lol, je hebt werk en je geeft t meteen allemaal uit?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:39 schreef Memento-Mori het volgende:
gister twee jurkjes gekocht bij de stepstientje per stuk
ja ik ben koopziek
heb hier geen outlook maar geloof, emailaccounts, diegene aanklikken die je moet hebben> wijzigen, serverinstellingen en dan geavanceerd of ze staan op de serverinstellingen paginaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Handig dat ik daar ook een melding van heb gehad, dan
Zo maar eens uitzoeken hoe ik dat kan veranderen, ik ben nogal een Outlook noob.
tientje per stuk! kan je niet laten liggen toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, je hebt werk en je geeft t meteen allemaal uit?
Dat zou schandalig zijn! Foto's?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tientje per stuk! kan je niet laten liggen toch?
Ik ga zo eens klooien met dat dingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb hier geen outlook maar geloof, emailaccounts, diegene aanklikken die je moet hebben> wijzigen, serverinstellingen en dan geavanceerd of ze staan op de serverinstellingen pagina
daar ben je vrouw voorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tientje per stuk! kan je niet laten liggen toch?
bovenste jurkje is van de kerstcollectie, originele prijskaartje hangt eraan: 109,95quote:
Daarvoor heb je toch werk?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, je hebt werk en je geeft t meteen allemaal uit?
Damnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bovenste jurkje is van de kerstcollectie, originele prijskaartje hangt eraan: 109,95
en ja hele steps leegverkoop was t, alles een tientje
Samzz heeft de trein de verkeerde kant op genomen vanmiddagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bovenste jurkje is van de kerstcollectie, originele prijskaartje hangt eraan: 109,95
en ja hele steps leegverkoop was t, alles een tientje
Dat is nog eens leuk winkelenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
onderste was origineel "maar" 70
Zeg dat wel jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Samzz heeft de trein de verkeerde kant op genomen vanmiddag
Oh, da's wel heel leuk. Linkje?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:56 schreef vencodark het volgende:
Oooeeeh Deep Purple gaat in Arnhem optreden!
Naah, dan past 't prima.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dat past helemaal niet bij me maar hey maar een tientje! en ze stonden me gewoon goehoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |