. zeg maar, gelaten. Wel jammer, want Myrthe is mooier dan mijn huidige tweede naam.quote:
Ik vind ook wel eens iets irritant.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:16 schreef again1928 het volgende:
[..]
Ik wil even zeggen dat ik mensen die constant afgeven op ouders die over kinderen praten nogal irritant vind!
Gewoon even switch van onderwerp![]()
Lijkt me wel interessant, ik heb namelijk nooit echt veel mensen horen praten over kinderen.
Maar daarom snap ik niet waar het gezever zo over gaat. Het is 1 mail van iemand waar het nou al pagina's over gaat, en nu ook in het volgende onderwerp.
Nog 2 en halve week!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke naam heb je nu bedacht? Of wil je dat nog steeds niet zeggen?
Denk dat de meeste mensen niet meteen zo denken als ze S.M. zien staan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat voor associaties dat oproept
[..]
Ja? Mijn pa en ma hebben het om de S.M. zeg maar, gelaten. Wel jammer, want Myrthe is mooier dan mijn huidige tweede naam.
Nu maak je ons natuurlijk nieuwsgierigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:16 schreef Samzz het volgende:
Ja? Mijn pa en ma hebben het om de S.M. zeg maar, gelaten. Wel jammer, want Myrthe is mooier dan mijn huidige tweede naam.
Het volgende onderwerp? Het topic was dicht, we gaan gewoon doorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:16 schreef again1928 het volgende:
[..]
Ik wil even zeggen dat ik mensen die constant afgeven op ouders die over kinderen praten nogal irritant vind!
Lijkt me wel interessant, ik heb namelijk nooit echt veel mensen horen praten over kinderen.
Maar daarom snap ik niet waar het gezever zo over gaat. Het is 1 mail van iemand waar het nou al pagina's over gaat, en nu ook in het volgende onderwerp.
Het is dan ook niet te hopen dat haar tweede naam nu ook met een S begint, dan zijn ze hun doel behoorlijk voorbij geschotenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat de meeste mensen niet meteen zo denken als ze S.M. zien staan.
Mijn pa en ma dachten blijkbaar van welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat de meeste mensen niet meteen zo denken als ze S.M. zien staan.
Ik vind dat nog wel grappig, eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nu maak je ons natuurlijk nieuwsgierig
Wat ik ook altijd bijzonder vind zijn mensen die hun kind een naam geven die je net ff anders spelt, maar waar je niet van hoort. Thom i.p.v. Tom en Angeliek i.p.v. Angelique.
Nou jaquote:
Nee, da's een C.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is dan ook niet te hopen dat haar tweede naam nu ook met een S begint, dan zijn ze hun doel behoorlijk voorbij geschoten
Te langzaamquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SpannendGaat best snel ineens, of niet?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:19 schreef missbehavin het volgende:
Oeh stomme winkel stuurt me gewoon de verkeerde schoenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*rent*
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*rent*Zijn hele hoge hakken, pas maar op
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Doe dat dan op een normale manier.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:16 schreef again1928 het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig als je het toch nog elke keer moet spellen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat nog wel grappig, eigenlijk.
Denk niet dat je hem op hakken kan bij houdenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zijn hele hoge hakken, pas maar op
Volgende topic?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het volgende onderwerp? Het topic was dicht, we gaan gewoon door
Ik sla 'm ermeequote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk niet dat je hem op hakken kan bij houden
Dat hebben mijn ouders bij mijn zus gedaan. Ze heet Manon en haar tweede naam zou Simone worden. M.S. was de ziekte die mijn oma had, dus dat was niet zo gepast. Dus nu heet mijn zus gewoon Manon en ik heet Anouk Simone. A.S. is ook geen geweldig afkorting, maar geen rare andere associaties iig.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:16 schreef Samzz het volgende:
Ik moet mijn achternaam sowieso altijd spellen, dus ik ben er wel aan gewend.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig als je het toch nog elke keer moet spellen.
Maar ja, mijn ouders dachten mij ook een bijzondere naam te geven. Met als resultaat dat ik het voortdurend aan het spellen ben...Ze hadden me ook gewoon Simon mogen noemen ofzo, maar nee hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |