Je weet dat ik die ook afkraak als ik het niks vindquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet allemaal gaan afkraken heWant die van ons staat er ook tussen
Kajira Alicia Cosette?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet allemaal gaan afkraken heWant die van ons staat er ook tussen
òf andersom, dat mensen erop letten en dat het daarom lijkt of t alleen nog daarover gaatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien omdat het jouw niet zo irriteert valt het je niet op
En je weet dat het mij niet interesseertquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je weet dat ik die ook afkraak als ik het niks vind
Ja iddquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:07 schreef Samzz het volgende:
De kledder van de buren kwam net vragen of ik buiten kom spelenIk was net drie minuten thuis. Wat denkt het kind wel niet zeg
Bron, dan ga ik dr mailenquote:
En daarom kunnen we het nu tegenwoordig weer zo goed met elkaar vindenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:08 schreef Tally het volgende:
[..]
En je weet dat het mij niet interesseert
wikipedia: Double Date was een zangduo bestaande uit de een-eiige tweelingzusjes Barbara en Isabelle Kuylenburg (geboren op 22 maart 1980 in Amsterdam). Het duo is vooral bekend van hun uitvoering tijdens de finaleronde van het Nationale Songfestival in 1999.quote:
Je hebt blijkbaar geen idee in wat voor discussie je je mengt anders.quote:
Vind ik fijn om te horen (en ja ik heb het al een aantal keer gehoord).quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En daarom kunnen we het nu tegenwoordig weer zo goed met elkaar vinden
(zeker omdat je weet dat ik ondanks alles wat ik hier zeg ik wel blij ben VOOR jou)
Tnx, mailtje is eruitquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
wikipedia: Double Date was een zangduo bestaande uit de een-eiige tweelingzusjes Barbara en Isabelle Kuylenburg (geboren op 22 maart 1980 in Amsterdam). Het duo is vooral bekend van hun uitvoering tijdens de finaleronde van het Nationale Songfestival in 1999.
Ik vind de vraag nogal vreemd ik geef aan dat het al 5 pagina's ergens anders over gaat en vervolgens gaat iemand een ander lid hier gewoon een zeur noemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want je opmerking slaat als een tang op een varken.
Ik vraag me voornamelijk af waarom jij je zo geroepen voelt om je out of the blue ergens in te mengen waarvan je niets afweetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:12 schreef again1928 het volgende:
[..]
Ik vind de vraag nogal vreemd ik geef aan dat het al 5 pagina's ergens anders over gaat en vervolgens gaat iemand een ander lid hier gewoon een zeur noemen.
Ik keek toevallig naar haar signature en daar staat "unstable volatile dangerous" dus..
Ik weet niet hoor?
quote:
Ik wilde even zoeken waar de naam die we bedacht hadden vandaan komt maar dat kan ik niet vindenquote:
ierse namen zijn ook mooi maar dat is zo'n gekloot met spellingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wilde even zoeken waar de naam die we bedacht hadden vandaan komt maar dat kan ik niet vinden
Welke naam heb je nu bedacht? Of wil je dat nog steeds niet zeggen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wilde even zoeken waar de naam die we bedacht hadden vandaan komt maar dat kan ik niet vinden
Ten eerste waren het geen 5 pagina's, ten tweede was waar het om begon iets wat van mij en niet van babs af kwam, en het daadwerkelijke geouwehoer over of het politiek correct is om niet zoveel met koters te hebben, dát duurt nu al meerdere pagina's.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:12 schreef again1928 het volgende:
[..]
Ik vind de vraag nogal vreemd ik geef aan dat het al 5 pagina's ergens anders over gaat en vervolgens gaat iemand een ander lid hier gewoon een zeur noemen.
Ik keek toevallig naar haar signature en daar staat "unstable volatile dangerous" dus..
Ik weet niet hoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |